| Witamy na stronie o_mnie :)
Zapraszamy do częstego odwiedzania i zakupów.
Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony. Jako nowoczesna firma, chcemy dać Państwu możliwość pozostania w kontakcie z nami i z naszą bogatą ofertą.
Raty:
Możliwość zakupu na raty - Aby dokonać u nas zakupu w systemie ratalnym wystarczy za pośrednictwem Internetu wejść na stronę i wybrać dowolny kredyt gotówkowy, a po jego otrzymaniu dokonać u nas zakupu. W chwili obecnej nie ma innej możliwości zakupu ratalnego.
Kontakt telefoniczny:
Dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12 do 18 pod nr tel. 796-726-661. Proszę nie zadawać pytań, na które odpowiedz znajduje się w opisie aukcji!!! Nie dzwoń jeśli nie potrafisz czytać i nie przeczytałeś opisu aukcji!!!
Kontakt drogą elektroniczną:
Dodatkowe pytania na które odpowiedzi nie ma w opisie aukcji ani na stronie o mnie można zadawać poprzez Zadaj pytanie sprzedającemu.
Odbiór osobisty:
Aktualnie nasza oferta na Świstak.pl w tak atrakcyjnych cenach ma charakter promocyjny w większości jedynie w sprzedaży wysyłkowej. Odbiór osobisty jest jedynie możliwy telefonów o wartości powyżej 200 zł po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru i z płatnością w chwili odbioru wyłącznie gotówką. Nie umawiamy się na także na odbiory poza godzinami otwarcia ani poza sklepem. Z uwagi na zintegrowany system sprzedaży nie ma możliwości przysłania do nas własnego kuriera.
Wysyłka:
Towar wysyłamy po księgowaniu wpłaty na koncie lub po otrzymaniu formularza dostawy z wybrana pobraniowa (płatną przy odbiorze) forma przesyłki.
Nie wysyłamy za pobraniem osobom poniżej 5 punktów za komentarze. Zastrzegamy sobie także prawo odmowy przesyłki płatnej przy odbiorze osobom, które w naszej indywidualnej ocenie są niewiarygodne.
Przesyłki kurierskie realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku firmą kurierską UPS. Zamówienia, za które otrzymaliśmy zapłatę do godziny 14 i pobraniowe, po otrzymaniu formularza dostawy do godziny 14 wysyłamy tego samego dnia. Takie przesyłki dochodzą zwykle dnia następnego od nadania. W przypadku doręczania przesyłki kurierskiej do rozszerzonej strefy podanej na stronie http://www.ups.com/media/pl/ea_surcharge.pdf dochodzi dodatkowa opłata w wysokości 17 zł.
Powiadomienie o nadaniu przesyłki wraz z jej numerem są wysyłane na maila kupującego, czasem takie powiadomienia jednak nie docierają zwłaszcza w przypadku skrzynek na: tlen.pl o2.pl go2.pl
Przesyłki pocztowe wysyłamy raz w tygodniu, jeśli zależy Państwu na czasie, to zalecamy wybór przesyłek kurierskich.
Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia powstałego z przyczyn od nas niezależnych do czasu regulowanego przepisami prawa.
Przesyłki zbiorcze:
Koszt przesyłki podany na stronie aukcyjnej, dotyczy zakupu na danej aukcji 1 sztuki. W przypadku zakupu przedmiotów na rożnych aukcjach koszt wysyłki wzrasta w stosunku do najwyższego kosztu przesyłki z zakupionych aukcji o kwoty podane na pozostałych aukcjach jako dopłata do każdej następnej sztuki (np: "Każda następna +2zl"). Jeśli zamierzasz dokonać większego zakupu, zwróć szczególną uwagę na szczegółowy cennik dostawy umieszczony na każdej aukcji.
Rodzaje przesyłek:
W trakcie realizacji wysyłki zastrzegamy sobie prawo do zmiany rodzaju przesyłki pocztowej w zależności od wartości, gabarytów i specyfikacji zawartości, aby możliwie skrócić czas i pewność doręczenia, bez modyfikacji wartości zamówienia.
Koszt dostawy:
Wysokość kwoty transportu i płatności zgodnie z regulaminem składa się z kosztów związanych z dostarczeniem Towaru Kupującemu, w tym z kosztów związanych z przygotowaniem Towaru do wysyłki oraz kosztów przesyłki bądź transportu" nie jest to zatem koszt tylko i wyłącznie samej przesyłki.
Ceny na Świstak.pl :
Podane przez nas ceny są cenami ostatecznymi, nie targujemy się, jesteśmy sklepem a nie targiem.
Zamiana:
Takie rozmowy prowadzimy TYLKO I WYŁĄCZNIE u nas na miejscu w sklepie.
Wpłata:
Standardowo na wpłatę czekamy do 7 dni. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez kupującego wypełniamy formularz zwrotu prowizji uznając, ze do transakcji nie doszło z winy kupującego.
Wpłat należy dokonać na nasze konto firmowe:
Odbiorca: F.H.U. TEL-KOM nr konta: 31 1140 2004 0000 3202 4350 5694 bank: BRE Bank SA WBE mBank
Gwarancja:
Do zakupionego telefonu wystawiamy pisemna gwarancje wraz z dowodem zakupu. W razie problemów z telefonem z gwarancja producenta należy się zgłosić do producenta, można za naszym pośrednictwem, a z gwarancją serwisową do nas osobiście lub drogą pocztową. Gwarancja producenta nie trwa dłużej niż 25 miesięcy od daty produkcji.
Dowód zakupu:
Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny, a na życzenie fakturę VAT marża lub jeśli na aukcji jest podana informacja o możliwości otrzymania faktury VAT 23% to można ją wybrać.
Zdjęcia na aukcjach:
Wszystkie umieszczane przez nas zdjęcia są naszego autorstwa, mamy do nich pełne i WYŁĄCZNE prawa! Nie udzielamy nikomu prawa do ich umieszczania gdziekolwiek bez naszej wiedzy i ZGODY! Dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej odzwierciedlały sprzedawane przedmioty, ale są to zdjęcia poglądowe, przedstawiają oferowany model, niekoniecznie w dostępnym kolorze, na telefonach mogą znajdować się oznaczenia operatorów, dlatego proszę zawsze czytać opis a w razie dalszych niepewności pytać.
Parametry sprzętu:
Przed zakupem proszę zapoznać się z parametrami kupowanego sprzętu na stronie producenta, ponieważ mimo najlepszych chęci i dokładania wszelkich starań jak najdokładniejszego opisu zastrzegamy sobie prawo do pomyłki, a telefony mogą mieć brandowane oprogramowanie i nie może to być później powodem jakichkolwiek żądań.
Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" konsument (Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.) może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot jest możliwy gdy towar: - nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. - jest zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami, kablami itp. - towar dojechał do Firmy TEL-KOM nie nosząc śladów użytkowania ani uszkodzenia w czasie transportu - produkty uszkodzone w czasie transportu będą odsyłane do klienta, a zwrot nie będzie uwzględniony. - firma zwraca kwotę równą cenie towaru, bez poniesionych kosztów transportu. - pieniądze są zwracane w ciągu 5 dni roboczych na dane podane w piśmie przysłanym z paczka - koszt odesłania towaru pokrywa klient. - towar należy odesłać na adres: TEL-KOM al. Focha 1 30-111 Kraków. - nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem. - obowiązkiem klienta jest bardzo dokładnie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem mechanicznym wynikłym w czasie transportu, wysłać paczkę ubezpieczoną i z zadeklarowaną wartością równą co najmniej wartości sprzętu z dokumentu zakupu. Paczki, które nie mają ubezpieczenia i zadeklarowanej wartości w momencie ich uszkodzenia są zwracane bezzwłocznie do klienta a klient nie może rościć sobie żadnych praw związanych ze zwrotem wartości towaru czy to od Firmy TEL-KOM czy też od przewoźnika. Jeżeli paczka ma zadeklarowaną wartość i jest ubezpieczona my jako odbiorca spisujemy odpowiedni protokół szkody i odsyłamy uszkodzony towar do klienta łącznie z niezbędną dokumentacją pozwalającą na zwrot wartości towaru od przewoźnika. Na kliencie ciąży obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z uzyskaniem odszkodowania a Firma TEL-KOM nie uczestniczy w całej procedurze ponieważ nie jest stroną w tej kwestii.
Inne często zadawane pytania dotyczące kompletów:
Pudełko - oryginalne *) opakowanie w którym sprzedawany jest telefon. Oryginalna instrukcja obcojęzyczna - instrukcja oryginalna *) w innym języku niż polski, drukowana lub elektroniczna na płytce CD. Ładowarka sieciowa - oryginalne *) urządzenie służące do ładowania baterii telefonu w polskich gniazdkach, jeśli to wymagane to z przejściówka (w zależności od pochodzenia). Gwarancja - wypełniony druk gwarancyjny producenta lub serwisowy. Zestaw słuchawkowy - oryginalny *) zestaw słuchawkowy. Kabel USB - oryginalny *) kabel USB. Płytka CD - oryginalna *) płyta CD/DVD/mini CD/mini DVD załączona przez producenta. *) - chyba że zaznaczono inaczej.
Trochę informacji o nas:
Nasza firma istnieje od 2002 roku, jednakże jako pojedyncze osoby zajmujemy się Telefonią komórkową od samego jej początku działania w Polsce. Wiele lat doświadczenia i zadowolenie setek klientów pozwalają być nam w czołówce firm zajmujących się tematyką telefonii komórkowej na naszym rynku.
Na każdy telefon udzielamy pisemnej gwarancji. Prowadzimy serwis, zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny.
Jak do nas trafić:
Nasza firma TEL-KOM mieści się w Krakowie przy Alei Focha 1 w budynku dawnego Hotelu "CRACOVIA" wejście od Al. Krasińskiego (pod tarasem łączącym Kino Kijów z dawnym Hotelem Cracovia).
Godziny otwarcia: pn.-pt. 10 - 18 soboty 13 - 14
Dziękujemy za zapoznanie się ze stroną o_mnie :)
| |