Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-07-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Witam wszystkich zainteresowanych naszymi aukcjami    FIRMY AUTO-PARTS.

 

Na naszych aukcjach są sprzedawane wyłącznie nowe części i akcesoria samochodowe wszystkich marek.

 

Kontakt

Godziny naszej pracy od poniedziałku do piątku od 8 do 17

 

Sobota ,niedziela i w święta nie pracujemy.

 

E-mail   auto-parts2@o2.pl

 

Telefon 605 646 571

 

Po zakupie

 

1.Proszę o wysłanie e-maila o sposobie zapłaty, pobranie lub wpłata na konto .

2.Proszę podac adres do wysyłki jeśli jest inny niż w allegro.

3.Zawsze wystawiamy paragon lub fakturę.

 

DANE DO PRZELEWU

 

Dane firmy:

 

MAGDALENA OLGA ŁOŻYŃSKA AUTO-PARTS

13-200 DZIAŁDOWO UL. RYDYGIERA 1/6

 

Numer konta PKO BP

 

51 1020   3583 0000 3902 0090 9580

 

W tytule przelewu proszę podac: NICK Z ALLEGRO, NAZWISKO I IMIĘ ,NUMER AUKCJI .

 

WYSYŁKA

 

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku POCZTĄ POLSKĄ LUB FIRMĄ KURIERSKĄ OPEK

Paczki wysyłane są w ciągu 24 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji 

Czas oczekiwania na przesyłkę od momentu wysyłki od 1 do 3 dni roboczych 

Jeśli w tym czasie przesyłki nie dotrą, proszę o e-maila będziemy interweniowac na poczcie lub firmie kurierskiej 

 

Reklamacje, zwroty i wymiany

 

Każdy zakupiony towar w naszej firmie, można zwrócic bez podania żadnego powodu do 14 dni od daty widniejącej na paragonie lub fakturze. Klient wysyła towar na swój koszt w nienaruszonym stanie i w orginalnym opakowaniu.Towar nie może posiadac żadnych zarysowań i śladów użytkowania. Do opakowania, proszę dołączyc informację zawierającą nick z allegro numer aukcji i numer konta.

Po otrzymaniu przesyłki zrobimy zwrotny przelew na konto.

Przesyłki wysłane na nasz adres ZA POBRANIEM nie przyjmujemy.

Wymiana towaru odbywa się w następujący sposób.

Jeśli jest to nasza wina pokrywamy koszty wysyłki, wtedy proszę odesłac towar na nasz adres przesyłką   ekonomiczną, listem poleconym i przesyłką nie pobraniową. Wszystkie koszty po otrzymaniu przesyłki, zwracamy na konto. W opakowaniu proszę o informację, nick z allegro oraz czego dotyczy wymiana.

 

 

OPINIE

 

 

Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki, uprzejmie proszę o komentarz dotyczący transakcji.

Jest to dla mnie znak, że towar dotarł bezproblemowo i zgodnie z twoimi oczekiwaniami.

Jako kupujący zawsze wystawiam komentarz jako pierwszy a jako sprzedający, oczekuję najpierw takiej opini od Ciebie.Komentarze wystawiam raz na kilka dni.

 

 

                                                                      

Życzymy udanych zakupów.

Zapraszamy na nasze aukcje .


Strona wygenerowana 2016-12-03 23:02:53, 213