(Rejestracja: 2011-05-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







REGULAMIN


-  Sprzedawane przez nas przedmioty są tylko i wyłącznie nowe w 100%  oryginalne posiadają wszystkie metki oraz oryginalne opakowania i pochodzą z legalnej dystrybucji.

- Sprzedajemy tylko to, co realnie posiadamy na stanie tak więc zakupiony produkt wysyłamy w terminie  1 -2 dni od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie

- Nie sprzedajemy rzeczy używanych.

- Do każdej zakupionej rzeczy dołączony jest dowód zakupu Paragon lub Faktura VAT wystawiana na życzenie klienta.

- Faktury VAT wystawiamy na wyraźne  życzenie klienta który wcześniej zaznaczył to w opcji szablonu zakupu. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, napisz maila z prośbą o jej wystawienie oraz wszystkimi potrzebnymi danymi. Faktura zostanie dołączona do zakupionego towaru  lub przesłana w ciągu 7 dni listem poleconym .

- Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z zawarciem umowy cywilno-prawnej z wszelkimi jej konsekwencjami. Za zakupione na naszych aukcjach przedmioty można dokonać płatności z góry na konto, jak również zapłacić gotówką przy odbiorze towaru.

 

-

!!UWAGA!!   przesyłki 'za pobraniem' wysyłamy użytkownikom z minimum dziesięcioma pozytywnymi komentarzami ( informacja ta jest również podana na każdej naszej aukcji w dziale 'Dodatkowe informacje o dostawie i płatności')



-

Dla osób posiadających mniej niż dziesięć pozytywnych komentarzy jest możliwy jedynie odbiór osobisty bądź wysyłka po wcześniejszej wpłacie na nasze konto

- Kupujący, który wybiera przesyłkę pobraniową jest zobowiązany do jej odbioru.

- W przypadku nieodebrania , zobowiązuję się do pokrycia kosztów przesyłki i jej zwrotu do nas.

- Zastrzegamy za sobą prawo do odmowy wysłania przesyłki pobraniowej dla użytkowników które posiadają 5 lub więcej negatywnych komentarzy jako Kupujący .

 

- Odbiór osobisty jest możliwy w dniach roboczych pod adresem : Tigrex Poland ,  Ul. Puławska 34 , 05-500 Piaseczno .

- Godziny pracy naszej firmy  : poniedziałek  - piątek  9.00 - 15.00


 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Po dokonaniu zakupu, kupujący otrzyma wiadomość z allegro, zawierającą wszystkie niezbędne informacje potrzebne do sfinalizowania transakcji.
- Kupujący jest zobowiązany do wybrania sposobu zapłaty i wysyłki tylko przez formularz Allegro
- Na potwierdzenie zakupu i podanie sposobu zapłaty oraz podanie rodzaju przesyłki czekamy maksymalnie 7 dni.
- W przypadku braku potwierdzenia sposobu zapłaty przez formularz Allegro oraz rodzaju przesyłki  , po upływie 7 dni anulujemy transakcję oraz  uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji przez Allegro .
- Dostępne sposoby płatności oraz rodzaje przesyłek i ich ceny są podane w opisie aukcji.
- W przypadku wyboru płatności z góry (zwykły przelew, wpłata na konto) na przelew czekamy maksymalnie 14 dni
- Gwarantujemy realizację zamówienia w czasie nie dłuższym niż 48h (od momentu  zaksięgowania wpłaty lub informacji o wyborze przesyłki pobraniowej)
- Po zakończeniu transakcji prosimy o wystawienie komentarza ? zgodnie z zasadami allegro kupujący wystawia komentarz jako pierwszy.
- Komentarz zwrotny wystawiamy w terminie do 14 dni.


PŁATNOŚCI  - Kwotę za wygrana aukcję, plus koszt przesyłki podanej w aukcji,prosimy wpłacina konto podane w zwrotnym mailu z szablonu zakupu Allegro .

 

-

!!UWAGA!!   Koniecznie w tytule wpłaty proszę wpisać nick z allegro oraz numer aukcji
 

Wpłaty nie zawierające tych danych ? nie będą księgowane i towar nie zostanie wysłany.


TRANSPORT I WYSYŁKA

1) Realizacja zamówienia / Dostawa

-  Zarówno zamówienia jak i dostawy towarów możliwe są wyłącznie na terytorium Polski, przy czym dostawy realizowane są zgodnie z warunkami handlowymi dostawcy/spedytora firmy kurierskiej Siódemka lub Poczty Polskiej .

- Towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w formularzu Allegro .

-  Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Siódemka  lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

- Firma kurierska Siódemka  dostarcza przesyłki  zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Wg Regulaminu firmy kurierskiej  Siódemka  termin dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych .

- Klient ma obowiązek ustalenia z kurierem czasu i dokładnego miejsca dostawy .

-  Kurier ma tylko dwie próby dostarczenia towaru .

- W przypadku nie odebrania paczki z wysłanym zamówieniem , Kupujący zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty transportu jak związanego z wysyłką do Kupującego tak i z wysyłką zwrotną nieodebranego towaru .

- Firmą kurierska dostarcza przesyłki  zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

- Listy Ekonomiczne Priorytetowe  są dostarczane Pocztą Polską przeważnie  w ciągu od 2 do 5 dni roboczych, w okresie świątecznym ten termin może być dłuższy.

- Nie ponosimy odpowiedzialności za pracę Poczty Polskiej i nie mamy jakiegokolwiek wpływu na to .

- Nie  odpowiadamy za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez Pocztę Polską  z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

- Kupujący nie ponosi żadnego ryzyka związanego z ewentualnym zaginięciem lub zniszczeniem paczki (dotyczy to zarówno paczek kurierskich,jak i pocztowych). W takim przypadku wysyłamy towar ponownie lub zwracamy pieniądze.

- Każdy kupujący jest informowany o wysłaniu towaru poprzez Menedżera Sprzedaży Allegro  lub drogą mailową


2) Zmiana adresu wysyłki
- Zmiany adresu może dokonać wyłącznie osoba kupująca. 
- Jeśli towar ma być wysłany na inny adres niż podany w formularzu Allegro, to prosimy o jak najszybszy kontakt poprzez formularz opcji dostawy lub drogą e-mailową ? Informacja o zmianie adresu dostawy może być wysłana tylko i wyłącznie z konta mailowego jaki jest zarejestrowany w profilu Allegro .? Zmianę adresu dostawy poprzez telefon , SMS, Fax nie są przyjmowane .
3) Zwroty

-Towar zakupiony w opcji ? Kup Teraz? podlega zwrotowi w terminie10 dni od daty odebrania przesyłki przez kupującego. W takim przypadku klient nie jest zobowiązany do podawania przyczyny.

- Zwracany towar nie może nosić żadnych (nawet minimalnych) śladów użytkowania, musi być w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki oraz oryginał paragonu fiskalnego. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić mailowo na adres sklep@swiatdodatkow.pl
 

- Dla dokonania zwrotu oraz do przyjęcia towarów do reklamacji niezbędny jest oryginał paragonu fiskalnego, który jest dołączany przez nas do każdej wysyłki . Paragon jest zawsze umieszczany wewnątrz opakowania przesyłki.

- W raziezwrotu pieniędzy za towar nie są zwracane koszty przesyłki poniesione wcześniejprzez klienta.

- Koszt przesłania paczki do nas w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący.

- Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu.

- Formularz zwrotu można pobrać klikając  TUTAJ

- Zwroty lub reklamację wysłane bez dołączonego formularza nie są rozpatrywane.

- Adres, na który należy odesłać zwrot lub reklamację : Tigrex Poland , Puławska 34 , 05-500 Piaseczno

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem

- Pieniądze zawsze zwracamy tylko i wyłącznie przelewem na konto Kupującego.

- Pieniadze zwracamy w ciagu 5 dni roboczych

 

REKLAMACJE

- Wszystkie sprzedawane przez nas towary są objęte 24-miesięczną gwarancją, chyba że opis aukcji mówi inaczej.

- Wszystkie buty objęte są tzw.'gwarancją przed sprzedażową

- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta

- Reklamacje towaru zakupionego w. rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego DZ.U.141 poz 1176, przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru kupującemu.

- Od momentu odbioru przesyłki, firma TIGREX POLAND  ustosunkuje się w terminie 14 dni do sposobu rozpatrzenia reklamacji.  Reklamację  przyjmujemy tylko i wyłącznie z prawidłowo wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego .

- Prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą.

- Reklamację wysłane bez dołączonego i prawidłowo wypełnionego formularza nie są rozpatrywane.

- W przypadku uznania reklamacji, towar wymieniamy  na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe (np: brak danego asortymentu ) realizujemy  zwrot należności.

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem

- Paczkę z reklamowanym towarem należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką priorytetową z dopiskiem Dział Reklamacji na adres : TIGREX POLAND , 05-500 Piaseczno , Ul. Puławska 34

- W przypadku skorzystania z innej firmy spedycyjnej firma Tigrex Poland  nie zwraca kosztów przesyłki.

- Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia,
  • uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcie, rozerwanie skóry, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób,.),
  • przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce,
  • przemakanie obuwia,

- Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr141 poz 1176).

 

 

PRAWA AUTORSKIE

- Widoczne na aukcjach zdjęcia są naszego autorstwa

- Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie do własnych celów przez osoby trzecie.kopiowanie, przetwarzanie całości lub jakiejkolwiek części szablonu, zdjęć i opisów zamieszczonych na naszych aukcjach bez naszej zgody i wiedzy, oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4.02.1994 r (dz. u. 94 nr24poz. 83, sprost.: dz. u.94 nr 43 poz. 170) oraz zmianami z dnia9.05.2007 r.(dz. u. nr 99,poz. 662), zgodnie z dyrektywą 2004/48/we parlamentu europejskiego i rady z dnia 29.04.2004 r. naruszenie naszych praw zgłaszane będzie serwisowi allegro oraz właściwym organom.


Strona wygenerowana 2016-12-10 12:01:15, 213