W przypadku nie zadowolenia zwracamy pieniądze za towar:
Chęć zwrotu towaru należy zgłosić do 3 dni roboczych nie trzeba podawać powodu.
Towar należy odesłać na własny koszt do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu.
Pieniądze zostaną przesłane na podane wcześniej przez kupującego konto do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sprzedającego. Należy pamiętać, że pieniądze mogą być przekazywane przez bank dłużej i jest to nie zależne od sprzedającego.
Pieniądze zostaną zwrócone tylko i wyłącznie wtedy gdy towar jest nie uszkodzony.
2. Towar wysyłamy do godziny 18;00 w każdy dzień roboczy! Praktycznie do 24H paczka jest na miejscu!
Zakupiony towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie a w przypadku przesyłek pobraniowych po otrzymaniu informacji na @ o takiej formie wysyłki.
Proszę zwrócić uwagę na to, że towar wcześniej należy przygotować do wysyłki tz. zapakować i oczywiści dojechać w rozsądnej godzinie na pocztę a więc nie zawsze jest to możliwe aby wysłać towar po otrzymaniu informacji o wysyłce np ok godziny 17;30.
3.Paczka jest zapakowana w folie bąbelkową oraz w dodatkową folie ochronną!
Zawsze staramy się zapakować towar jak najbezpieczniej dlatego proszę o to samo w przypadku zwrotu/reklamacji aby tak wcześniej odpakować paczkę aby po obejrzeniu sprzętu i ewentualnym jego odsyłaniu zapakować go również starannie z wykorzystaniem pozostałej foli jeśli się nie ma nic lepszego.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane przez firmę doręczającą.
4. Na życzenie po otrzymaniu niezbędnych danych na @ regulujemy rozstaw wiązań oraz siłę wypięcia wiązań!
Po zakupie najlepiej już w @ potwierdzającym zakup proszę podać
5. W przypadku towaru używanego.
Proszę pamiętać, że w przypadku towaru używanego należy się spodziewać towaru używanego. Posiada on najczęściej zarysowania i naturalne ślady użytkowania, które nie przeszkadzają w normalnym użytkowaniu.
Proszę nie liczyć na to, że towar używany jest towarem nowym i wziąć to pod uwagę w przypadku zakupów takiego aby zaoszczędzić zbędnego rozczarowania i kłopotów z tym związanych.
6. W przypadku nie zadowalającego opisu lub zdjęc.
Proszę pisać na podany adres @ wszystkie nie jasności oraz dokładniejsze zdjęcia zostaną dosłane w przypadku wątpliwości proszę nie kupować.
7. Reklamacja
reklamowany towar dostarcza kupujący na własny koszt
Każdy towar uszkodzony oczywiście zostanie przyjęty a pieniądze zostaną zwrócone.
Usterkę sprzętu należy zgłosić do 3 dni od daty otrzymania towaru.
Towar następnie należy odesłać na wskazany adres.
Rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 dni od daty otrzymania towaru
Pieniądze zostaną przesłane na podane wcześniej przez kupującego konto do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sprzedającego. Należy pamiętać, że pieniądze mogą być przekazywane przez bank dłużej i jest to nie zależne od sprzedającego.