Jesteś tutaj › Profil użytkownika dessous › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 

Dane firmy:

Dessous
Agata Świerad
ul. Złota 45
58-200 Dzierżoniów

NIP: 882-175-34-95

Nr rachunku bankowego: 07 1140 2004 0000 3302 4718 4220 



Zasady korzystania ze sklepu Dessous:

1. Sklep Dessous prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez strony internetowe portalu aukcyjnego swistak.pl.

2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie Dessous są fabrycznie nowe (o ile w opisie nie podano inaczej), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na sklepie Dessous są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

4. Możliwe są następujące formy płatności:
- Zwykły przelew bankowy

5. Prosimy o potwierdzenie chęci zakupu i poinformowanie nas o wyborze formy przesyłki poprzez wypełnienie formularza zapłaty i dostawy. W ten sposób prosimy również poinformować o zmianie adresu wysyłki.

6. Oczekujemy uregulowania należności w terminie do 7 dni od dnia kupna.

7. W przypadku zwykłego przelewu w tytule proszę wpisać nick z swistak.pl oraz numer lub tytuł aukcji. Dane do przelewu otrzymacie Państwo w mailowym powiadomieniu z swistak.pl.

8. Realizacja zamówień odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty.

9. Zamówiony towar dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (Poczta Polska, firmy kurierskie, paczkomaty InPost). Nie wysyłamy przesyłek pobraniowych. W przypadku wybrania przez kupującego dostawy listem poleconym towar może być wysłany bez oryginalnego opakowania (kartonika) jeśli nie będzie mieścić się w nim do koperty.

10. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w podanym na zakładce ?Dostawa i płatność?. Podana tam jest również maksymalna ilość przedmiotów danego typu, która może być wysłana daną formą przesyłki. W przypadku dokonania zakupu na kilku różnych aukcjach koszt dostawy i maksymalne ilości sztuk mogą się różnić na poszczególnych aukcjach. Należy wówczas przyjąć wyższy koszt dostawy i limity mu przypisane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt lub skorzystanie z płatności PayU, gdzie koszt dostawy zostanie wyliczony automatycznie. Koszty dostawy ujęte są na paragonie lub na fakturze VAT. W koszt dostawy wliczony jest koszt przesyłki, pakowania oraz inne procesy logistyczne związane z wysyłką. Podane ceny dotyczą wysyłek na terenie kraju. W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów dostawy.

11. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych na sklepie Dessous zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i przesyłki poprzez nie udostępnianie określonych opcji płatności i przesyłki.

12. Przed odebraniem przesyłki Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub otwierania należy nie przyjmować przesyłki (i w przypadku przesyłki kurierskiej w obecności kuriera sporządzić protokół szkody) oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

13. W przypadku reklamacji zakupionego towaru, należy odesłać go wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Odsyłany towar powinien być zapakowany tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Reklamowany towar należy wysłać listem polecony ekonomiczny lub paczką ekonomiczna w zależności od gabarytów towaru. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Sprzedającemu przysługuje termin 14 dni roboczych na decyzję o wyniku reklamacji od daty dostarczenia reklamacji do firmy. Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) zwrot zapłaconej wartości towaru jest możliwy tylko w przypadkach gdy:
? naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
? sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,
? wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności.

14. Zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) w terminie 10 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy prosimy o zgłoszeniu tego faktu mailowo lub telefonicznie. Zwracany towar należy wysłać listem polecony ekonomiczny lub paczką ekonomiczna w zależności od gabarytów towaru. Zwracany towar powinien być zapakowany tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wypełniony formularz zwrotu). Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zwrot zostanie rozliczony niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od daty zarejestrowania zwrotu.

15. Istnieje możliwość wymiany towaru, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki po wcześniejszym uzgodnieniu z nami. Odsyłany na wymianę towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Wymieniany towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Towar należy wysłać listem polecony ekonomiczny lub paczką ekonomiczna w zależności od gabarytów towaru. Wymieniany towar powinien być zapakowany tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Wymiany są realizowane po dokonaniu wpłaty na koszty ponownej dostawy zgodnie z cennikiem zamieszczonym na aukcjach. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

16. Klient dokonujący zakupu w sklepie Dessous wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przekazywanych w związku z zakupami. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży. Dane są przekazywane dobrowolnie.

17. Komentarze wystawiamy jako drudzy po otrzymaniu komentarza od kupującego, co jest potwierdzeniem otrzymania przesyłki.

 
 
Prosimy Państwa o przemyślane zakupy.

Masz jakiekolwiek pytania lub sugestie.

Skontaktuj się z nami telefonicznie: 602 832 388
lub mailowo: dsocha@o2.pl


Strona wygenerowana 2016-12-09 09:25:44, 213