Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
DANE FIRMY:
INKON Edyta Filipkowska
ul. Drzeworytników 17
01-341 Warszawa
NIP 527-215-39-21
REGON 013189154
Nr wpisu do ewidencji 256840
KONTAKT
tel. 22 746 05 00
tel. kom. 504 239 679
Pracujemy pn. - pt.
w godz. 8.00 - 16.00
KOSZTY DOSTAWY:
Dostawa towaru na terenie Warszawy odbywa się za pośrednictwem naszego kuriera.
Dostawa towaru na terenie całej Polski odbywa się za pośrednictwem:
Paczki wysyłane są po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie (liczy się data uznania rachunku bankowego)
w ciągu 24-48h. Koszty wysyłki kurierskiej są niezmienne bez względu na ilość zakupionych produktów:
Przesyłka kurierska - przedpłata: 21,00 (1 szt.), 21,00 (powyżej 1 szt.)
Przesyłka kurierska - pobranie: 30,00 (1 szt.), 30,00 (powyżej 1 szt.)
Koszty dostawy Pocztą-Polską dla tonerów:
Poczta Polska ? przedpłata, paczka ekonomiczna: 12,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? przedpłata, paczka priorytetowa: 14,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? pobranie, paczka ekonomiczna: 15,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? pobranie, paczka priorytetowa: 18,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Koszty dostawy Pocztą-Polską dla tuszy :
Poczta Polska ? przedpłata, List polecony ekonomiczny: 8,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? przedpłata, List polecony priorytetowy: 10,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? pobranie, paczka ekonomiczna: 15,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
Poczta Polska ? pobranie, paczka priorytetowa: 18,00 (1 szt.), 1,00 zł do każdej kolejnej sztuki
DANE DO WPŁATY
Polbank EFG
nr konta: 16 2340 0009 1210 2400 0000 0112
W tytule przelewu prosimy podać nick allegro.
Jeżeli w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia kwota należności nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty możliwy tylko po wcześniejszym ustaleniu z obsługą klienta, w naszej siedzibie
w Warszawie - Bemowo, ul. Drzeworytników 17a.
JAK DO NAS DOJECHAĆ:
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r.Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na adres: INKON Edyta Filipkowska, ul. Drzeworytników 17, 01-341 Warszawa, w stanie nienaruszonym (tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania), odesłany w oryginalnym opakowaniu (prosimy nie zaklejać pudełek taśmą!) wraz z dowodem zakupu (dowód sprzedaży) oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną przesłane na wskazane przez zwracającego konto bankowe w terminie do 14 dni (jeżeli numer konta różni się od tego, z którego otrzymaliśmy pieniądze, prosimy o poinformowanie nas o tym mailowo lub telefonicznie). Niedostosowanie się do warunków zwrotu jest podstawą do nieuwzględnienia zwrotu. Zwrot towaru wiąże się z naszym wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji (nie powoduje to żadnych konsekwencji dla Kupującego ze strony Allegro).
REKLAMACJE
Towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodności z umową, za którą odpowiedzialność ponosi producent. Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na adres: INKON Edyta Filipkowska, ul. Drzeworytników 17, 01-341 Warszawa, wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu, adresem zwrotnym z podaniem kontaktowego numeru telefonu, imieniem i nazwiskiem, nickiem z Allegro w terminie 3 dni od daty powiadomienia nas o fakcie reklamacji. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechanicznie. Zły dobór materiału eksploatacyjnego nie podlega reklamacji. W pozytywnie rozpatrzonej reklamacji w pierwszej kolejności produkt wymieniana jest na nowy. Jeśli jednak zdarzy się, że jest to niemożliwe, zwracamy pieniądze za produkt i koszty przesyłki Poczty Polskiej w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja jest naszym zdaniem bezzasadna, to odsyłamy towar po opłaceniu przez Kupującego kosztów przesyłki.