Konto firmowe
(Rejestracja: 2016-03-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Dane Firmy:

PPHU AGMI Piotr Strumiłło

ul.Wschodnia 17

95-200 Pabianice

Nip: 731-102-13-96

REGON: 470528257

Numer Konta (Mbank): 14 1140 2004 0000 3302 7600 1339

Tel: +48609 81 43 47 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00)

E-mail: kontakt@chanelka.pl (całodobowo)

 

 

O Nas:

Firma AGMI powstała w 1981 roku. Właściciel, Piotr Strumiłło, już od samego początku dbał o to, by zaoferować Klientkom to, co najlepsze ? elegancję, szyk, klasę, a co za tym idzie ? dobre samopoczucie.

Funkcjonujemy po dziś dzień jako firma rodzinna z tradycjami. Jednak staramy się iść z duchem czasu, proponując Kobietom ubrania, w których poczują się znakomicie. Z uwagą śledzimy najnowsze trendy w modzie, w pełni zwracając także uwagę na to, by znakomity design szedł w parze z wygodą i wyczuciem smaku.

Stale poszerzamy nasz asortyment, w każdym sezonie pojawiają się nowe kolekcje, które zawsze idealnie trafiają w gust naszych Klientek. Eleganckie sukienki, bluzki, tuniki, żakiety ? oferujemy zawsze to, co najlepsze.

Od lat udaje nam się w idealny sposób łączyć klasykę i nowoczesność. Modne printy, kobiece kroje, niebanalne zdobienia ? wszystko po to, by każda Kobieta mogła poczuć się wyjątkowa.

W naszych kolekcjach znajduje się zarówno odzież klasyczna, gładka, idealna w swej prostocie, jak i ozdobiona przepięknymi aplikacjami, naszyciami oraz wzorami ? dla Kobiet ceniących oryginalny styl.

Coco Chanel mawiała, iż : ?Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą?. To właśnie jest nasza dewiza! Dlatego oferujemy przepiękne, eleganckie stroje znakomitych i sprawdzonych polskich producentów, które idealnie sprawdzają się przy każdej okazji.

AGMI to coś więcej niż moda!

 

 

Regulamin
sprzedaży towarów na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

 

§ 1
Wstęp

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów na platformie swistak.pl za pośrednictwem firmy posiadającej login chanelka0 prowadzonej przez PPHU AGMI Piotr Strumiłło ul. Wschodnia 17, 95-200 Pabianice Nip: 731-102-13-96 Regon: 470528257. 

 

§ 2
Obowiązki Stron

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu oraz przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
  3. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz kupującemu, chyba, że w opisie Towaru wskazany jest inny termin dostarczenia Towaru.

 

§ 3
Zamówienia

  1. Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia oraz zawarcia umowy kupna ? sprzedaży jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu przez Klienta.
  2. W przypadku pytań o zamówienia na Towary znajdujące się w ofercie można kontaktować się telefonicznie od poniedziałku do piątku od godziny 9.00 do godziny 16.00 lub na adres e-mail kontakt@chanelka.pl
  3. Dokonując Zamówienia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
  4. Sklep wraz z wysłaniem Towaru przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy w postaci dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

 

§ 4
Ceny, płatności, dostawa Towaru oraz wymiana Towaru

  1. Ceny na platformie swistak.pl są podane przy każdym z Towarów i są wyrażone w złotych polskich, a także stanowią ceny brutto czyli zawierają już podatek VAT.
  2. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia.
  3. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata) lub za pośrednictwem serwisu PayU, wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy.
  4. Zamówienia są realizowane za pośrednictwem poczty polskiej oraz firm kurierskich, przy czym Klient ma także wybór opcji odbioru osobistego zamówionego Towaru.
  5. Zamówienia realizowane za pośrednictwem poczty polskiej będę realizowane w formie priorytetowej.
  6. Klient ma możliwość osobistego odbioru Towaru codziennie w Centrum Handlowym ?PTAK? HALA C nr 193, ul. Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów w godzinach 8.00 ? 12.00.
  7. Towar zamówiony w sobotę i niedzielę będzie wysłany w poniedziałek.
  8. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:
    • za pobraniem tzn. gotówką przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem),
    • przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata)
    • płatnością internetową za pomocą serwisu PayU
  9. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary wraz z kosztami przesyłki bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę.
  10. Sprzedawca wskazuje, że zgodnie z art. 548. § 1 Kodeksu cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru).
  11. Jeżeli Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.
  12. W przypadku zakupu Towaru o innym rozmiarze Konsument ma możliwość wymiany Towaru w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  13. Celem wymiany Towaru Konsument powinien poinformować mailowo Sprzedawcę oraz odesłać Towar wraz z formularzem Wymiany, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu oraz dokonać rezerwacji Towaru w odpowiednim rozmiarze.
  14. Nie przyjmujemy paczek wysłanych ?za pobraniem?.

 

§ 5
Odstąpienia od Umowy i zwrot Towaru

  1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni.
  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy kontakt@chanelka.pl bądź adres Sprzedawcy.
  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. oraz załącznik nr 2 do Regulaminu.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  5. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

§ 6
Obowiązki Konsumenta

  1. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych ?za pobraniem?
  3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

§ 7
Obowiązki Sprzedawcy

  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów.
  2. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. Sprzedawca, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Dołączenie dowodu zakupu jest niezbędne w procesie zwrotu.

 

 

§ 8
Ustawowe wyłączenie prawa od odstąpienia od Umowy Sprzedaży

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

 

§ 9
Rękojmia za wady fizyczne Towaru (Reklamacje)

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.
  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest każdy dowód w tym w szczególności dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
  4. Reklamację można złożyć za pomocą poczty elektronicznej kontakt@chanelka.pl lub wysłać na adres: Sprzedawcy z dopiskiem: Reklamacja chanelka_pl. Przy składaniu reklamacji sugerujemy skorzystanie z formularza reklamacyjnego, który stanowi załącznik numer 3 do Regulaminu.
  5. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:
    1. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo
    2. żądać usunięcia wady; albo
    3. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.
  6. Uprawnienia określone w ust. 5 pkt 1 lub 2 są pierwotne, a określone w pkt 3 dopiero następcze.
  7. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  8. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.
  9. Nie przyjmujemy paczek wysłanych ?za pobraniem?
  10. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.
  11. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

 

§ 10
Rozstrzyganie sporów

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

 

§ 11
Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 

Załączniki:

Załącznik numer 1 do regulaminu - Formularz Wymiany

Załącznik numer 2 do regulaminu - Formularz Zwrotu

Załącznik numer 3 do regulaminu - Formularz Reklamacji


Strona wygenerowana 2016-12-05 18:05:34, 213