(Rejestracja: 2011-11-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 11 opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 11
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






  1. W przypadku nie zadowolenia zwracamy pieniądze za towar:
  • Chęć zwrotu towaru należy zgłosić do 3 dni roboczych nie trzeba podawać powodu.
  • Towar należy odesłać na własny koszt do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zwrotu.
  • Pieniądze zostaną przesłane na podane wcześniej przez kupującego konto do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sprzedającego. Należy pamiętać, że pieniądze mogą być przekazywane przez bank dłużej i jest to nie zależne od sprzedającego.
  • Pieniądze zostaną zwrócone tylko i wyłącznie wtedy gdy towar jest nie uszkodzony.

     2. Towar wysyłamy do godziny 18;00 w każdy dzień roboczy! Praktycznie do 24H paczka jest na miejscu!

  • Zakupiony towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie a w przypadku przesyłek pobraniowych po otrzymaniu informacji na @ o takiej formie wysyłki.
  • Proszę zwrócić uwagę na to, że towar wcześniej należy przygotować do wysyłki tz. zapakować i oczywiści dojechać w rozsądnej godzinie na pocztę a więc nie zawsze jest to możliwe aby wysłać towar po otrzymaniu informacji o wysyłce np ok godziny 17;30.

    3.Paczka jest zapakowana w folie bąbelkową oraz w dodatkową folie ochronną!

  • Zawsze staramy się zapakować towar jak najbezpieczniej dlatego proszę o to samo w przypadku zwrotu/reklamacji aby tak wcześniej odpakować paczkę aby po obejrzeniu sprzętu i ewentualnym jego odsyłaniu zapakować go również starannie z wykorzystaniem pozostałej foli jeśli się nie ma nic lepszego.
  • Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane przez firmę doręczającą.

     4. Na życzenie po otrzymaniu niezbędnych danych na @ regulujemy rozstaw wiązań oraz siłę wypięcia wiązań!

  • Po zakupie najlepiej już w @ potwierdzającym zakup proszę podać

 

     5. W przypadku towaru używanego.

  • Proszę pamiętać, że w przypadku towaru używanego należy się spodziewać towaru używanego. Posiada on najczęściej zarysowania i naturalne ślady użytkowania, które nie przeszkadzają w normalnym użytkowaniu.
  • Proszę nie liczyć na to, że towar używany jest towarem nowym i wziąć to pod uwagę w przypadku zakupów takiego aby zaoszczędzić zbędnego rozczarowania i kłopotów z tym związanych.

     6. W przypadku nie zadowalającego opisu lub zdjęc.

  • Proszę pisać na podany adres @ wszystkie nie jasności oraz dokładniejsze zdjęcia zostaną dosłane w przypadku wątpliwości proszę nie kupować.

     7. Reklamacja

  • reklamowany towar dostarcza kupujący na własny koszt
  • Każdy towar uszkodzony oczywiście zostanie przyjęty a pieniądze zostaną zwrócone.
  • Usterkę sprzętu należy zgłosić do 3 dni od daty otrzymania towaru.
  • Towar następnie należy odesłać na wskazany adres.
  • Rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 dni od daty otrzymania towaru
  • Pieniądze zostaną przesłane na podane wcześniej przez kupującego konto do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sprzedającego. Należy pamiętać, że pieniądze mogą być przekazywane przez bank dłużej i jest to nie zależne od sprzedającego.

 

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW

Team SnowFun


Strona wygenerowana 2016-12-06 22:57:47, 213