Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-06, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

DANE DO PRZELEWU

inteligo

50 1020 5558 1111 1921 3100 0083

ING

15 01050  1445 1000 0090 9670 8566

 


DANE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO PO ZAKUPIE W MAILU Z ALLEGRO

KONTAKT: jola268@op.pl

              603-602-602

 

 

 

Dokonując zakupu automatycznie zgadzają się Państwo z zasadami panującymi na moich aukcjach.

 

Każdy zamówiony towar staranie pakujemy i wysyłamy w ten sam lub następny dzień od chwili zamówienia. Większe towary lub o wyższej wartości wysyłamy firma kurierska, mniejsze - Pocztą Polską.


Wysyłamy za zaliczeniem lub po uprzedniej wpłacie należności na konto.
Po zakupie towaru wystawiają Państwo komentarz jako pierwsi, jest to dla nas sygnałem że towar został odebrany. Istnieje możliwość odbioru osobistego

 

 

kupując kilka przedmiotów za wysyłkę zapłacisz tylko raz

Do wyboru są  metody płatności pobranie wpłata na konto

 

zwrotów nie odbieramy za pobraniem -po odesłaniu paczki wpłacamy na podane  konto 

 

 

Najłatwiej jest skontaktować się ze mną drogą POD NR 603-602-602 zazwyczaj szybciej otrzymają państwo odpowiedź, 

Jeżeli jest jakiś problem z towarem który państwo ode mnie dostali bardzo proszę ZADZWONIĆ, NAPISAĆ a na pewno go rozwiążemy.

 

 

 

 

W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ PROSZĘ SMIAŁO DZWONIĆ I PYTAĆ...

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.
 Jeżeli powstała szkoda lub zauważono jakiś brak, prosimy spisać protokół odbioru.
 Odpowiedni formularz posiada kurier. 
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia towaru.

 
WARUNKI REKLAMACJI TOWARU:

1.Kupujący posiada prawo do zwrotu lub wymiany towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, po tym czasie reklamacji nie uwzględniamy.
2.  W przypadku uzasadnionych reklamacji zwracamy koszty przesyłki towaru, w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru koszty odesłania towaru ponosi Kupujący 
 3. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt.
 5. Reklamacje, w których brakować będzie pisma z opisem powodu reklamacji oraz niezbędnymi danymi do kontaktu będą z miejsca odrzucane.
 6. Zwrot pieniędzy odbywa się do 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu.
 8. Reklamować można tylko towar , niezniszczony!
9. Nie odbieramy reklamacji w formie przesyłek pobraniowych.
10. Warunkiem gwarancji towaru jest wymiana w autoryzowanym serwisie telefonów komórkowych (tj. przez wykwalifikowanych serwisantów). Zepsute części wymieniane przez 'pseudo serwisantów' oraz amatorów nie przyjmujemy.

 

 

Proszę się dobrze zastanowić przed licytacją. Nie przyjmuję zwrotów.

 

W przypadku gdyby jednak taka sytuacja zaistniała - to koszt przesyłki pokrywa kupujący w obie strony! Nie odbieram przesyłek za pobraniem!

 

Towar zakupiony na  licytacji:

 

 

  1. Zgodnie z polskim prawem towar zakupiony drogą licytacji nie podlega zwrotowi ( zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz. 16 ust. 1 pkt 10).


     



    Jeśli adres do wysyłki jest inny niż ten podany na allegro, proszę o JAK NAJSZYBSZE poinformowanie mnie o tym za pomocą FORMULARZA OPCJI DOSTAWY.   


    Jeżeli bierzecie Państwo w niej udział oznacza to, że się Państwo z tym zgadzacie.


     

    Jeśli nie jesteś czegoś pewien/pewna zapytaj 10 razy - po to tu jestem :)

    Dziękuję i zapraszam do obejrzenia moich aukcji :-)

 

 

CZĘŚCI 

 

 

 Procedura składania i realizacji zamówień

 

1. Czytaj uważnie opis aukcji. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonego w aukcji. Staramy się, aby zdjęcia i opis były jak najbardziej dokładne. Jeśli masz wątpliwości czy dana część będzie pasować do Twojego samochodu, to skontaktuj się z nami, a podamy Ci informację o symbolach przedmiotu. Polecamy kontakt telefoniczny, ponieważ umożliwia to szybką odpowiedź. W trosce o dobro klienta, jeżeli przedmiot posiada wadę, to informujemy o tym i obniżamy cenę. Kupujący tym samym akceptuje stan części w całości.

 

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 13.00, w soboty, niedzielę oraz święta ? będą realizowane następnego dnia roboczego, po uzyskaniu potwierdzenia od klienta lub otrzymania wpłaty na konto.

 

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma ?-zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia ? o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.

 

4. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, nieprawidłowy adres korespondencyjny lub brak numeru telefonu) nie będą rozpatrywane.

 

 

5. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, istnieje również możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w naszym magazynie (MAŁOPOLSKIE SŁOMNIKI 32-090 TRASA E7 KOŁO KRAKOWA  )

 

II. Wysyłka

 

1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.

 

2. Wysyłkę prowadzimy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., Pocztex oraz firmy kurierskiej Siódemka S.A. KEX

 

3. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską nie odpowiadamy (firmy te posiadają swoje własne działy reklamacyjne). W momencie wysłania przestajemy ponosić odpowiedzialność za paczkę.

 

4.Przed wysłaniem przedmiotu, na życzenie klienta, możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na wskazany adres e-mail.

 

III. Reklamacje

 

1. Wszystkie części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją. Jest to tak zwana ?gwarancja rozruchowa?. Liczy się data odbioru towaru.

 

2. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części. Jeżeli nie zgadzają się one, a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to kupuje ją na własną odpowiedzialność i reklamacja spowodowana złym dopasowaniem części nie będzie uwzględniona.

 

3. Części elektroniczne, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).

 

4. Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy szczegółową informację na ten temat.

 

5. Rozpatrujemy i przyjmujemy te wnioski reklamacyjne silników i części mechanicznych, które potwierdzają montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej (pieczęć firmowa z nr telefonu ? nie później niż 7 dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu. Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów.

 

6. Składający reklamację dostarcza przedmiot reklamacji na własny koszt oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.

 

7. Reklamacja obejmuje wymianę części na inną. Nie zwracamy pieniędzy. Nie odbieramy przesyłek ? zwrotów za pobraniem. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka, wysyłka) ponosi klient.

 

 

 

 

kontakt

 

 603-602-602

 

 

    • Oświadczamy że, opis aukcji oraz zdjęcia w niej wykorzystane są naszego autorstwa.
      Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
      Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170

Strona wygenerowana 2016-12-09 16:45:31, 213