Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-02-11, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Dane naszej firmy: 
INTRAX, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 Elbląg
Szybki kontakt: 
tel: (55) 232 34 40, email: intrax@e-intrax.p
l
Posiadamy w ofercie urządzenia takich firm jak: Sharp, Konica Minolta, Olivetti, Canon, HSM, Opus, Fellowes i wiele innnych.
 
Firma INTRAX A. Bielawski Sp. J. jest autoryzowanym integratorem urządzeń kopiująco-drukujących. Nasze kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze wielu producentów urządzeń kopiujących daje klientom wysoko satysfakcjonujące wdrożenia urządzeń w system obiegu dokumentów i sieci informatycznych.
 
 
 

Dane firmy:

INTRAX A. Bielawski Spółka Jawna

ul. Tysiąclecia 1

82-300 Elbląg

tel./fax 55 233 97 00 / 55 23 23 440

mobile: 502 665 685 502232760

e-mail: allegro@e-intrax.pl

GG: 2424150

Osoba odpowiedzialna za jakość towarów i usług: Łukasz Bielawski 502 232 760 l.bielawski@e-intrax.pl

 

Dane rejestrowe:

Numer KRS: 0000068201

Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sadowym 04.12.2001

NIP 578 13 66 855

REGON 170327077

 

Numer rachunku bankowego: Bank BPH O/Elbląg 87 1060 0076 0000 3200 0126 2952

 

 

 

PARAGON / FAKTURA VAT

 

Wystawiamy paragony fiskalne i faktury VAT.Do każdej transakcji wystawiamy dokument sprzedaży wybrany w formularzu zakupu.



 PŁATNOŚĆ


Honorujemy następujące formy płatności

  • PRZELEW na rachunek bankowy  87 1060 0076 0000 3200 0126 2952 w tym przypadku prosimy o wpisanie w tytuł przelewu swój nick z allegro oraz numer aukcji 
  • Przelew PAYU
  • Płatność kartą przez PAYU
  • POBRANIE



 WYSYŁKA I TRANSPORT

 

Zakupiony wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich DPD i K-EX.

Wszystkie paczki są starannie zapakowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłek. Firma INTRAX zaleca skorzystanie z przesyłek pocztowych priorytetowych lub kurierskich. Stanowczo odradzamy korzystanie z przesyłek listownych ekonomicznych ponieważ, nie są one rejestrowane, Poczta Polska za nie nie odpowiada, a pełną odpowiedzialność za przesyłkę spada na Kupującego.

  • Jeżeli zależy Państwu na szybkiej przesyłce, zalecamy płatności PAYU lub wysyłki za pobraniem priorytetem, bądź wysyłkę kurierem również za pobraniem 



 GWARANCJA 

  • Wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją, zgodnie z opisem aukcji.
  • W przypadku gdy towar jest wadliwy należy skontaktować się z nami w celu ustalenia procedury reklamacyjnej.
  • Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt.
  • Do przesyłki zwrotnej musi być dołączony paragon lub FV.
  • Paczki z reklamacjami wysłane za pobraniem nie odbieramy, ponieważ nie mamy wówczas możliwości sprawdzenia sprzętu jak i oceny wady sprzętu a tym samym oceny podstawy reklamacji.
  • Ewentualny zwrot gotówki dokonamy na podane przez Państwa konto bankowe.
  • Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania.
  • Reklamacje są realizowane w terminie do 14 dni roboczych.
  • Wszystkie przesyłki należy wysyłać tylko i wyłącznie na adres: INTRAX A. Bielawski Spółka Jawna, ul. Tysiąclecia 1, 82-300 Elbląg 

 

  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru

Nasza firma jest autoryzowanym integratorem urządzeń kopiująco-drukujących marki SHARP oraz Konica-Minolta. Zajmujemy się dystrybucją wysokiej jakości urządzeń biurowych oraz multimedialnych.

Nasze kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze wielu producentów urządzeń kopiujących takich jak: Konica Minolta, Kyocera Mita, HP, Canon, Panasonic, Olivetti, RICOH (cała grupa NRG) daje klientom wysoko satysfakcjonujące wdrożenia urządzeń w system obiegu dokumentów i sieci informatycznych. Przeprowadzone audyty pomogły klientom kilkunastokrotnie obniżyć koszty eksploatacji, trafniej wykorzystać posiadany sprzęt oraz wyeliminować problemy organizacyjne przy powielaniu i generowaniu dokumentacji papierowej. Doświadczenie i umiejętność proponowania systemu archiwizacji dokumentów zmniejsza ryzyko utraty informacji na papierze wykorzystując obecną infrastrukturę sieci informatycznej. Mając świadomość ile czasu kosztują przestoje w pracy urządzeń, ogromną wagę stawiamy na szybkość reakcji naszego Serwisu. Nasze statystki pokazują, że 90% zgłoszeń realizowanych jest już w pierwszym dniu zgłoszenia. Doświadczenie oraz stały rozwój serwisantów przez szkolenia techniczne pozwala na skuteczne realizowanie wyzwań stawianych przez klientów przy maksymalnych obciążeniach urządzeń. Zakresem naszych działań są korporacje, firmy produkcyjne, segment instytucjonalny oraz firmy SOHO. Doskonale rozumiemy naszych Klientów, mamy świadomość ich potrzeb, dlatego zapraszamy do stałej współpracy.

 


 
 
Intrax 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt szablonu: Increo Studio

 


Strona wygenerowana 2016-12-11 03:33:54, 213