Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






    
 

 

Witamy na stronie o_mnie :)


Zapraszamy do częstego odwiedzania i zakupów.

Dziękujemy za odwiedzenie naszej strony. Jako nowoczesna firma, chcemy dać Państwu możliwość pozostania w kontakcie z nami i z naszą bogatą ofertą
.

 


Raty:

Możliwość zakupu na raty - Aby dokonać u nas zakupu w systemie ratalnym wystarczy za pośrednictwem Internetu wejść na stronę i wybrać dowolny kredyt gotówkowy, a po jego otrzymaniu dokonać u nas zakupu. W chwili obecnej nie ma innej możliwości zakupu ratalnego
.

 


Kontakt telefoniczny:

Dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12 do 18 pod nr tel. 796-726-661. Proszę nie zadawać pytań, na które odpowiedz znajduje się w opisie aukcji!!! Nie dzwoń jeśli nie potrafisz czytać i nie przeczytałeś opisu aukcji!!!


 


Kontakt drogą elektroniczną:

Dodatkowe pytania na które odpowiedzi nie ma w opisie aukcji ani na stronie o mnie można zadawać poprzez Zadaj pytanie sprzedającemu
.

 


Odbiór osobisty:

Aktualnie nasza oferta na Świstak.pl w tak atrakcyjnych cenach ma charakter promocyjny w większości jedynie w sprzedaży wysyłkowej. Odbiór osobisty jest jedynie możliwy telefonów o wartości powyżej 200 zł po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru i z płatnością w chwili odbioru wyłącznie gotówką. Nie umawiamy się na także na odbiory poza godzinami otwarcia ani poza sklepem. Z uwagi na zintegrowany system sprzedaży nie ma możliwości przysłania do nas własnego kuriera
.

 


Wysyłka:

Towar wysyłamy po księgowaniu wpłaty na koncie lub po otrzymaniu formularza dostawy z wybrana pobraniowa (płatną przy odbiorze) forma przesyłki.

 Nie wysyłamy za pobraniem osobom poniżej 5 punktów za komentarze. Zastrzegamy sobie także prawo odmowy przesyłki płatnej przy odbiorze osobom, które w naszej indywidualnej ocenie są niewiarygodne.

Przesyłki kurierskie realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku firmą kurierską UPS. Zamówienia, za które otrzymaliśmy zapłatę do godziny 14 i pobraniowe, po otrzymaniu formularza dostawy do godziny 14 wysyłamy tego samego dnia. Takie przesyłki dochodzą zwykle dnia następnego od nadania.

 

W przypadku doręczania przesyłki kurierskiej do rozszerzonej strefy podanej na stronie http://www.ups.com/media/pl/ea_surcharge.pdf dochodzi dodatkowa opłata w wysokości 17 zł.


Powiadomienie o nadaniu przesyłki wraz z jej numerem są wysyłane na maila kupującego, czasem takie powiadomienia jednak nie docierają zwłaszcza w przypadku skrzynek na: tlen.pl o2.pl go2.pl

Przesyłki pocztowe wysyłamy raz w tygodniu, jeśli zależy Państwu na czasie, to zalecamy wybór przesyłek kurierskich.

Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia powstałego z przyczyn od nas niezależnych do czasu regulowanego przepisami prawa
.

 


Przesyłki zbiorcze:

Koszt przesyłki podany na stronie aukcyjnej, dotyczy zakupu na danej aukcji 1 sztuki. W przypadku zakupu przedmiotów na rożnych aukcjach koszt wysyłki wzrasta w stosunku do najwyższego kosztu przesyłki z zakupionych aukcji o kwoty podane na pozostałych aukcjach jako dopłata do każdej następnej sztuki (np: "Każda następna +2zl"). Jeśli zamierzasz dokonać większego zakupu, zwróć szczególną uwagę na szczegółowy cennik dostawy umieszczony na każdej aukcji
.

 


Rodzaje przesyłek:

W trakcie realizacji wysyłki zastrzegamy sobie prawo do zmiany rodzaju przesyłki pocztowej w zależności od wartości, gabarytów i specyfikacji zawartości, aby możliwie skrócić czas i pewność doręczenia, bez modyfikacji wartości zamówienia
.

 


Koszt dostawy:

Wysokość kwoty transportu i płatności zgodnie z regulaminem składa się z kosztów związanych z dostarczeniem Towaru Kupującemu, w tym z kosztów związanych z przygotowaniem Towaru do wysyłki oraz kosztów przesyłki bądź transportu" nie jest to zatem koszt tylko i wyłącznie samej przesyłki
.

 


Ceny na Świstak.pl :

Podane przez nas ceny są cenami ostatecznymi, nie targujemy się, jesteśmy sklepem a nie targiem
.

 


Zamiana:

Takie rozmowy prowadzimy TYLKO I WYŁĄCZNIE u nas na miejscu w sklepie
.

 


Wpłata:

Standardowo na wpłatę czekamy do 7 dni. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez kupującego wypełniamy formularz zwrotu prowizji uznając, ze do transakcji nie doszło z winy kupującego
.


Wpłat należy dokonać na nasze konto firmowe:


Odbiorca: F.H.U. TEL-KOM
nr konta: 31 1140 2004 0000 3202 4350 5694
bank: BRE Bank SA WBE mBank


 


Gwarancja:

Do zakupionego telefonu wystawiamy pisemna gwarancje wraz z dowodem zakupu. W razie problemów z telefonem z gwarancja producenta należy się zgłosić do producenta, można za naszym pośrednictwem, a z gwarancją serwisową do nas osobiście lub drogą pocztową. Gwarancja producenta nie trwa dłużej niż 25 miesięcy od daty produkcji
.

 


Dowód zakupu:

Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny, a na życzenie fakturę VAT marża lub jeśli na aukcji jest podana informacja o możliwości otrzymania faktury VAT 23% to można ją wybrać
.

 


Z
djęcia na aukcjach:

Wszystkie umieszczane przez nas zdjęcia są naszego autorstwa, mamy do nich pełne i WYŁĄCZNE prawa! Nie udzielamy nikomu prawa do ich umieszczania gdziekolwiek bez naszej wiedzy i ZGODY! Dokładamy wszelkich starań, aby jak najdokładniej odzwierciedlały sprzedawane przedmioty, ale są to zdjęcia poglądowe, przedstawiają oferowany model, niekoniecznie w dostępnym kolorze, na telefonach mogą znajdować się oznaczenia operatorów, dlatego proszę zawsze czytać opis a w razie dalszych niepewności pytać
.

 


Parametry sprzętu:

Przed zakupem proszę zapoznać się z parametrami kupowanego sprzętu na stronie producenta, ponieważ mimo najlepszych chęci i dokładania wszelkich starań jak najdokładniejszego opisu zastrzegamy sobie prawo do pomyłki, a telefony mogą mieć brandowane oprogramowanie i nie może to być później powodem jakichkolwiek żądań
.

 


Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" konsument (Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.) może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot jest możliwy gdy towar:
- nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony.
- jest zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami, kablami itp.
- towar dojechał do Firmy TEL-KOM nie nosząc śladów użytkowania ani uszkodzenia w czasie transportu - produkty uszkodzone w czasie transportu będą odsyłane do klienta, a zwrot nie będzie uwzględniony.
- firma zwraca kwotę równą cenie towaru, bez poniesionych kosztów transportu.
- pieniądze są zwracane w ciągu 5 dni roboczych na dane podane w piśmie przysłanym z paczka
- koszt odesłania towaru pokrywa klient.
- towar należy odesłać na adres: TEL-KOM al. Focha 1 30-111 Kraków.
- nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- obowiązkiem klienta jest bardzo dokładnie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem mechanicznym wynikłym w czasie transportu, wysłać paczkę ubezpieczoną i z zadeklarowaną wartością równą co najmniej wartości sprzętu z dokumentu zakupu. Paczki, które nie mają ubezpieczenia i zadeklarowanej wartości w momencie ich uszkodzenia są zwracane bezzwłocznie do klienta a klient nie może rościć sobie żadnych praw związanych ze zwrotem wartości towaru czy to od Firmy TEL-KOM czy też od przewoźnika. Jeżeli paczka ma zadeklarowaną wartość i jest ubezpieczona my jako odbiorca spisujemy odpowiedni protokół szkody i odsyłamy uszkodzony towar do klienta łącznie z niezbędną dokumentacją pozwalającą na zwrot wartości towaru od przewoźnika. Na kliencie ciąży obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z uzyskaniem odszkodowania a Firma TEL-KOM nie uczestniczy w całej procedurze ponieważ nie jest stroną w tej kwestii
.

 


I
nne często zadawane pytania dotyczące kompletów:

Pudełko - oryginalne *) opakowanie w którym sprzedawany jest telefon.
Oryginalna instrukcja obcojęzyczna - instrukcja oryginalna *) w innym języku niż polski, drukowana lub elektroniczna na płytce CD.
Ładowarka sieciowa - oryginalne *) urządzenie służące do ładowania baterii telefonu w polskich gniazdkach, jeśli to wymagane to z przejściówka (w zależności od pochodzenia).
Gwarancja - wypełniony druk gwarancyjny producenta lub serwisowy.
Zestaw słuchawkowy - oryginalny *) zestaw słuchawkowy.
Kabel USB - oryginalny *) kabel USB.
Płytka CD - oryginalna *) płyta CD/DVD/mini CD/mini DVD załączona przez producenta.
*) - chyba że zaznaczono inaczej
.

 


T
rochę informacji o nas:

Nasza firma istnieje od 2002 roku, jednakże jako pojedyncze osoby zajmujemy się Telefonią komórkową od samego jej początku działania w Polsce. Wiele lat doświadczenia i zadowolenie setek klientów pozwalają być nam w czołówce firm zajmujących się tematyką telefonii komórkowej na naszym rynku.

Na każdy telefon udzielamy pisemnej gwarancji. Prowadzimy serwis, zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny
.

 


J
ak do nas trafić:

Nasza firma TEL-KOM mieści się w Krakowie przy Alei Focha 1 w budynku dawnego Hotelu "CRACOVIA" wejście od Al. Krasińskiego (pod tarasem łączącym Kino Kijów z dawnym Hotelem Cracovia).

Godziny otwarcia:
pn.-pt. 10 - 18
soboty 13 - 14


 


Dziękujemy za zapoznanie się ze stroną o_mnie :)

 

Strona wygenerowana 2016-12-09 03:34:00, 213