Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-03-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Jesteśmy firmą Bestcom z Gorzowa Wielkopolskiego. Prowadzimy działalność w kilku zakresach

Dział komputerowy - to sprzedaż gier na wszelkie platformy, oprogramowanie, wszelki sprzęt komputerowy, a ponadto doradztwo komputerowe

Dział serketarski zajmuje się pisaniem pism i podań

Dział handlowy - oferujemy towary, które są związane ze świadczonymi przez nas usługami, a więc to co potrzebne jest do:
 

napisania i wydruku pisma:

  • długopisy, ołówki
  • koszulki na dokumenty,

wysłania paczki

  • koperty bąbelkowe
  • taśmy pakowe
  • folie strech

a także wysokiej klasy materiały czyszczące

  • ściereczki w rolce
  • ręczniki uniwersalne
  • papier toaletowy

Gry na konsole i na komputer

Oprogramowanie

 

Sprzedajemy wyłącznie towary nowe. Oferujemy bezpłatny transport na terenie miasta Gorzowa Wlkp. przy zamówieniu minimum 20zł

PŁATNOŚĆ I TRANSPORT

  1. Dostawy są realizowane na terytorium Polski.
  2. Dostawy za granicę są ustalane indywidualnie
  3. Dostawy są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera
  4. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
  5. W niektórych przypadkach koszt przesyłki pokrywa sprzedający o czym klient jest informowany.

Płatność

  1. Płatność realizowana jest w 2 wariantach:
    • Przedpłata na konto:
      • przelew bankowy - może trwać nawet do 3 dni roboczych. Czas na realizację płatności to 3 dni. Po tym czasie klient otrzymuje maila przypominającego o zawarciu umowy kupna sprzedaży. W przypadku braku odzewu, po 3 dniach, zamówienie zostaje anulowane. 
    • Płatność przy odbiorze

Transport

  1. Wysyłka na terenie Polski realizowana jest 2 wariantach:
    • Przedpłata na konto - w zależności od gabarytu i ilości sztuk towaru
      • wysyłka listem poleconym priorytetowym
      • wysyłka listem poleconym ekonomicznym
      • wysyłka Paczką Pocztową
      • wysyłka kurierem
      • transport na terenie Gorzowa Wielkopolskiego
      • odbiór osobisty w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim (PUNKT ODBIORU JEST SKLEPEM DETALICZNYM - CENY W SKLEPIE NIE SĄ TOŻSAME Z CENAMI na Świstaku)
      • O możliwości odbioru zamówienia w punkcie zawsze powiadomimy Cię mailem lub telefonicznie. Wcześniej nie ma tam możliwości odbioru zamówienia.
      • Jeżeli do odbioru zamówienia ma być upoważniona osoba inna niż wskazana na dokumencie sprzedaży należy podać jej imię i nazwisku w polu ?wiadomość dla sprzedającego? Upoważnić można 1 osobę. W celu weryfikacji tożsamości osoby odbierającej zamówienie, pracownik poprosi o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
    • Przesyłka pobraniowa
      • wysyłka Pocztą Polską Paczka48
      • wysyłka kurierem K-EX
      • odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim (PUNKT ODBIORU JEST SKLEPEM DETALICZNYM - CENY W SKLEPIE NIE SĄ TOŻSAME Z CENAMI na świstaku)
      • O możliwości odbioru zamówienia w punkcie zawsze klienta powiadamiamy mailem lub telefonicznie. Wcześniej nie ma tam możliwości odbioru zamówienia
      • Jeżeli do odbioru zamówienia ma być upoważniona osoba inna niż wskazana na dokumencie sprzedaży należy podać jej imię i nazwisku w polu ?wiadomość dla sprzedającego? Upoważnić można 1 osobę. W celu weryfikacji tożsamości osoby odbierającej zamówienie, pracownik poprosi o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

    3.  Wysyłka za granicę ustalana jest indywidualnie - przesyłki zagraniczne obłsuguje Kurier DPD i Poczta Polska


ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY I REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo zwrócić lub wymienić towar w nienaruszonym stanie, na inny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia, bez podania przyczyny.
  2. W przypadku zwrotu, odstąpienia od umowy lub reklamacji, przed wysyłką towaru do firmy prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 691 370 009 oraz za pośrednictwem e-mail
  3. Reklamowany lub zwracany towar należy przesłać na adres sklepu po uprzednim uzgodnieniu mailowym.
  4. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
  5. Koszt wysłania zwracanego towaru pokrywa kupujący.
  6. Koszt wysłania reklamowanego towaru pokrywa sprzedający.


Nasz sklep stacjonarny (ceny z sklepie stacjonarnym mogą różnić się od tych oferowanych przez internet):
Bestcom salon komputerowy
Sikorskiego 111 (Park 111)
66-400 Gorzów Wielkopolski

telefon 095 7207 577


Strona wygenerowana 2024-04-19 13:06:47, 120