Jesteś tutaj › Profil użytkownika TopvitPL › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-03-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony "O mnie" na platformie handlowej Świstak.

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Swistak.pl. Szczegółowe informacje dotyczące danej Transakcji oraz Towaru znajdziesz w opisie danej Transakcji. Dlatego też w opisie Transakcji możesz znaleźć między innymi poniższe informacje (opis dostosowujemy każdorazowo do danego Towaru):   

Główne cechy Towaru.

Cena Towaru (cena Towaru podana jest w złotych polskich i zawiera podatki).

Sposób zapłaty za Towar (informacje te dodatkowo podane są na stronie ?O mnie? poniżej).

Koszt, sposób i termin dostawy oraz odbioru Towar (informacje te dodatkowo podane są na stronie ?O mnie? poniżej).

Istnienie i treść gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposób ich realizacji.

Czas trwania umowy lub sposób i przesłanki wypowiedzenia umowy ? jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu.

Minimalny czas trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy.

Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony.

Mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których Sprzedający wie lub powinien wiedzieć. 

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Swistak.pl. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Świstak.pl dostępny jest w zakładce ?Regulamin? na stronie Swistak.pl.

1.  DANE SPRZEDAJĄCEGO

Sprzedającym jest MARIUSZ BŁOCHOWIAK prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TOPVIT MARIUSZ BŁOCHOWIAK wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7773173568, REGON 360396714.

Dane kontaktowe Sprzedającego:  

Adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: os. Dąbrowszczaków 25 lok. 4, 62-020 Swarzędz.

Adres poczty elektronicznej: info@topvit.pl.

Numery telefonów kontaktowych: + (48) 801 011 746, + (48) 61 642 91 77 oraz + (48) 530 085 046.

Nazwa Konta Sprzedającego na Swistak.pl: TOPVITPL 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

2.  SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR

Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego.

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność za pomocą systemu PayU.

Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego:

Bank: mBank S.A.

Numer rachunku: 50 1140 2004 0000 3702 7546 4861.

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Swistak.pl oraz numeru danej Transakcji ? ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

W przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3.  KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY TOWARU

Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.

Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji.

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem ? od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego ? w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru w wybranej przez Kupującego placówce pocztowej, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.

 

Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.

Przesyłka kurierska (w tym przesyłka paczkomatowa), przesyłka kurierska pobraniowa.

Odbiór osobisty Towaru dostępny w wybranej przez Kupującego placówce pocztowej.

4.  PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

Pisemnie na adres: os. Dąbrowszczaków 25 lok. 4, 62-020 Swarzędz.

W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@topvit.pl.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

Dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) ? od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach ? od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony ? od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów.

Dla pozostałych umów ? od dnia zawarcia umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: os. Dąbrowszczaków 25 lok. 4, 62-020 Swarzędz.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5.  REKLAMACJA TOWARU

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. ? podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r.  ? podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad, o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży.

Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład:

Pisemnie na adres: os. Dąbrowszczaków 25 lok. 4, 62-020 Swarzędz.

W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@topvit.pl.

Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację ? ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres os. Dąbrowszczaków 25 lok. 4, 62-020 Swarzędz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.

6.  POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

7.  DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony ?O mnie?). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Swistak.pl.

Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego.

W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony ?O mnie?.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Swistak.pl danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Swistak.pl.

8.  INNE INFORMACJE

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Swistak.pl. Informacje dotyczące działania platformy Swistak.pl znajdziesz w samym Regulaminie Swistak.pl oraz na stronach Swistak.pl. Przykładowo Regulamin Swistak.pl, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:

Czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy.

Skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty.

Zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy.

Metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.

Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.

Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Tryb postępowania reklamacyjnego.

Dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Swistak.pl usług drogą elektroniczną.

 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie strony ?O mnie?.


Strona wygenerowana 2016-12-06 15:41:23, 213