(Rejestracja: 2011-05-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
REGULAMIN
- Sprzedajemy tylko to, co realnie posiadamy na stanie tak więc zakupiony produkt wysyłamy w terminie 1 -2 dni od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie
- Nie sprzedajemy rzeczy używanych.
- Do każdej zakupionej rzeczy dołączony jest dowód zakupu Paragon lub Faktura VAT wystawiana na życzenie klienta.
- Faktury VAT wystawiamy na wyraźne życzenie klienta który wcześniej zaznaczył to w opcji szablonu zakupu. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, napisz maila z prośbą o jej wystawienie oraz wszystkimi potrzebnymi danymi. Faktura zostanie dołączona do zakupionego towaru lub przesłana w ciągu 7 dni listem poleconym .
- Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z zawarciem umowy cywilno-prawnej z wszelkimi jej konsekwencjami. Za zakupione na naszych aukcjach przedmioty można dokonać płatności z góry na konto, jak również zapłacić gotówką przy odbiorze towaru.
-
!!UWAGA!! przesyłki 'za pobraniem' wysyłamy użytkownikom z minimum dziesięcioma pozytywnymi komentarzami ( informacja ta jest również podana na każdej naszej aukcji w dziale 'Dodatkowe informacje o dostawie i płatności')-
Dla osób posiadających mniej niż dziesięć pozytywnych komentarzy jest możliwy jedynie odbiór osobisty bądź wysyłka po wcześniejszej wpłacie na nasze konto- Kupujący, który wybiera przesyłkę pobraniową jest zobowiązany do jej odbioru.
- W przypadku nieodebrania , zobowiązuję się do pokrycia kosztów przesyłki i jej zwrotu do nas.
- Zastrzegamy za sobą prawo do odmowy wysłania przesyłki pobraniowej dla użytkowników które posiadają 5 lub więcej negatywnych komentarzy jako Kupujący .
- Odbiór osobisty jest możliwy w dniach roboczych pod adresem : Tigrex Poland , Ul. Puławska 34 , 05-500 Piaseczno .
- Godziny pracy naszej firmy : poniedziałek - piątek 9.00 - 15.00
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
PŁATNOŚCI - Kwotę za wygrana aukcję, plus koszt przesyłki podanej w aukcji,prosimy wpłacina konto podane w zwrotnym mailu z szablonu zakupu Allegro .
-
!!UWAGA!! Koniecznie w tytule wpłaty proszę wpisać nick z allegro oraz numer aukcji- Wpłaty nie zawierające tych danych ? nie będą księgowane i towar nie zostanie wysłany.
- Zarówno zamówienia jak i dostawy towarów możliwe są wyłącznie na terytorium Polski, przy czym dostawy realizowane są zgodnie z warunkami handlowymi dostawcy/spedytora firmy kurierskiej Siódemka lub Poczty Polskiej .
- Towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w formularzu Allegro .
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Siódemka lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Firma kurierska Siódemka dostarcza przesyłki zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Wg Regulaminu firmy kurierskiej Siódemka termin dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych .
- Klient ma obowiązek ustalenia z kurierem czasu i dokładnego miejsca dostawy .
- Kurier ma tylko dwie próby dostarczenia towaru .
- W przypadku nie odebrania paczki z wysłanym zamówieniem , Kupujący zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty transportu jak związanego z wysyłką do Kupującego tak i z wysyłką zwrotną nieodebranego towaru .
- Firmą kurierska dostarcza przesyłki zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
- Listy Ekonomiczne Priorytetowe są dostarczane Pocztą Polską przeważnie w ciągu od 2 do 5 dni roboczych, w okresie świątecznym ten termin może być dłuższy.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za pracę Poczty Polskiej i nie mamy jakiegokolwiek wpływu na to .
- Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez Pocztę Polską z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Kupujący nie ponosi żadnego ryzyka związanego z ewentualnym zaginięciem lub zniszczeniem paczki (dotyczy to zarówno paczek kurierskich,jak i pocztowych). W takim przypadku wysyłamy towar ponownie lub zwracamy pieniądze.
- Każdy kupujący jest informowany o wysłaniu towaru poprzez Menedżera Sprzedaży Allegro lub drogą mailową
- Zmiany adresu może dokonać wyłącznie osoba kupująca.
- Jeśli towar ma być wysłany na inny adres niż podany w formularzu Allegro, to prosimy o jak najszybszy kontakt poprzez formularz opcji dostawy lub drogą e-mailową ? Informacja o zmianie adresu dostawy może być wysłana tylko i wyłącznie z konta mailowego jaki jest zarejestrowany w profilu Allegro .? Zmianę adresu dostawy poprzez telefon , SMS, Fax nie są przyjmowane .
3) Zwroty
-Towar zakupiony w opcji ? Kup Teraz? podlega zwrotowi w terminie10 dni od daty odebrania przesyłki przez kupującego. W takim przypadku klient nie jest zobowiązany do podawania przyczyny.
- Zwracany towar nie może nosić żadnych (nawet minimalnych) śladów użytkowania, musi być w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki oraz oryginał paragonu fiskalnego. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić mailowo na adres [email protected]
- Dla dokonania zwrotu oraz do przyjęcia towarów do reklamacji niezbędny jest oryginał paragonu fiskalnego, który jest dołączany przez nas do każdej wysyłki . Paragon jest zawsze umieszczany wewnątrz opakowania przesyłki.
- W raziezwrotu pieniędzy za towar nie są zwracane koszty przesyłki poniesione wcześniejprzez klienta.
- Koszt przesłania paczki do nas w przypadku zwrotu pokrywa Kupujący.
- Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie z prawidłowo wypełnionym formularzem zwrotu.
- Formularz zwrotu można pobrać klikając TUTAJ
- Zwroty lub reklamację wysłane bez dołączonego formularza nie są rozpatrywane.
- Adres, na który należy odesłać zwrot lub reklamację : Tigrex Poland , Puławska 34 , 05-500 Piaseczno
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem
- Pieniądze zawsze zwracamy tylko i wyłącznie przelewem na konto Kupującego.
- Pieniadze zwracamy w ciagu 5 dni roboczych
REKLAMACJE
- Wszystkie sprzedawane przez nas towary są objęte 24-miesięczną gwarancją, chyba że opis aukcji mówi inaczej.
- Wszystkie buty objęte są tzw.'gwarancją przed sprzedażową
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta
- Reklamacje towaru zakupionego w. rozpatrywane są zgodnie z Ustawą z 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego DZ.U.141 poz 1176, przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru kupującemu.
- Od momentu odbioru przesyłki, firma TIGREX POLAND ustosunkuje się w terminie 14 dni do sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamację przyjmujemy tylko i wyłącznie z prawidłowo wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego .
- Prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą.
- Reklamację wysłane bez dołączonego i prawidłowo wypełnionego formularza nie są rozpatrywane.
- W przypadku uznania reklamacji, towar wymieniamy na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe (np: brak danego asortymentu ) realizujemy zwrot należności.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem
- Paczkę z reklamowanym towarem należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką priorytetową z dopiskiem Dział Reklamacji na adres : TIGREX POLAND , 05-500 Piaseczno , Ul. Puławska 34
- W przypadku skorzystania z innej firmy spedycyjnej firma Tigrex Poland nie zwraca kosztów przesyłki.
- Reklamacji nie podlegają:
- Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr141 poz 1176).
PRAWA AUTORSKIE
- Widoczne na aukcjach zdjęcia są naszego autorstwa
- Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie do własnych celów przez osoby trzecie.kopiowanie, przetwarzanie całości lub jakiejkolwiek części szablonu, zdjęć i opisów zamieszczonych na naszych aukcjach bez naszej zgody i wiedzy, oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4.02.1994 r (dz. u. 94 nr24poz. 83, sprost.: dz. u.94 nr 43 poz. 170) oraz zmianami z dnia9.05.2007 r.(dz. u. nr 99,poz. 662), zgodnie z dyrektywą 2004/48/we parlamentu europejskiego i rady z dnia 29.04.2004 r. naruszenie naszych praw zgłaszane będzie serwisowi allegro oraz właściwym organom.