Jesteś tutaj › Profil użytkownika TesCar › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-01, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






r1. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  1. Jeśli nie jesteś pewien,czy dana część pasuje do Twojego samochodu - napisz do nas na tescar@tescar.home.pl podając wyczerpujące informację na temat auta - model, rok, pojemność, moc albo numer oryginału części - w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8 do 16 - odpowiemy na każde zapytanie w przeciągu godziny, w pozostałym czasie - najszybciej jak będzie to możliwe.
  2. Klient kupując na naszej aukcji - zawiera z nami umowę - która go obowiązuje.
    Prosimy zatem o przemyślane zakupy, bowiem nie wycofujemy ofert zakupu.
  3. Po dokonaniu zakupu poprzez kliknięcie opcji "kup teraz" otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą zakup wybranego towaru. Podane są w niej wszystkie niezbędne informacje konieczne do sfinalizowania
    transakcji.  Płatności należy dokonać w ciągu 5 dni roboczych.
  4. Wybierając opcję zapłaty zawsze należy wypełnić formularz dostawy - wysyłamy towar tylko na adres podany w tym formularzu - jeśli ma być inny - to właśnie tam to należy zaznaczyć.
  5. Towar wysyłamy w ciągu max. 48h  od wpływu pieniędzy na nasze konto firmą kurierską dpd - jest to jeden koszt niezależnie od ilości zakupionych towarów. Dbając o wygodę i zadowolenie klienta - w wyjątkowych sytuacjach - gdy np. kurier nie dojedzie po odbiór przesyłek, możemy nadać towar pocztą polską .
  6. !!!! Nie prowadzimy odbiorów osobistych !!!!!
  7. Jeśli paczka jest uszkodzona - należy spisać protokół szkody przy kurierze - nie odpowiadamy za pracę kurierów i reklamacja w takim przypadku może być rozpatrzona tylko z takim protokołem
  8. Klientom przysługuje zwrot towaru w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przedmiotu.
    Należy wtedy odesłać zakupiony przedmiot na nasz adres na swój koszt ,a w e-mail podać dane do przelewu.
    Zwrotowi podlegają tylko części NOWE , zapakowane w oryginalnym pudełku, nie otwierane i nie montowane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Do zwróconego przedmiotu musi być dołączony dowód zakupu - faktura lub paragon.

    Jeżeli klient odeśle część w brudnym, otwieranym opakowaniu, albo montowaną, bez dowodu zakupu - a więc nie spełniającą warunków zwrotu, to część ta zostanie do niego odesłana na adres nadawcy, po wcześniejszym uregulowaniu należności za przesyłkę zwrotna.
  9. Reklamacje -
    można złożyć tylko z dowodem zakupu, karta gwarancyjną , oraz protokołem reklamacyjnym podpisanym i podbitym przez mechanika/ zakład elektromechaniczny/.
    Odsyłając na nasz adres listem poleconym na koszt kupującego.

     Bez kompletu dokumentów, reklamacja nie będzie rozpatrywana.!!!

    Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić kwotę za reklamowany produkt wyłącznie w przypadku braku możliwości wymiany produktu na nowy w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.

     Sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wymianą, ekspertyzą, montażem oraz demontażem reklamowanego produktu.

     
    Nie odbieramy zwrotnych przesyłek od kupujących za pobraniem .

     

    Zapraszamy i życzymy miłej współpracy

Strona wygenerowana 2016-12-03 16:56:31, 213