Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-10-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Wszystkie produkty na naszych aukcjach

wystawione do LICYTACJI  lub w wersji KUP TERAZ

 są  NOWE, oryginalne i fabrycznie zapakowane.

1. Kontakt

 

Jeżeli masz wątpliwości, jakiekolwiek pytania  - zapraszamy  - skontaktuj się z nami - najlepiej poprzez link na aukcji.

Możesz też wysłać maila na adres: [email protected]

 

Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami za pomocą maila, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 608 525 923 w dni robocze w godz. od 12.00 do 20.00.

 

Kontaktując się z nami prosimy podać swoją nazwę użytkownika Swistak.pl oraz numer aukcji (oferta nr: ?), o którą chcemy zapytać, ułatwi to nam udzielenie odpowiedzi.

 

Nie odpowiadamy na sms i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej. Nie łączymy zakupów z kilku naszych kont na Swistak.pl oraz z kilku różnych kont osób licytujących. Nie wycofujemy ofert złożonych na naszych aukcjach.

 

2. O firmie

 

Działamy legalnie, towar zakupiony u nas zawsze otrzymujecie Państwo wraz z wystawionym przez nas rachunkiem, NIE wystawiamy faktury VAT, nie jesteśmy płatnikami VAT.

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w naszej ofercie nie zawierają podatku VAT (ale są cenami brutto, czyli ostatecznymi), dotyczy to zarówno towaru, jak i kosztów przesyłki.

 

Aukcje internetowe użytkownika damskiebuty w serwisie Swistak.pl prowadzone są przez firmę:

 

damskie-buty.com,

Grzegorz Ziętkiewicz,

ul. Urbanowska 36 A / 6,

60-647 Poznań,

NIP 858-14-51-121,

REGON 811084561

 

wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Punkt sprzedaży / wysyłki / odbioru osobistego użytkownika damskiebuty znajduje się na

Osiedlu Cegielskiego 32 / 8,

62-020 Swarzędz koło Poznania.

 

Firma jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 20.00 i w tych godzinach odpowiadamy na maile oraz czynny jest nasz telefon. Klient dokonujący zakupów w naszej firmie jest na bieżąco informowany drogą elektroniczną (mailem) o etapie realizacji zamówienia. Nie wysyłamy żadnych zbędnych informacji, spamu czy materiałów o treści reklamowej.

 

3. O produkcie

 

Wybranie prawidłowego rozmiaru obuwia z naszych aukcji jest bardzo proste. W opisie aukcji oferowanego buta zawsze podajemy jego długość wkładki. Aby dobrać właściwy rozmiar należy zawsze zostawić / dodać około 0,5 cm ? 1 cm miejsca na stopę.

Przed zalicytowaniem prosimy KONIECZNIE sprawdzić rozmiar, zajmie to tylko chwilę, a unikniemy tym samym niepotrzebnych wymian.

 

Zgodnie z wymogami w opisie każdej aukcji podajemy długość wkładki. Prosimy nie mylić długości wkładki z długością stopy. Długość wkładki nie da się zwykle zmierzyć idealnie dokładnie i co do milimetra. Dlatego prosimy przyjąć, że granice błędu w naszych pomiarach mogą wynosić +/- 5mm.

 

Przedmioty sprzedawane w naszych aukcjach są zawsze nowe i w pierwszym gatunku. Zdjęcia przedmiotów są wykonywane przez nas (realne foto) i przedstawiają licytowany przedmiot. Rzeczywisty kolor / odcień produktu może się nieznacznie różnić w zależności od rodzaju oraz od indywidualnych ustawień monitora, prosimy brać to pod uwagę.

 

4. Formy płatności

 

a) przedpłata na konto - numer konta naszej Firmy (damskie-buty.com, Grzegorz Ziętkiewicz) w ING Bank: 63 1050 1520 1000 0092 1567 6074. W tytule przelewu prosimy podać koniecznie nick oraz nr aukcji. Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo także w mailu wysłanym automatycznie po wygraniu aukcji / kupieniu przez serwis Swistak.pl, a także w mailu wysłanym przez nas, potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacji

 

b) wpłata poprzez PayU

 

W jednej paczce wysyłamy jeden przedmiot. Nie wstrzymujemy wysyłki paczek z przedmiotami, za które otrzymaliśmy wpłatę.

 

5. Wysyłka

 

Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od daty zaksięgowania wpłaty na NASZYM koncie.

 

Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy kurierskiej DPD od poniedziałku do piątku, każdego dnia roboczego do godz 15.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki, w momencie dostawy, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu o stanie przesyłki (protokołu szkodowego).

 

Jeżeli przesyłka nie dotrze na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych, wówczas prosimy o skontaktowanie się z naszą Firmą celem rozwiązania zaistniałego problemu.

 

6. Koszt wysyłki

 

Koszty wysyłki towaru są podane w opisie aukcji w tabeli ?Koszty dostawy?. Jeśli nie odpowiada Państwu koszt przesyłki lub jej forma (firma kurierska), prosimy nie dokonywać zakupów na naszych aukcjach.

Koszt wysyłki uwidoczniony w tabeli ?Koszty dostawy? dotyczy obszaru Polski. Przesyłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg taryfy pocztowej.

 

7. Zmiana adresu wysyłki

 

Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny, niż podany w Allegro prosimy poinformować o tym w Formularzu ?Sposób zapłaty i dostawy? od razu po transakcji. Dane do wysyłki podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę. Dostęp do konta ma tylko nasza księgowość i to tylko w celu ustalenia, czy wpłata dotarła. Do zmiany adresu wysyłki służy formularz opcji dostawy Allegro.

 

Prosimy ZAWSZE podawać aktualny, poprawny adres do wysyłki.

 

8. Termin Płatności

 

Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 10 dni kalendarzowych od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są maile przypominające o zakupie. Po 14 dniach wysyłamy do serwisu Allegro Formularz Zwrotu Prowizji, a towar zostaje ponownie wystawiony do sprzedaży. Środki zaksięgowane na koncie naszej Firmy po tym terminie zostaną odesłane, a transakcja uznana za nieważną.

 

Klientom, którzy nie dokonali wpłaty będzie blokowana możliwość dalszego uczestniczenia w naszych aukcjach do czasu uregulowania płatności.

 

9. Komentarze

 

Jako sprzedający wystawiamy komentarz, jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z przesyłką jest coś nie w porządku, wówczas prosimy o PILNY kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Uważamy, że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Zależy nam na zadowoleniu klienta z transakcji. Jeżeli coś jest, Państwa zdaniem, nie w porządku, wówczas prosimy o PILNY kontakt, postaramy się szybko rozwiązać wszystkie problemy. Jesteśmy wtedy zadowoleni, gdy zadowoleni jesteście Państwo ? nasi Klienci.

 

10. Rachunek, faktura

 

Do przesyłki ZAWSZE dołączony jest rachunek / faktura. Nie wystawiamy faktur VAT, nie jesteśmy płatnikami VAT.

 

11. Gwarancja

 

Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta lub importera.

 

12. Wymiany

 

 

W terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar, jeżeli jest on aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę prosimy KONIECZNIE o kontakt mailowy. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie towaru na adres:

 

Damskie-buty, Os. Cegielskiego 32 / 8, 62-020 Swarzędz,

 

w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. Do przesyłki proszę dołączyć informację zawierającą swój nick z Allegro, adres zwrotny, odliczoną kwotą na przesyłkę zwrotną.


13. Reklamacje

 

Składając reklamację prosimy odesłać towar zwykłą paczką pocztową na adres:

Damskie-buty, Os. Cegielskiego 32 / 8, 62-020 Swarzędz.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Damskie-buty, Os. Cegielskiego 32 / 8, 62-020 Swarzędz. Towar należy odesłać zwykłą paczką pocztową.

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

Gotowy wzór formularza reklamacyjnego można otrzymać od nas mailem.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

14. Zwroty

 

Kupujący na prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (nie dotyczy to umów zawartych w drodze aukcji publicznej). Opis procedury odstąpienia od umowy i wzór formularza zwrotu jest zamieszczony na stronie oferowanego przedmiotu w zakładce Informacje od Sprzedającego. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

 

Przesyłkę proszę nadać na adres:

Damskie-buty, Os. Cegielskiego 32 / 8, 62-020 Swarzędz. Prosimy, aby zwracany towar był KONIECZNIE odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie.

Gotowy wzór formularza odstąpienia od umowy można otrzymać od nas mailem.

 

Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty już teraz życząc UDANYCH zakupów.
 


Strona wygenerowana 2024-04-16 17:27:23, 120