Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-03-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






DANE FIRMY


DIVINE POLAND Magdalena Fit

Przędzalniania 114/122 lok. 31

93-286 Łódź

NIP: 7272637809

REGON:360801310



KONTAKT


Email: sklep@divinewear.pl

Tel. + 48 508 675 657

Kontakt telefoniczny z naszą firmą możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.


PŁATNOŚCI


1. Wpłata na konto

Numer konta: 11 1140 2004 0000 3402 7554 9615 (mBank)

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru aukcji oraz swojej nazwy użytkownika Allegro


2. PayU (płatności Allegro)

W ciągu kilku minut pieniądze mamy na koncie i możemy bardzo szybko wysłać do Państwa towar.


3. Płatność przy odbiorze

Paczkę wysyłamy za pobraniem i płacą Państwo kurierowi gotówką w momencie otrzymania paczki.

Na wpłatę czekamy do 7 dni od dokonania zakupu produktu na naszych aukcjach.

Po tym czasie występujemy do Allegro o zwrot prowizji.


WYSYŁKA

 

Przesyłki nadajemy codziennie o godzinie 15:00

Jeśli otrzymamy od Państwa płatność do tej godziny przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia. Towar wysyłamy do 24 h od otrzymania wpłaty.


Paczkomaty InPost (przedpłata) -> 7,99 PLN (średni czas dostawy 2 dni od nadania przesyłki)

Kurier (przedpłata) ->  16,00 PLN (średni czas dostawy 1 dzień od nadania przesyłki)

Kurier (pobranie) -> 20,00 PLN (średni czas dostawy 1 dzień od nadania przesyłki)

 

Akceptujemy również odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru towaru.


ZWROT


Wszystkie przedmioty zakupione poprzez opcję  KUP TERAZ  można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku zwrotu należy:

  • wysłać wiadomość e-mail na adres: sklep@divinewear.pl z informacją o zgłoszeniu zwrotu
  • zwracany produkt wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (lub oświadczeniem odstąpienia od umowy)  na adres:   DIVINE POLAND Magdalena Fit, Przędzalniana 114/122 lok.31, 93-286 Łódź

Formularz zwrotu dołączony jest do każdej wysyłki wraz z dowodem zakupu.


Dostępny jest również pod adresem:

 

https://www.dropbox.com/s/4czs2005iq8f7w7/Formularz zwrotu.pdf?dl=0


Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

 

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

 

W przypadku wysyłki kurierem lub Paczkomatem prosimy o mail z informacją o tym fakcie.


Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedawca zwraca Klientowi równowartość ceny towaru oraz doliczone do niej wcześniej koszty przesyłki. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu zwrotu w przeciągu 5 dni od odebrania przez nas przesyłki. W przypadku zakupu kilku produktów, a chęci zwrotu tylko części Sprzedawca ma prawo zwrócić jedynie równowartość ceny zwróconego towaru.


Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy aukcji z licytacją

(Art. 16 ust. 1 pkt 10 Ustawy przewiduje, że regulacji dotyczących umów na odległość nie stosuje się do sprzedaży z licytacji).


 WYMIANA


W przypadku wymiany prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny


REKLAMACJA


Reklamacja jest uznawana na podstawie niezgodności towaru z umową regulowaną przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru należy:

  • wysłać wiadomość e-mail na adres: sklep@divinewear.pl  z informacją o reklamacji
  • wadliwy produkt wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres:
    DIVINE POLAND Magdalena Fit , Przędzalniana 114/122 lok. 31, 92-286 Łódź

Formularz reklamacji dostępny jest pod linkiem:

https://www.dropbox.com/s/wlnowx9z2erni0l/Formularz reklamacji.pdf?dl=0


Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

 

W przypadku wysyłki kurierem lub Paczkomatem prosimy o mail z informacją o tym fakcie.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacji. Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.

 

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji!


Strona wygenerowana 2016-12-03 12:52:36, 213