Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-10-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam

 

Jestem producentem i wiem, że najważniejszą rzeczą w prowadzeniu własnej działalności jest dobry kontakt z klientami.

 

Sprzedając swoje produkty w internecie doskonale zdaję

sobie sprawę, że ten kontakt jest ograniczony, dlatego zawsze odpisuję na maile i

staram się być dostępna pod podanym numerem telefonu.

 

Żadnego pytania nie zostawiam bez odpowiedzi.

 

Każdego klienta traktuję indywidualnie dlatego możliwy jest kontakt w sprawie

drobnych zmian torebek, które są na sprzedaż ( inna długość rączek, inny kolor itp.)

Serdecznie zapraszam na zakupy

 

Beata Śmigielska

 

 

Regulamin obowiązujący na naszych aukcjach

 

1. Wszystkie przesyłki są wysyłane w przeciągu 24-72h od wpłynięcia pieniędzy na konto.

2. Jeśli przedmiot doszedł do Ciebie w innym kolorze, nie taki jak zamówiłeś/aś lub uszkodzony, zanim

wystawisz negatywny komentarz, skontaktuj się z nami.

3. Maksymalny czas na wpłynięcie pieniędzy to 14 dni.

4. Za zaginione listy i paczki odpowiedzialna jest Poczta. W przypadku przesyłki rejestrowanej (list polecony

i paczka) jeśli przedmiot zaginie występujemy do Poczty o zwrot wartości przesyłki. Klientowi

natychmiast wysyłamy nowy identyczny przedmiot lub w przypadku braku takiego towaru, przelewem

oddajemy pieniądze za towar. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nie rejestrowane. Czasem

zdarza się, że priorytety nie idą jeden dzień. Usługa priorytetu nie jest usługą gwarantowaną przez

Pocztę.Oznacza to, że Poczta stara się dostarczyć w ciągu 24h, ale nie gwarantują tego. Maksymalny czas

dostarczenia przesyłki określony w regulaminie Poczty to 14 dni roboczych. Dopiero po upływie 14 dniu

od wysłania, paczka zostaje uznana za zaginioną i można ubiegać się o odszkodowanie od Poczty. Nie

jest to nasz wymysł, takie przepisy ma Poczta Polska.

5. W sobotę, niedziele i święta nie wysyłamy paczek.

6. Jeśli paczka ma być wysłana na inny adres niż zarejestrowany prosimy o email z

taką informacją.

67df0557cbb29eb90cd9d31eb3ac9cab


Strona wygenerowana 2016-12-03 01:37:40, 213