Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-02-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 4 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 4
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
   

Butterfly Internetowy Dyskont Ślubny.


Jesteśmy firmą, która powstała z chęci tworzenia wyjątkowych wspomnień Młodej Pary, przy zachowaniu wysokiej jakości i niskich cenach oferowanych produktów. Prowadzimy

internetową sprzedaż artykułów i dodatków ślubnych. Przy tak szerokim asortymencie

jesteśmy w stanie utrafić w każdy gust i każde możliwości finansowe przyszłych Nowożeńców.

Aby  maksymalnie udogodnić  Państwu zakupy  zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Zachęcamy również do zapoznania się z regulaminem firmy, Dzięki znajomości  zasad

i praw kupującego będą Państwo mogli w pełni się cieszyć zakupami i udaną współpracą.

 

PPHU Kulik

Krzysztof Kulik

ul. Fredry 1b/6

66-400 Gorzów Wlkp.

(adres do korespondencji)

*******************************************************************

 

REGULAMIN.

 

1.

Zgodnie z Art.7.1 ustawy z dnia 02 marca 2000r.o ochronie praw Konsumentów, zawierających umowę

kupna-sprzedaży na odległość. Klient posiada prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania powodu

wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy. Zgodnie z ustawą koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Zwrot towaru zakupionego jest możliwy wyłącznie nieużywanym. Na każdym przedmiocie jest umieszczona

metka z logo firmy. Przedmiot bez metki bądź naruszenie mocowania na nim będzie uznany za przedmiot

używany, więc nie podlegający zwrotowi w oparcie o powyższą ustawę.

 

Nie podlegają zwrotowi w oparciu o powyższą ustawę artykuły wyprodukowane na specjalne zamówienie.

Każdy produkt wystawiony na aukcji posiada pewne parametry zawarte w opisie aukcji: długość, szerokość,

rodzaj zdobienia i t.d. Zmiana parametrów przedstawionych w opisie aukcji jest uznawana za wykonanie

przedmiotu na specjalne zamówienie klienta.

 

Zwrot welonów ozdobionych hiszpańską koronką jest możliwy wyłącznie w przypadku produktu, którego dotyczy

cena aukcji i wyłącznie w białym kolorze. Pozostałe koronki  przedstawione na aukcji jak również inne kolory

koronek są zamawiane u dostawcy w momencie otrzymania zamówienia na welon z wybraną koronką i w innym

kolorze aniżeli biel. Są traktowane jako artykuł wykonywany pod zamówienie i nie podlega zwrotowi w oparciu

o ustawę o ochronie praw konsumenta.


Kupujący przed zlicytowaniem welonu z koronką jest zobowiązany skontaktować się z nami i upewnić się, że

aktualnie wybrana koronka jest dostępna w odpowiednim kolorze. Cena dotyczy przedmiotu aukcji, wszystkie

dodatkowe opcje: zdobienia, zmiana parametrów, inne koronki niż w aukcji podlegają nowej wycenie, przed

zakupem klient jest zobowiązany wystąpić do nas o wycenę produktu z innym zdobieniem lub koronką niż dot.

aukcji. Mamy prawo do anulowania licytacji, jeżeli kupujący przed licytacją nie sprawdził dostępności koronki w

odpowiednim odcieniu.

                                                                                                        2.

Wystawiamy komentarz jako drudzy.

Klienci, którzy postanowią wystawić komentarz neutralny, bądź negatywny, prosimy aby najpierw skontaktować

się z nami. Negatywny komentarz nie jest formą kontaktu ze sprzedającym w razie problemu, a więc tego rodzaju

rozwiązania nie eliminują problemów. Jesteśmy firmą, która dba o dobro naszych klientów, a więc zawsze staramy

się dojść do kompromisu, proponujemy rozwiązania, które usatysfakcjonują obydwie strony.


Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

3.

Podczas zakupu klient powinien w rubryce 'wiadomość dla sprzedającego'  podać szczegóły dotyczące aukcji:

kolor, rozmiar model, i t.d. Jeżeli klient nie podał szczegółów aukcji czekamy na e-maila, w międzyczasie

zwracamy się w e-mailu z prośbą o podanie koloru. Nie wysyłamy towaru dopóki nie otrzymamy  informacji o

kolorze i sposobie wykończenia produktów jeżeli do wyboru jest kilka rodzajów. Wstrzymanie wysyłki jest

spowodowane dużą ilością zwrotów.  Większość przedmiotów firma wysyła w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.

W formularzu sprzedażowym allegro, który Państwo wypełniają podczas zakupu, znajdują się wszystkie dane

kupującego, cała informacja potrzebna, aby zgodnie z oczekiwaniem klienta szybko wykonać produkt.


4.

Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską i firmą kurierską GLS. Są dostarczane przez zgodnie z  regulaminem tych firm.

List polecony ekonomiczny przeważnie dociera do klienta w ciągu 3-4 dni, list polecony priorytetowy 1-2 dni

robocze.

 

Jeżeli po upływie wyznaczonego na doręczenie czasu towar jednak nie dotarł prosimy o udanie się na

swoją Pocztę. Zdarza się, że pomimo braku awiza przesyłka czeka na odebranie w placówce pocztowej.

Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej listonosz jeżeli nie zastanie odbiorcy, może wrzucić list polecony do

skrzynki na listy. Taka przesyłka jest uznawana przez Pocztę jako doręczona. Prosimy więc o sprawdzanie 

skrzynek pocztowych

 

Za nieterminowe doręczenie przesyłki lub jej zagubienie przez Pocztę Polską i firmę GLS nie ponosimy

odpowiedzialności. Reklamację na zaginięcie przesyłki składamy po 14 dniach od daty nadania (zgodnie z

regulaminem Poczty Polskiej i GLS)

 

W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o incydencie. Zawsze błyskawicznie

reagujemy na zgłoszenia klientów i pomagamy ustalić, gdzie znajduje się zamówiony towar. Wszystkie zgłoszone

zaginięcia po naszej interwencji zostały rozwiązane pomyślnie dla klientów, wszystkie przesyłki zostały

odnalezione.

 

Jeżeli przesyłka wróci do nas ponieważ Państwo nie odbiorą zamówionego towaru, możemy wysłać towar jeszcze

raz, wówczas koszty kolejnej wysyłki ponosi zamawiający. Zamawiający ma również prawo wnieść o zwrot

pieniędzy. Wówczas zwracamy wpłaconą przez klienta kwotę pomniejszoną o koszt przesyłki.

 

 

5.

Zastrzegamy sobie możliwość nie wysyłania klientom powiadomień o tym, że towar został przez nas wysłany.

Jest to spowodowane dużą ilością zamówień oraz tym, że wykonujemy artykuły w ciągu 24h.

 

6. 

Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zamówienia i kupującego, jeżeli mamy podejrzenie co do transakcji,

również mamy prawo do anulowania licytacji w przypadku, kiedy klient przed zawarciem transakcji miał

roszczenia.

 

Zwroty płatności dokonywane są raz w tygodniu w każdą sobotę.

7. 


  Zastrzegamy sobie prawo do anulowania licytacji w przypadku, kiedy w treści aukcji jest błąd.


8. 

 Czas realizacji zamówienia jest podany na każdej aukcji. W przypadku zamówienia dwóch lub trzech produktów

zastrzegamy sobie prawo na wydłużenie czasu realizacji do 48h.

 

W przypadku wykonania welonów z koronki, która jest sprowadzana pod zamówienie czas realizacji trwa 7 dni

robocze.

 

Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku: usterki maszyn szwalniczych uniemożliwiających szycie, braki magazynowe, choroba pracownika. Zobowiązujemy się wówczas do skontaktowania

się niezwłocznie z kupującym aby ustalić sposób rozwiązania zaistniałej sytuacji.

9.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień w przypadku, gdy  kupujący dokonał zakupu na kilku

aukcjach z zamiarem zwrotu części lub wszystkich zamówionych przedmiotów . Istnieje różnica pomiędzy zwrotem

towaru, który nie spełnił oczekiwań kupującego, a zakupem z zamiarem oddania tych przedmiotów.

 

Wykonujemy dodatki ślubne dopiero po zlicytowaniu. Jest to spowodowane tym, że są one w kolorze białym, welony

i stroiki, podczas dłuższego oczekiwania na zakup są narażone na żółknięcie co powoduje niemożliwość sprzedania

takiego towaru. Kupujący dokonując zakupu z zamiarem oddania przedmiotów z pełną premedytacją naraża na straty finansowe

sprzedającego.


 W sytuacjach, gdy kupujący dokonał zakupu welonów lub stroików na wielu aukcjach, z zamiarem ich oddania

zwroty nie zostaną przyjęte, a nieuczciwemu kupującemu zostanie wystawiony negatywny komentarz.

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 15:51:30, 213