Jesteś tutaj › Profil użytkownika clasic24 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-02-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Regulamin sklepu

1. Informacje Ogólne

Sklep internetowy clasic24.pl, prowadzący sprzedaż wysyłkową odzieży, zwany dalej "Sklepem" należy do Łapot Krzysztof, ul. Przemysłowa 138/1, 62-510 Konin.

2. Dane Kontaktowe

Biuro Obsługi Klienta jest czynne pod:

3. Zamówienia

Zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze, w godzinach 9-13.
Klientem mogą być osoby, które ukończyły 18 rok życia, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

Dokonując zamówienia Klient wyraża zgodę na treść niniejszego Regulaminu
Przyjęte do realizacji zamówienie zostanie potwierdzone drogą elektroniczną przez Biuro Obsługi Klienta, nie później niż następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówień oraz jego anulowania w przypadkach gdy posiada uzasadnione wątpliwości co do jego właściwej realizacji, nie później niż w terminie 5 dni roboczych.

Przesyłka dostarczana jest na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia i na jego koszt.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisany adres w formularzu zamówienia przez Klienta

Ceny w sklepie określone są w PLN i zawierają podatek VAT, jednakże nie zostały powiększoną o koszty wysyłki.
Realizacja zamówienia obowiązuje po cenie, która jest widoczna na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen produktów zamieszczonych na stronie, jednakże nie wpływa to na zamówienie złożone przed wprowadzeniem zmian
Produktu prezentowane na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.

W przypadku problemów powstałych podczas realizacji zamówienia, w celu wyjaśnienia lub wprowadzenia ewentualnych zmian, Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Klientem na podany przez niego numer telefonu oraz adres e-mail.

Każdorazowy zakup jest udokumentowany paragonem lub fakturą VAT w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta w momencie składania zamówienia.

4. Sposoby płatności

Sklep udostępnia poniższe formy płatności:

  • Przelew bankowy na konto:
    Łapot Krzysztof
    ul. Przemysłowa 138 m.1, 62-510 Konin
    28 1160 2202 0000 0002 2821 3946
    tytuł wpłaty: numer zamówienia
  • Za pobraniem (Poczta Polska, Kurier)

Zamówienia opłacone za pośrednictwem przelewu ulegają anulowaniu po okresie 5 dni roboczych w momencie braku odnotowaniu płatności na koncie Sklepu. Termin 5 dni roboczych liczony jest od daty złożenia zamówienia przez Klienta do dnia zaksięgowania przelewu na koncie Sklepu.

5. Reklamacje i zwroty

Zgłoszenie reklamacji produktów Sklepu można składać drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta na adres wskazany w pkt. 2 Regulaminu. Druki reklamacyjne, potrzebne do wypełnienia zgłoszenia zostaną przesłane drogą elektroniczną do Klienta w momencie wyrażenia przez niego chęci dokonania reklamacji. Do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest dowód zakupu - paragon lub faktura.

Reklamowane produkty należy przesyłać na adres:

  • Łapot Krzysztof
    ul. Napoleona 1
    62-561 Ślesin
    z dopiskiem "Reklamacja e-sklep"

Sklep w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go drogą elektroniczną lub telefoniczną o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Po uznaniu reklamacji przez Biuro Obsługi Klienta, poinformujemy Klienta drogą elektroniczną o sposobie załatwienia reklamacji (wymiana na nowy towar, naprawa uszkodzenia bądź zwrot gotówki).
Reklamacji nie podlegają produkty uszkodzone w wyniku nieprawidłowej konserwacji lub użytowania.
Klient na prawo odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składają stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty otrzymania produktu. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta, zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż terminie 14 dni. Sklep dokona zwrotu kwoty otrzymanej za produkt, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta oraz po otrzymaniu produktu.

Zwrócone produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania i muszą być zwrócone wraz z dowodem zakupu na adres:

  • Łapot Krzysztof
    ul. Napoleona 1
    62-561 Ślesin
    z dopiskiem "Zwrot e-sklep"

Sklep gwarantuje zwrócenie kwoty zamówionego produktu lub wymianę na inny model, jednakże koszt przesyłki nie podlega zwrotowi, ponosi go Klient.

6. Pozostałe

Dane osobowe podane przez Klienta na stronie www.clasic24.pl są przetwarzane w celach sprzedażowych oraz marketingowo-promocyjnych, zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Klient, jeśli wyrazi na to zgodę może otrzymywać materiały o charakterze marketingowym.

Sklep nie bierze odpowiedzialności za blokowanie i kasowanie przez administratorów serwerów pocztowych oraz innych programów, przesłanych wiadomości na wpisany przez Klienta adres e-mail.

Regulamin obowiązuje od dnia 30.01.2013r. Treść regulaminu jest dostępna na stronie internetowej www.clasic24.pl z zakładce zatytułowanej "Regulamin sklepu". Jednocześnie Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Osoby odwiedzające sklep obowiązuje zawsze aktualnie obowiązująca wersja Regulaminu, dostępna na stronie internetowej www.clasic24.pl.


Strona wygenerowana 2024-03-28 14:27:53, 120