(Rejestracja: 2011-08-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
CAR AUDIO PL
ul. WIOSNY LUDÓW 4
85-858 BYDGOSZCZ
NIP 953-221-61-13 REGON 340427710
TEL 6-0-0-7-5-9-2-3-4
Przy odbiorze proszę zwrócić szczególną uwagę, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona: np. mechanicznie,
czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji ( czy taśma nie jest naruszona) itp.
Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności dostawcy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zamówiony towar nie został uszkodzony lub okradziony w czasie transportu.
W przypadku, gdy produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny
(odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). Będzie to podstawą do złożenia reklamacji.
Jeśli wylicytowany towar został opłacony, a przesyłki nie ma - proszę o informację.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.),
kupujący ma możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami dostarczenia i odesłania paczki).
Termin 10-dniowy liczy się od dnia otrzymania produktu.
Aby móc zwrócić paczkę, zgodnie z Ustawą, wraz z odsyłanymi produktami należy przesłać protokół - oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
W oświadczeniu trzeba wpisać swoje dane osobowe i adresowe, dane dotyczące zwracanej przesyłki i poświadczyć własnoręcznym podpisem.