REGULAMIN AUKCJI
Dokonanie zakupu(złożenie zamówienia)
jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie
w celu identyfikacji.
1. Prosimy o przemyślane licytacje, gdyż nie odwołujemy ofert.
a) Każdy produkt dokładnie opisujemy, fotografujemy, podając wymiary, by uniknąć pomyłek i zaoszczędzić Państwa czas.
b) Kolor ze zdjęć może nie znacznie różnic się od oryginału z powodu różnych ustawień monitora.
c) Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe ciuszki.
2. Po zakupie przedmiotu przesyłamy e-mail z danymi do wpłaty.
(numer konta jest widoczny na każdej aukcji)
a) W tytule przelewu prosimy o wpisanie nicka z Allegro
b) Na wpłatę czekamy 5 dni. Dopuszczamy nieznaczne opóźnienia po wcześniejszym uzgodnieniu.
c) Towar wysyłamy do 48 godzin po otrzymaniu należności.
Zamówienie za które pieniądze, dotrą na konto w piątek popołudniu lub dzień wolny od pracy, zostaną
zrealizowane w następnym dniu roboczym.
d) Obowiązujące koszty dostawy podane są na każdej aukcji po lewej stronie.
e) Przesyłki realizowane są przez Pocztę Polską, lub na Państwa życzenie kurierem.
f) Do każdego zakupu dołączamy dowód zakupu. Nie wystawiamy faktur VAT.
g) Dokonując zakupu na więcej niż jednej naszej aukcji za przesyłkę pobieramy tylko jedną opłatę.
3. Każdy z Państwa ma prawo zrezygnować z zakupionego ubranka w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania
towaru. W takim wypadku prosimy o informację mailem o planowanym zwrocie.
a) Nie odbieramy paczek za pobraniem.
b) Koszt tej przesyłki ponosi klient, zwracamy tylko koszt towaru.
c) Prosimy o dołączenie krótkiej informacji o odstąpieniu od umowy
oraz dane osobowe wraz z numerem konta na który mają wrócić pieniądze.
d) Zwrócony przedmiot powinien posiadać wszystkie metki, dowód zapłaty oraz nie może nosić śladów użytkowania!
4. Przed wysyłką staramy się sprawdzić każde ubranko, jednak może się zdarzyć , że coś przeoczymy.( dotyczy to wad fabrycznych które nie zostały opisane w aukcji)
W takim wypadku prosimy o kontakt z nami by ustalić najlepszą dla państwa formę zwrotu.(Zwrot pieniędzy lub wymiana)
a) Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący, a w momencie uznania reklamacji,
zwrócimy koszty przesyłki wadliwego towaru.
b) Do odsyłanego, reklamowanego przedmiotu należy dołączyć dowód zakupu w oryginale, oraz opis przyczyny reklamacji.
Towar reklamowany musi być kompletny.
5. Zastrzegam , że nie odpowiadam za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z pracy Poczty Polskiej lub kuriera.
a) Jeśli paczka nie dotarła do państwa , prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, celem reklamacji usługi u dostawcy
6. Jeżeli są państwo zadowoleni z zakupionego produktu oraz przebiegu transakcji, uprzejmie prosimy o pozostawienie
komentarza, zrobimy to samo.
Chętnie odpowiemy na państwa pytania i wszelakie wątpliwości
Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć każdej Mamie i każdemu Tacie udanych zakupów.