Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-10-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Szanowni Państwo.

  

Sklep internetowy Bombolino_pl jest prowadzony przez Firmę Handlową ?BOMBOLINO? Małgorzata Dobosz z siedzibą w 44-230 Czerwionka-Leszczyny przy ul.Jana Pawła II 16 B/3 NIP: 6422920370 Regon: 243034315.

Jesteśmy zwolnieni podmiotowo z VAT ? wystawiamy rachunki.

Dane kontaktowe

Tel. 662 050 958

GG 44799681

Skype bombolino.pl

e-mail : [email protected]

Numery konta bankowego:

Multibank 53 1140 2017 0000 4902 1289 7831

ING Bank Śląski 69 1050 1344 1000 0090 9822 1915

 

Regulamin sklepu internetowego bombolino

1.Składanie zamówień i wysyłka towaru.

1.1. Zamówienia można składać drogą internetową całą dobę 7 dni w tygodniu.

1.2. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie wszystkich danych niezbędnych do jego realizacji tzn. imię i nazwisko, adres doręczenia, telefon kontaktowy,

adres poczty elektronicznej oraz informacji dodatkowych w zależności od towaru koloru, wielkości itp. .

1.3. Towary dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kurierów UPS i K-EX.

Przesyłki doręczane są zgodnie z regulaminem tych firm, dostępnym na ich stronach internetowych.

1.4. Możliwy jest odbiór zakupionego towaru osobiście w siedzibie firmy, po wcześniejszym umówieniu się co do godziny i dnia odbioru ale tylko przy przedpłacie.

1.5. Koszt przesyłki towaru za pośrednictwem firm kurierskich jest stały, niezależnie od liczby zakupionych towarów, zwiększa się przy płatności za pobraniem.

1.6. Koszt przesyłki towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej, jest zależny od sposobu zapłaty, wagi i rozmiaru i jest każdorazowo podany na stronie aukcji

danego towaru.

1.7. Wysyłka następuje od 24 h do 3 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru płatności za pobraniem.

  Terminy dostawy są następujące:

- firmy kurierskie 24-48 h (dni robocze),

- Poczta Polska przesyłki priorytetowe 1-3 dni roboczych,

- Poczta Polska przesyłki ekonomiczne 5-7 dni roboczych.

1.8. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby przesyłki były dobrze zabezpieczone. Jednak podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić czy nie nosi ona

śladów uszkodzenia. Jeżeli konsument stwierdzi, iż zewnętrzne opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia obowiązany jest o tym

poinformować przewoźnika, który sporządzi protokół reklamacyjny, w momencie odbioru przesyłki. Konsument obowiązany jest poinformować sprzedawcę

niezwłocznie po wykryciu uszkodzenia przesyłki podczas transportu, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od spostrzeżenia uszkodzenia.

Obowiązki nałożone na konsumenta służyć mają zabezpieczeniu interesów sprzedawcy w zakresie dochodzenia roszczeń od firm spedycyjnych, kurierskich i

operatorów pocztowych.

1.9. Nie wysyłam towaru za granicę.

 

2. Płatności.

2.1. Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar.

2.2. Płatności można dokonać przelewem bankowym lub zapłacić przy odbiorze kurierowi lub listonoszowi. Nie przyjmujemy wpłat przy odbiorze osobistym, w tym

przypadku konsument musi dokonać przelewu na konto bankowe przed odbiorem.

2.3. Ceny na aukcjach, to ceny jednostkowe wyrażone w polskich złotych i nie zawierają kosztów przesyłki.

 

3. Odstąpienie od umowy.

3.1. Konsument ustawowo w ciągu 10-ciu dni od zakupu może odstąpić od umowy bez podawania przyczyn, nasza firma udziela 15-tu dni na możliwość odstąpienia od umowy, wystarczy że przed tym terminem wyślesz, zawiadomisz nas o chęci odstąpienia od umowy. Dokument odstąpienia od umowy tutaj.

3.2. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument zwolniony jest z wszelkich zobowiązań.

4. Zwrot towaru.

4.1. Zwrot towaru powinien najpóźniej w terminie do 14 dni.

4.2. Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru i koszty wysyłki. Konsument ponosi zaś koszty ?odsyłki? towaru ? tj. przesyłki od konsumenta do sprzedawcy.

4.3. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek nadanych za pobraniem.

4.4. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta pieniądze zwracane są przelewem na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy, najpóźniej w ciągu 3 dni.

4.5. Konsument ma możliwość wymiany na inny produkt w tej samej cenie lub z dopłatą na inny.

5. Reklamacje i roszczenia wynikające z niezgodności towaru z umową.

5.1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, kodeksu cywilnego oraz innych stosownych ustaw.

5.2. Produkt podlega bezpłatnej naprawie lub wymianie na nowy w przypadku gdy nie ma możliwości dokonania naprawy.

5.3. W przypadku odstąpienia od umowy, konsument musi dostarczyć sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

5.4. Konsument traci uprawnienia wynikające z ust. 2, jeżeli nie poinformuje sprzedawcy o wykrytych niezgodnościach towaru z umową cw iągu dwóch lat ale

przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.

5.5. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego

towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

5.6. Dokument reklamacji tutaj, druk reklamacji towaru niezgodnego z umową tutaj.

6. Ochrona danych osobowych.

6.1. Dane osobowe przesyłane przez klientów do naszej firmy są chronione ?Ustawą o ochronie danych osobowych? z dnia 29 sierpnia 1997 roku.

6.2. Dane są gromadzone i przetwarzane jedynie w celach koniecznych do realizacji umowy i nie będą udostępniane innym podmiotom ani osobom trzecim, z wyjątkiem celów

prawnie usprawiedliwionych.

6.3. Przechowywane dane mogą w każdej chwili zostać udostępnione Konsumentowi do wglądu. Konsument ma prawo do modyfikacji swoich danych na zasadach przewidzianych przepisami prawa.

7. Informacje podane nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

 

8. Towar.

8.1. Towar sprzedawany w sklepie jest nowy i w 100% sprawny, jest sprawdzany przed wysyłką.

8.2. Towar pochodzi z legalnych źródeł, na który posiadamy wszystkie faktury.

8.3. Towar jest objęty gwarancją producenta, dystrybutora a nasza firma udziela dodatkowej gwarancji (informacje na każdej z aukcji osobno).

9. Postanowienia końcowe.

9.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień regulaminu.

9.2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.,

ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz innych odpowiednich przepisów prawa.

 


Strona wygenerowana 2024-04-26 01:51:43, 120