Jesteś tutaj › Profil użytkownika albazar › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-02-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witamy na naszej stronie i dziękujemy za zainteresowanie naszymi aukcjami.

 

 

 

 

 

Przypominamy: ZAKUP NA

 

 

ŚWISTAKU JEST RÓWNOZNACZNY Z ZAWARCIEM UMOWY CYWILNO PRAWNEJ KUPNA-SPRZEDAŻY.

 

 

 

 

 

Jako regulamin aukcji uznaje się wszystkie zapisy znajdujące się na tej stronie. Wzięcie udziału w licytacji lub skorzystanie z oferty KUP TERAZ jest równoważne z akceptacją postanowień regulaminu.

 

 

 

KONTAKT:

 

 

 

Ze względu na internetowy charakter działalności preferujemy kontakt mailowy, więc najszybszą formą kontaktu jest wysłanie maila na adres:

 

 

 

agnieszkagrajdek@vp.pl

 

 

 

?

 

 

 

Zmiany adresu uwzględniamy tylko na podstawie FORMULARZA ZAMÓWIENIA.

 

?

 

KOLOR i WZÓR zamawianego przedmiotu proszę podawać tylko w FORMULARZU ZAMÓWIENIA.

 

?

 

 

 

Informacje wyżej wymienione przesłane w innej formie mogą zostać ZIGNOROWANE!!

 

 

 

Proszę kontaktować się z nami tylko z maila zarejestrowanego w ustawieniach Państwa konta na allegro. Zawsze proszę podpisywać się nickiem z allegro, ponieważ po nim Państwa identyfikujemy. Bezwzględnie proszę pamiętać o zachowywaniu ciągłości korespondencji.

 

 

 

Na maile odpowiadamy na bieżąco, czas oczekiwania na odpowiedź to 24 godziny.

 

 

 

Za wszelkie opóźnienia przepraszamy. Jeśli nie otrzymają Państwo natychmiastowej odpowiedzi, prosimy o cierpliwość. Z pewnością nawiążemy kontakt.

 

 

 

WARUNKI TRANSAKCJI NA NASZYCH AUKCJACH:

 

 

 

ZAKUP

 

 

 

a) Zmiany adresu uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie FORMULARZA ZAMÓWIENIA. Formularz zamówienia wypełniają Państwo bezpośrednio po kliknięciu Kup teraz. Jest on generowany automatycznie i zawsze każdy go wypełnia. Jeśli adres wysyłki nie zmienia się, nie muszą go Państwo podawać, ponieważ jest już zapisany w ustawieniach konta na allegro.

 

 

 

b) W cenniku dostaw umieszczonym na aukcji podano maksymalną liczbę sztuk w paczce. Jeśli maksymalna liczba sztuk w paczce wynosi 1, to każdą sztukę zamówionego przedmiotu wysyłamy ODDZIELNIE. Warunek ten nie podlega negocjacjom, ponieważ musimy stosować się do zasad umieszczonych na aukcji.

 

 

 

 

 

PŁATNOŚĆ

 

 

 

a) Dane do przelewu:

 

 

 

Agnieszka Grajdek

 

ul. Szklarska 17

 

42-400 Zawiercie

 

 

 

ING Bank śląski

 

 

 

82 1050 1591 1000 0090 9518 9958

 

 

 

W tytule przelewu proszę wpisać tylko swój nick z allegro (nazwę użytkownika) . Proszę zachować wszystkie znaki interpunkcyjne, jeśli takie w nicku występują.

 

 

 

Przesyłkę nadamy w ciągu 24 godzin, ale PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY na naszym koncie. Przypominam, że pracujemy od poniedziałku do piątku, więc w weekendy zamówień nie realizujemy.

 

 

 

Wpłata na naszym koncie powinna znaleźć się najpóźniej po 7 dniach od złożenia zamówienia. W przypadku braku przelewu, wyślemy do Państwa przypomnienie o transakcji. Jeśli kontakt nie zostanie nawiązany lub nie zaksięgujemy wpłaty na naszym koncie, uruchomimy procedurę zwrotu prowizji.

 

 

 

W przypadku dokonania wpłaty i nieotrzymania przesyłki, proszę przesłać na maila skan dowodu wpłaty. Sprawdzimy Państwa wpłatę i skontaktujemy się w razie wątpliwości.

 

 

 

b) Przesyłki za pobraniem:

 

 

 

Informację o wyborze opcji za pobraniem proszę podać w FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Poinformowanie nas w innej formie, może wydłużyć czas realizacji zamówienia.

 

 

 

Jeśli formularz zamówienia z wybraną opcją za pobraniem zostanie przekazany nam przez allegro do godziny 12:00, przesyłkę nadamy tego samego dnia. Zamówienia przesłane później będą realizowane w następnym dniu roboczym.

 

 

 

Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji aktualności zamówień za pobraniem, jeśli opcja ta zostanie wybrana przez Kupującego później niż w dniu złożenia zamówienia.

 

 

 

Jeśli opcję za pobraniem wybierze użytkownik niedoświadczony ( mający mniej niż 10 komentarzy pozytywnych), zamówienie będziemy potwierdzać drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku braku odpowiedzi na naszego maila, zamówienie zostanie anulowane.

 

 

 

Osobom o ujemnej ocenie na allegro przesyłek za pobraniem nie wysyłamy.

 

 

 

WYSYŁKA

 

 

 

a) Przesyłki wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty lub otrzymania maila z prośbą o wysyłkę za pobraniem.

 

 

 

Wpłaty dokonywane przez PayU są księgowany w tym samym dniu.

 

Przekazanie wpłaty nadanej w okienku pocztowym trwa nawet 7 dni roboczych.

 

 

 

b) Paczki wysyłamy Pocztą Polską , zgodnie z wniesioną przez Kupującego opłatą, na podstawie cennika dostaw umieszczonego na aukcji. Proszę pamiętać, że zamówienia realizujemy tylko od poniedziałku do piątku (pięć dni w tygodniu).

 

 

 

c) Nie ponosimy odpowiedzialności za czas realizacji usług przewoźników. Proszę pamiętać, że przesyłka ekonomiczna jest tańszą opcją transportu. W przypadku wyboru opcji ekonomicznej Poczta Polska może taką przesyłkę dostarczać nawet 12 dni roboczych. Jeśli zależy Państwu na czasie, proponujemy opłacić przesyłkę priorytetową.

 

 

 

d) Przesyłki ekonomiczne (list zwykły oraz list zwykły priorytetowy) nie mają nr nadawczych, nie są rejestrowane ani ubezpieczone. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia takiej przesyłki tracą Państwo możliwość roszczenia jakichkolwiek praw do odszkodowania z tytułu niedostarczenia przesyłki lub dostarczenia jej w stanie uszkodzonym.

 

 

 

Zachęcamy do opłacenia przesyłki poleconej ekonomicznej lub poleconej priorytetowej.

 

 

 

e) Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności pracownika poczty , nawet jeśli przesyłka nie wygląda na uszkodzoną. Pracownik poczty musi na żądanie Kupującego spisać protokół uszkodzenia, nie może odmówić Kupującemu. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu uszkodzenia. W przypadku braku protokołu uszkodzenia reklamacja Kupującego nie zostanie uwzględniona.

 

 

 

 

 

f) Decydując się na zakup i wysyłkę udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania Państwa w Urzędzie Pocztowym lub siedzibie firmy kurierskiej . Pełnomocnictwo dotyczy opłacenia przesyłki i nadania jej na wskazany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA adres w Państwa imieniu.

 

 

 

g) Jeśli zostali Państwo poinformowani o wysyłce, ale paczka nie dotarła, prosimy o podjęcie następujących działań:

 

 

 

Przy wysyłce Pocztą Polską 1) sprawdzenie, czy nie posiadają państwo wystawionego przez pocztę awizo; 2) zatelefonowanie na najbliższą pocztę, z pytaniem, czy paczka nie jest awizowana. Jeżeli przesyłki nie ma, prosimy o 3) kontakt telefoniczny w celu podjęcia przez nas czynności wyjaśniających. Prześlemy na adres e-mail numer nadawczy przesyłki, z którym należy udać się do właściwego miejscowo urzędu pocztowego.

 

 

 

 

 

W razie nieodebrania przesyłki, koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Kupujący!

 

 

 

 

 

Jeżeli po sprawdzeniu przesyłki i podaniu numeru nadawczego na poczcie okazuje się, że przesyłka nie dotarła prosimy o poinformowanie nas o tym. Zgodnie z prawem pocztowym 15-ego dnia od daty nadania składamy reklamację w sprawie zaginięcia przesyłki. Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską to 30 dni. Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki od Poczty zwracamy pieniądze za towar lub wysyłamy go ponownie. Przypominam, że reklamować można tylko przesyłki ubezpieczone i rejestrowane.

 

 

 

 

 

DANE OSOBOWE

 

 

 

Kupujący jest zobowiązany do podania wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Imię i nazwisko, dokładny adres do wysyłki, nr kontaktowy, adres mailowy, nick z allegro oraz w szczególnych przypadkach dane do przelewu.

 

 

 

Przekazane nam informacje umieszczamy w bazie danych naszej firmy. Zapewniamy, że są one gromadzone i przechowywane z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Dane nie są udostępniane osobom do tego nieupoważnionym, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz.883).

 

 

 

Przypominamy, że Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz zażądania zaprzestania ich wykorzystywania. Składając zamówienie świadomie i dobrowolnie zgadzają się Państwo na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych.

 

 

 

KOMENTARZE

 

 

 

Komentarz zawsze wystawiamy jako drudzy, tylko po zakończeniu transakcji.

 

 

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wystawienia komentarza pozytywnego, prosimy skontaktować się z nami. Zależy nam na pozytywnej ocenie, więc z pewnością zaradzimy problemom i znajdziemy wyjście z kłopotliwej sytuacji.

 

 

 

DANE FIRMY

 

 

 

Agnieszka Grajdek

 

ul.Szklarska 17

 

42-400 Zawiercie

 

ZWROTY I WYMIANY

 

 

 

a) Zgodnie Ustawą z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy (czyli kliknięcia Kup teraz). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Jednak fakt taki może mieć miejsce tylko wtedy, gdy produkt nie był używany nie został w żaden sposób zniszczony (dotyczy również opakowania). Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura VAT), imię i nazwisko kupującego, nick z allegro, wypełniony czytelnie druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz pełne dane do przelewu zwrotnego. Zarówno koszty dostawy, jak i koszt odesłania towaru w przypadku przewidzianym w Ustawie nie podlegają zwrotowi.

 

 

 

b) Przelewy zwrotne dokonywane są przez księgową raz w tygodniu, po zakończeniu procedury zwrotu prowizji.

 

 

 

c) W przypadku chęci wymiany towaru lub jego zwrotu, prosimy najpierw o kontakt mailowy.

 

 

 

d) Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży do pobrania :

 

 

 

 

 

http://www.mimport.linuxpl.info/pisma/Wzor.pdf

 

 

 

 

 

 

?

 

 

 

Nie wystawiam FAKTUR VAT,a dowód zakupu wystawiam na wyraźne życzenie kupującego.

 

 

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

?

 

?

 

?

 

WYSYŁKA

 

Kupując na mojej aukcji wyrażasz zgodę na udzielenie mi jako sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług pocztowych z Pocztą Polską w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru i przekazujesz na ten cel środki.

 

 

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 02:40:29, 213