K&M jest firmą działającą głównie na Polskim rynku.
Nasze produkty są najwyższej jakości, co potwierdza 12-miesięczna gwarancja.
Do aukcji podchodzimy poważnie i tego samego oczekujemy od kupujących.
Zakupiony towar wysyłany jest do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto lub w dniu następnym przy przesyłce pobraniowej.
W opisach poszczególnych aukcji zawarte są wszelkie informacje o produktach, gdyby jednak Państwo mieli jakiekolwiek wątpliwości i pytania, chętnie na nie odpowiemy.
Poniżej znajduje się regulamin naszych aukcji.
Jeśli jednak jakikolwiek zapis jest dla Państwa niezrozumiały, proszę się z nami skontaktować przed zakupem.
Dokonując zakupu potwierdzają Państwo, że zrozumiałe są zasady naszych aukcji oraz strona "o mnie".
§1. Aukcje
Jesteśmy legalnie działającą firmą i na nasze produkty wystawiamy fakturę (ustawowo jesteśmy zwolnieni z VAT-u).
§2. Wpłata
1. Wysokość należności składa się z dwóch części: koszt towaru + koszt przesyłki. 2. Dane do wpłaty zostaną przesłane po dokonaniu zakupu. 3. Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie zakupu, ewentualną kolorystykę i model oraz wybór dostawy. 3. Na wpłatę czekamy maksymalnie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakupu. 4. Przy braku kontaktu lub wpłaty po 7 dniach zwracamy się o unieważnienie aukcji i zwrot prowizji oraz wystawiamy komentarz.
§3. Przesyłka
1. Przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko użytkownikom z minimum 10 pozytywnymi komentarzami. 2. Przesyłki nadawane są najczęściej za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS lub K-ex do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
Przesyłki wysyłane Pocztą Polską są przesyłkami poleconymi.
Jeśli chcesz ubezpieczyć przesyłkę - poinformuj nas o tym i dopłać za jej ubezpieczenie. Ubezpieczenie nie jest wliczone w cenę. 3. W chwili nadania paczki przestajemy brać za nią odpowiedzialność. Zgodnie z art. 548 k.c. korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz ryzyko jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia przechodzą na kupującego z chwilą wydania rzeczy. Sformułowanie ?wydanie rzeczy? należy rozumieć jako każdy sposób przekazania rzeczy, w tym również powierzenie jej przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju. Oczywiście w przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki służymy wszelką pomocą w procesie reklamacji na poczcie bądź w firmie kurierskiej. Proszę pamiętać, że aby reklamacja przesyłki kurierskiej została uznana musi być sporządzony raport uszkodzenia w chwili dostarczenia paczki przez kuriera. Każdy kierowca posiada taki druk w którym opisuje powstałe szkody podczas transportu. 4. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześiejszym umówieniu się, w siedzibie firmy w Ząbkach pod Warszawą.
W przypadku zamówienia większej liczby przedmiotów na kilku aukcjach kwota przesyłki jest ustalana indywidualnie.
§4. Zwroty
1. Zwrotu można dokonać w terminie 10 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Towar nie może nosić śladów użytkowania, być kompletny oraz w oryginalnym opakowaniu.
2. Zwrotu należy dokonać na własny koszt za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej lub osobiście.
3. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
4. Do przesyłki proszę dołączyć oryginalny dowód zakupu i opis/powód reklamacji.
5. Po odebraniu przesyłki i sprawdzeniu zgodności towaru, zwracamy pieniądze na podane konto w terminie do 14 dni roboczych.
§5. Komentarze
Komentarz wystawiamy zawsze po uzyskaniu komentarza od Kupującego. Daje nam to potwierdzenie, że przesyłka dotarła a klient jest zadowolony. Jeżeli zaistniał jakikolwiek powód, aby wystawić negatywny lub neutralny komentarz prosimy o kontakt. Postaramy się rozwiązać problem na warunkach dogodnych dla obu stron. Jesteśmy tylko ludźmi i nie unikamy błędów. Zawsze staramy się jednak je naprawić.
§6. Kontakt
1. Kontakt z nami jest możliwy codziennie w godzinach 9.00-19.00. Proszę się kontaktować? telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktu. Kontakt telefoniczny może być niekiedy utrudniony. 2. W razie wątpliwości, sugestii, problemów i innych związanych ze sprzedażą pytań prosimy o kontakt.
Na pewno udzielimy wszelkich możliwych odpowiedzi.