(Rejestracja: 2012-12-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam wszystkich Państwa na stronie 'O mnie'.


  • Jako sprzedający:
  1. Opcje dostawy: 
    • Zastrzegam sobie możliwość wysłania przedmiotów przy pomocy dowolnego, wybranego przeze mnie usługodawcy lub nawet (po uprzednim umówieniu się) dostarczenia ich osobiście pod wskazany adres, jeśli akurat będzie taka sposobność. W takich przypadkach koszty wysyłki dla kupującego pozostają oczywiście bez zmian. Jeśli Państwo życzycie sobie, by usługa dostawy była realizowana przy pomocy konkretnej firmy kurierskiej/ Poczty-Polskiej/ In-Postu, proszę o kontakt celem ustalenia warunków, przed złożeniem oferty w licytacji, nie później niż 24h przed.
    • Kupujący ma typowo do wyboru kilka możliwości przesyłki (opcje dostępne w opisie aukcji):
      • przesyłka ekonomiczna - może być nadana z opóźnieniem (opis aukcji).
      • przesyłka priorytetowa - zapewniam natychmiastową wysyłkę (od 48h roboczych).
      • odbiór osobisty - możliwość odbioru osobistego po przedpłacie (tylko jeśli w opisie jest informacja o możliwości odbioru osobistego).
    • Zawsze po nadaniu przesyłki poleconej wysyłam maila/sms-a z informacją, że przedmiot jest w drodze.
    • Użytkownik decydujący się na list zwykły nie zostanie poinformowany o terminie czy fakcie nadania.
    • Zaginięcie przesyłki (nie zdarzyło mi się nigdy, ale lepiej wiedzieć):
      • Jeśli zaginie przesyłka bez potwierdzenia nadania (zwykła, nierejestrowana), nadawca (czyli ja) nie może żądać jakiejkolwiek rekompensaty od poczty, niestety. Dlatego całkowitą odpowiedzialnością za wybór i los tego typu przesyłki obciążam kupującego. Przesyłki nierejestrowane są tanie, ale taki wybór wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Z powodu częstego niezrozumienia konsekwencji tego wyboru propozycja przesyłki nierejestrowanej oferowana jest jedynie użytkownikom z przynajmniej 10 pozytywnymi komentarzami. Mogę również wysłać przedmiot użytkownikom nie spełniającym ww. limitu o ile przed nadaniem są gotowi wystawić w aukcji pozytywny komentarz.
      • Nawet polecone przesyłki czasem giną, choć to rzadkość. Zgodnie z prawem nadawca (czyli ja) ma prawo do odszkodowania w takim przypadku. Taka zabawa o kilkadziesiąt PLN z Pocztą-Polską czuję może się okazać bardzo czasochłonna/kosztowna. Niemniej, do wylicytowanej kwoty ogranicza się moja odpowiedzialność w w.w. sprawie. Jeśli kupujący życzy sobie ubezpieczyć przesyłkę, bardzo proszę o wpłacenie mi dodatkowej kwoty 2PLN za każde 50PLN wartości, do której chce towar ubezpieczyć i napisanie mi o tym w 'wiadomościach dla sprzedającego'.
  2. Niezgodności przedmiotu z opisem aukcji:
    • Jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, jeśli się zdarzy to opiszę.
  3. c.d.n

 

  • Jako kupujący:
  1. Opcje dostawy:
    • Najczęściej jednak Poczta-Polska, ale może być InPost.
  2. Niezgodności przedmiotu z opisem aukcji:
    • Jeszcze mi się nie zdarzyły na Świstaku, ale na Allegro już dwukrotnie.
    • W takich sytuacjach zawsze staram się najpierw wyjaśniać zaistniałą sytuację/nieporozumienie, odczekać dwa lub trzy tygodnie i dopiero po pewnym czasie, jeśli nie widzę szans na porozumienie - podejmuję decyzję o ewentualnym skomentowaniu takich zachowań.
  3. c.d.n.

 

Aleksander.


Strona wygenerowana 2016-12-04 21:49:42, 213