Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-01-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Strona AJMGROUP = (AJM SERWIS i AJM SERWIS II)

Zapraszamy do naszego centrum serwisowego

43-330 Wilamowice ul. Staszica 5

tel: 886 36 37 36


sklep.serwismos@gmail.com

 

lub do regionalnego oddziału:


43-300 Bielsko - Biała ul. Grażyńskiego 18

tel: 510 49 49 00





szybka dostawa

 

Numer konta bankowego:

BZ WBK 80 1090 1740 0000 0001 1611 2242

 

AJM SERWIS:

 Istniejemy już na polskim rynku od 1996;  wykonujemy dla Państwa najwyższą jakość usług. Nasza firma to dwa prężnie rozwijające się działy: Dział sprzedaży oraz Dział Serwisu. Nie jesteśmy firmą "krzak", zatrudniamy legalnie wykwalifikowanych pracowników oraz płacimy w Polsce podatki. Doceniło Nas wiele znanych producentów między innymi:

 MTD, NAC, VICTUS, BRIGGS & STATTON, AGROMA, AL-Ko, OLEO-MAC,  i wiele innych producentów sprzętu ogrodniczego

LFP Leszno, NOCCHI,  POLGAR, HYDRO-VACUUM Grudziądz i wiele innych producentów  pomp sprawdź

 

 Wykonujemy naprawy  dla takich firm i przedsiębiorstw jak:

 CASTORAMA, PRAKTIKER,  OBI, MAKRO, NICROMETR, THERMA, AQUA BIELSKO-BIAŁA, LWW ŚLĄSK, NADWIŚLAŃSKA SPÓŁKA ENERGETYCZNA, HUTA ŁAZISKA, PEC TERMOWAD, ENERGETYKA CIESZYŃSKA, ALUTECH, FINAL S.A., KOMPANIA WĘGLOWA, WODOCIĄGI WILAMOWICE i wiele innych

 

Wykonujemy naprawy dla:

 osób prywatnych

 dla małych i średnich firm

 dla dużych firm i przedsiębiorstw

 dla instytucji i fundacji

 

Zapraszamy do współpracy



 

 

NASZE ZOBOWIĄZANIA:

- Gwarancja jakości - cenimy Naszych klientów dlatego każdy produkt jest dokładnie sprawdzany pod względem jakości wykonania, zabezpieczenia podczas przesyłki, gwarancji producenta.

- Najlepsze ceny - ceny naszych produktów to dokładnie wyważony współczynnik jakości do potrzeb klienta, gwarantujemy dobry produkt w dobrej cenie.

- Program partnerski - dla stałych klientów proponujemy długoterminowe indywidualne warunki sprzedaży.

- Door to door - Już nie musisz tracić czasu na transportowanie swojego sprzętu do serwisu; oferujemy odbiór od Państwa urządzeń za pośrednictwem kuriera. Sprzęt zostaje poddany dokładnej weryfikacji, doradca techniczny kontaktuje się i przekazuje dokładną wycenę naprawy. Sprzęt ponownie po naprawie wraca do Państwa poprzez kuriera. Zaoszczędzasz więcej niż sądzisz !!! 

 

Dobra jakość w dobrej cenie


 

 

W godzinach 11-12:30 przerwa techniczna, mogą występować utrudnienia z połączeniem telefonicznym z naszą firmą.


W szczycie sezonu tj. V-VIII m-c proponujemy kontakt mailowy: sklep.serwismos@gmail.com - odpowiadamy maksymalnie w 48h (prosimy o wyrozumiałość  że czasem aby załatwić "kogoś" sprawę musimy odejść od telefonu), dlatego w tych okresach może wystąpić utrudniony kontakt telefoniczny.

 

REGULAMIN ZAKUPÓW NA AUKCJACH AJM:

Zakup na ŚWISTAK.pl zobowiązuje do sfinalizowania zamówienia; nie zapłacone zamówienia będą obciążane negatywnym komentarzem dla Kupującego

1. Koszty dostawy pokrywa kupujący wg podanych cen w cenniku dostaw.

a) koszty dostawy mogą ulec zmianie w szczególnych przypadkach, w takim  przypadku koszt dostawy zostanie podany w opisie aukcji.

2. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym poinformowaniu sprzedawcy drogą  mailową bądź telefoniczną, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 w siedzibie        firmy AJM Serwis, Wilamowice, ul. Staszica 5.

3. O dacie wysyłki decyduje data zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

4. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla klientów z min. 5 komentarzami pozytywnymi.

5. Wysyłka za pobraniem realizowana jest jedynie przy współpracy z firmą kurierską GLS/InPost/Poczta Polska

6. Za każdy zakupiony przedmiot wystawiany jest paragon fiskalny lub dowód sprzedaży. Faktura wystawiana jest na życzenie klienta, który w takim przypadku zobowiązany jest do przesłania e-mail'em kompletnych danych firmy potrzebnych do wystawienia FV.

7. W przypadku wpłaty na konto koniecznie prosimy podawać NICK z ŚWISTAK.PL I NUMER AUKCJI. Brak podania danych może spowodować opóźnienia w wysyłce.

8. W przypadku gdy adres korespondencyjny jest inny niż podany w danych na ŚWISTAK.pl kupujący zobowiązany jest do przesłania adresu na który ma być dostarczona przesyłka. Zmiany w adresie wysyłki będą zatwierdzane jedynie z wiadomości wysłanych z adresów użytych podczas rejestracji w ŚWISTAK.pl

9. Reklamacje dotyczące towaru będą uwzględniane w przypadkach przesłania kompletnego sprzętu z dowodem zakupu (paragon, FV, potwierdzenie zawarcia tranzakcji).

10.  Towar nieużywany zakupiony drogą internetową kupujący ma prawo zwrócić po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy bez podania przyczyny do 14 dni.

11.  Wysyłka realizowana jest od poniedziałku do piątku po godzinie 15.

12.  Na wpłatę czekamy maksymalnie 7 dni roboczych od momentu zakończenia aukcji, po tym terminie zostanie wystawiony komentarz negatywny i wnosimy o zwrot prowizji do administracji ŚWISTAK.pl.

13. Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony w chwili:

1) dużego obciążenia zamówieniami sklepu

2) Stwierdzenia uszkodzenia towaru przed wysyłką

3) czynników zewnętrznych

4) opóźnień realizacji dostaw przez firmy kurierskie.

14. Kupujący jest zobowiązany do sfinalizowania zakupu, anulacje są realizację jedynie po opłaceniu zwrotu prowizji poniesionych przez Sprzedawcę. Zwrot prowizji to 5% wartości towaru. W przypadku nie opłacenia Sprzedawca zanotuje to na koncie Kupującego w postaci komentarza negatywnego. Prosimy o rozważne zakupy.

15. W okresach świątecznych, oraz "długich weekendów", nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostarczenia towaru w terminach podanych na aukcjach, spowodowane może być to faktem iż firmy kurierskie w tych okresach mają "przeciążenie".

 

 

Reklamacje

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny, dowód zakupu (AJM SERWIS II) lub faktura VAT).

2. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady towaru Klientowi przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny, z późn. zm. Sklep odpowiada za uzasadnione wady jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 1 roku od od wydania towaru Kupującemu. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii, maksymalnie 14 dni roboczych.

4. W przypadku zwrotu, Klient dokonuje wyboru pomiędzy naprawą towaru, wymianą, zwrotem gotówki lub obniżeniem ceny.

5. Zwrot gotówki powinien nastąpić niezwłocznie.

6. W przypadku wyboru obniżenia ceny, Klient powinien wyznaczyć Sklepowi termin na zwrot należności, np. 7 dni roboczych.

 

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do regulaminu.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości najtańszej formy wysyłki dostępnego w sklepie.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.

 

1. Ewentualny spór ze Sklepem wynikający z transakcji konsument może rozwiązać w postępowaniu przed sądem polubownym.

 



Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub ? w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej po przez sklep internetowy należący do AJM SERWIS Andrzej Moś , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep.serwismos@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres AJM SERWIS Andrzej Moś, 43-330 Wilamowice, ul. Staszica 5


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
???????????.
???????????.
???????????.

Ja????????????.niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ???.????????????????????????????????????????., numer oferty/zamówienia??????????? .
Data zawarcia umowy to ???????????????., data odbioru ??????????????????.? .



Imię i nazwisko??????????????????????.
email???????????????????????..
Adres ?..????????.??..??????????????.
Data????????????????????????????.
??.??????????????????????????
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości najtańszej formy wysyłki dostępnego w sklepie.

 

 Numer konta bankowego:

 BZ WBK 80 1090 1740 0000 0001 1611 2242


( w tytule przelewu należy podać: Nick z ŚWISTAK.pl oraz numer /-y aukcji - brak tych danych może spowodować opóźnienie nadania przesyłki )


Strona wygenerowana 2016-12-06 21:08:30, 213