Jesteś tutaj › Profil użytkownika certech › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-01-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
                     logo_certech     
 
 
 
Kontakt

Sklep-CERTECH
[email protected]
tel. 722-237-152
ul. Leśna 13
62-070 Dopiewo



 Wpłata
Konto bankowe
28 1020 4027 0000 1702 0117 2410,
Pobranie.





 Zakupy
Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy wypełnić formularz dostawy który zawiera informacje o formie płatności i adresie do wysyłki. W przypadku przelewu na konto prosimy w tytule przelewu podać numer aukcji i nick.




 Dostawa
Pamiętaj że czas przesyłki uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Kupując wartościowe przedmioty wybieraj przesyłkę poleconą,. Przesyłka ekonomiczna jest przesyłką nierejestrowaną.
 
 
 
Regulamin aukcji

Na wszystkie przedmioty sprzedawane na aukcji udzielana jest 12 miesięczna gwarancja.
Towary wystawiane na naszych aukcjach dostępne są od ręki. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe! Pochodzą bezpośrednio od producentów lub od polskiego dystrybutora. Do wszystkich zamówień dołączany jest dowód zakupu.


 1. Ile czasu muszę czekać na zamówiony towar?
Towar wysyłany jest z reguły do 24 godzin od otrzymania wpłaty lub informacji o przesyłce "za pobraniem". Czas dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy.

 2. Jak mam zatytułować przelew i jakie mam wpisać dane odbiorcy?
W tytule przelewu wystarczy wpisać swój login oraz numer aukcji. Żadne inne dane nie są potrzebne.

 3. Czy mogę otrzymać dowód zakupu?
Oczywiście. Jako firma wystawiamy rachunki. Dołączamy je standardowo do wysłanego towaru. 


 4. Ile muszę zapłacić za przesyłkę jeśli kupuję większą ilość przedmiotów?
Na wszystkich aukcjach w zakładce "Dostawa i płatność" widoczna jest informacja o kosztach przesyłki. 

 5. Czy przesyłka może być nadana na inny adres niż podany w profilu?
Oczywiście. Inny adres do wysyłki należy podać w formularzu opcji dostawy bezpośrednio po zakupie. Jeżeli tego nie zrobisz bardzo prawdopodobne jest, że paczka zostanie wysłana na adres podany w profilu świstak.

 6. Paczka po kilku dniach od wysyłki nadal nie dotarła. Co mam zrobić?
Jeżeli przesyłka nie dociera po ustalonym terminie skontaktuj się z nami e-mail'owo. Pamiętaj że przesyłki ekonomiczne realizowane za pomocą Poczty polskiej nie są rejestrowane i nie ma 100% gwarancji jej dostarczenia.

 7. Przesyłka, którą otrzymałem jest niekompletna lub zawiera nie taki towar który zamawiałem.
Jeżeli wystąpiły niezgodności w towarze lub braki ilościowe nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również mogą przydarzyć się pomyłki za które serdecznie przepraszamy. W takiej sytuacji poinformuj nas o tym e-mail'owo i odeślij niezgodny przedmiot, koszty przesyłki zwrócimy na twoje konto bankowe. Właściwy lub brakujący towar doślemy na nasz koszt.

 8. Kiedy mogę zareklamować przedmiot?
Zgodnie z art. 8.1 Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. (DZ.U. 141 1176) jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie na raziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
Kupujący dostarcza towar na swój koszt najtańszą przesyłką pocztową, koszt przesyłki zwracany jest na konto bankowe. Odesłanie towaru pokrywa sprzedający.

 9. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Zgodnie z Art. 7 pkt.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   

Produkt powinien być odesłany w terminie do 14 dni w stanie niezmienionym. Koszt takiej przesyłki pokrywa kupujący.
Równowartość ceny towaru zostaną niezwłocznie zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez konsumenta. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


 10. Jak mam reklamować wadliwy towar?
W przypadku ujawnienia się wady niezwłocznie poinformuj nas o tym drogą e-mail'ową możesz również załączyć zdjęcia i krótki opis problemu.


JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

 [email protected]

 tel. 722-237-152


Kontaktując się z nami za pośrednictwem e-maila koniecznie podaj imię i nazwisko oraz nazwę użytkownika. Jeżeli zapytanie dotyczy reklamacji podaj również numer aukcji. Brak powyższych danych może wydłużyć odpowiedź.

 

Kopiowanie obrazów i treści bez zgody właściciela zabronione ?      
 

Strona wygenerowana 2024-03-28 17:51:57, 120