Jesteś tutaj › Profil użytkownika Silver_ › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-10, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
 
 
WITAMY WSZYSTKICH NA STRONIE O MNIE!
 

DANE FIRMY:

SilverCrist
UL.POMORSKA 110
70-812 SZCZECIN
NIP:9191737749
REGON:320920796

KONTAKT:
E.MAIL:[email protected]
tel.601051910

ODBIORY OSOBISTE:
ul.Jasna 15,pawilon 19d(Pasaż handlowy )
 
WYSYŁKA

Po dokonaniu zakupu proszę wypelnic Formularz Opcji Dostawy udostepniany przez Allegro lub wyslać e-mail z potwierdzeniem zawarcia transakcji, wybranym wczesniej rozmiarem (jesli jest on inny niz byl na aukcji i wczesniej bylo to z nami uzgodnione) oraz formę płatnosci jaka jest preferowana: paczka za pobraniem lub wplata na konto. W przypadku wysyłki kurierem paczke należy otworzyć przy kurierze i sprawdzic zawartosc, w przypadku uszkodzenia przesylki lub brakach w zawartosci nalezy sporzadzic protokol szkody. Jest on JEDYNA podstawa do zlozenia reklamacji na przesylke.

1. Jeżeli jest to paczka za pobraniem to jest wysylana niezwlocznie .Z naszego doswiadczenia wynika ze ta droga zakupiony towar dociera zdecydowanie szybciej do klienta. Nie ma zadnej minimalnej ilosci gwiazdek aby moc wybrac ta forme platnosci (wyjatkiem sa osoby z przewaga negatywnych komentarzy - tylko przelew). W razie posiadania negatywnych komentarzy przez uzytkownika mozliwe jest zastrzezenie dokonania wplaty na konto.
2.
Towar wysyłany jest bezpośrednio po zaksięgowaniu zapłaty na
koncie lub wybraniu opcji ? za pobraniem?a także przy opcji  'PŁACĘ Z ALLEGRO'

Jeżeli klient wybierze wplate na konto  to pieniadze należy wplacic:

SilverCrist
UL.POMORSKA 110
70-812 SZCZECIN
NR.KONTA 15 1050 1520 1000 0090 7668 3698 (ING Bank Śląski S.A.)

                                     W TYTULE PRZELEWU PROSZE PODAC SWÓJ NICK ORAZ NUMER AUKCJI

WYSYŁKI ZAGRANICZNE TYLKO PO WPLACIE NA KONTO. CENA USTALANA INDYWIDUALNIE W OPRCIU O CENNIK PP + (VAT)


PŁATNOŚCI

 

 

 

 

Koszty wysyłki przy wplacie na konto sa podane w opisie aukcji, wysylka jest realizowana przez firmę kurierską .  Koszt wysylki jest staly niezaleznie od ilosci zamowionych par i ich wagi (w 1 paczce), nie dotyczy  wiekszych ilosci. Cena jest ustalana wtedy indywidualnie .

Koszty wysyłki paczki za pobraniem sa podane w aukcji, wysylka odbywa sie przez firmę kurierską (zdecydowanie polecamy ta opcję ze względu na bardzo krótki czas oczekiwania na zamowiony towar) . Jednoczesnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy wysylki paczki za pobraniem w przypadku watpliwosci dotyczacych kupujacego.

Odpowiedzialność za terminowe dostarczenie przesyłki ponosi
firma kurierska .

Na wpłatę za zakupione towary czekamy 7 dni roboczych!

  • Po otrzymaniu przesyłki proszę o wystawienie
    KOMENTARZA  jest to potwierdzenie otrzymania
    przesyłki.
  • WYMIANA

 

 

Wymiana towaru to przy zakupach na odległość normalna sprawa, stad aby proces wymiany przebiegal szybko i sprawnie prosimy o dokladne stosowanie sie do zamieszczonych tutaj informacji. W razie gdyby się okazalo ze rozmiar zostal jednak zle wybrany proszę odesłać do nas buty wraz z oryginalem paragonu lub faktury (w przypadku jego braku wymiana nie bedzie zrealizowana, a paczka odeslana), na adres podany na Allegro . Jesli nie bedzie rozmiaru na wymiane skontaktujemy sie z kupujacym poprzez e-mail.  Nie odbieramy paczek za pobraniem. Karton stanowi integralna czesc butow wiec jego zniszczenie powoduje brak mozliwosci wymiany. Prosze pakowac towar w papier lub folie przed wysylka co pozwala uniknac zniszczenia kartonu w czasie transportu. Naklejanie tasmy oraz nalepek adresowych bezpośrednio na karton powoduje jego zniszczenie, w związku z czym towar jest niepelenowartosciowy i nie nadaje sie do dalszej odsprzedazy.Nie odbieramy paczek pobraniowych ani nadawanych na nasz koszt ze wzgledu na brak mozliwosci zweryfikowania ich zawartosci.
Towar kupiony w drodze licytacji nie podlega wymianie
(art. 16 ust. 1 pkt 10).Wymiany sa realizowane w terminie 2-5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki.

OCZYWIŚCIE BUTY NIE MOGA MIEC ZADNYCH SLADOW UZYTKOWANIA
Nieprzekraczalny termin wymiany to 10 dni od daty zakupu.

Jeżeli wymiana jest możliwa proszę wysylac paczke na adres firmowy:

SilverCrist

Wioleta Bród
UL.POMORSKA 110/12
70-812 SZCZECIN


WYMIANA TOWARU NIEZGODNEGO Z ZAMOWIENIEM
Jesli otrzymali Panstwo rozmiar niezgodny z zamowieniem, tzn blednie wyslany rozmiar lub obuwie posiadalo istotna wade producencka (i nie bylo to zaznaczone w aukcji) prosmy o odeslanie obuwia do nas. 
Obuwie nalezy odeslac w takim stanie w jakim sie je otrzymalo, oczywiscie nie moze byc uzytkowane. Karton stanowi integralna czesc butow wiec jego zniszczenie powoduje brak mozliwosci wymiany. Prosze pakowac towar w papier lub folie przed wysylka co pozwala uniknac zniszczenia kartonu w czasie transportu. Naklejanie tasmy oraz nalepek adresowych bezpośrednio na karton powouje jego zniszczenie. Paczke nalezy odeslac niezwlocznie po jej otrzymaniu (do 3 dni roboczych). Nie odbieramy paczek pobraniowych.
OCZYWIŚCIE BUTY NIE MOGA MIEC ZADNYCH SLADOW UZYTKOWANIA

Po otrzymaniu paczki z towarem oraz stwierdzeniu naszej pomylki lub wadliwosci towaru paczka z wymieniona para jest odsylana do klienta.


Ze swojej strony dokladamy staran aby takie sytuacje nie mialy miejsca. NIeustanie podnosimy kwalifikacje naszych pracownikow w celu wyeliminowania bledow oraz uzyskania pelnego zadowolenia Klientow nie tylko z towaru ale rowniez z naszych uslug.

GWARANCJA

W razie stwierdzenia wad w okresie  12 miesiecznym! klientowi przysluguja uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 27 lipca 2002r o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o zmianie w kodekcie cywilny.  Podstawa jest dolaczony do kazdej pary paragon fiskalny lub faktura VAT. W celu złożenie reklamacji prosimy wysłać maila do nas... W przypadku braku formularza badz dowodu zakupu (paragon, faktura) reklamacja nie bedzie rozpatrzona. Wszystkie zgloszenia sa rozpatrywane w ciagu 14 dni od daty otrzymania paczki. O wyniku postepowania reklamacynego zostana Panstwo poinformowani drogą mailową po uplywie tego terminu. Reklamacje sa przyjmowane tylko w formie przesylki pocztowej/kurierskiej adresowanej:

SilverCrist

Wioleta Bród
UL.POMORSKA 110/12
70-812 SZCZECIN

 


Strona wygenerowana 2024-04-19 18:57:39, 120