Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Szanowni Państwo witam serdecznie w sklepie

 

sen maluszka

 

Bardzo mi miło, że odwiedziliście Państwo moją stronę. Serdecznie dziękuję za zainteresowanie moimi aukcjami, oraz za obdarzenie mnie zaufaniem. Postaram się dołożyć wszelkich starań, aby Państwo byli w pełni zadowoleni z moich usług i jakości produktów.

Firma:
Mabami Dorota Basiak
ul. Poziomkowa 10
64-100 Leszno

adres korespondencyjny do zwrotów
Mabami Dorota Basiak?
Jaworowa 26/1
02-798 Warszawa

mabami.allegro@gmail.com

NIP 8791842112
REGON: 142676836
Wpis do Ewidencji DG 519261?

Oto kilka zasad, którymi kieruję się na moich aukcjach.

1. Zachęcam do używania systemu PayU, przyśpieszy to wysyłkę przedmiotu.  Jednocześnie proszę o wypełnienie formularza dostawy, upewni mnie to w wyborze formy przesyłki jak i potwierdzi adres dostawy.

2. Przy zapłacie przelewem w tytule przelewu proszę podać nick i nr aukcji.

Nr Rachunku

Citi handlowy

                    66 1030 0019 0109 8530 0047 0161
Odbiorca      Mabami Dorota Basiak
Adres      ul.Poziomkowa 10, 64-100 Leszno, Polska

3. Wysyłka

 

Przy zakupie powyżej 3 sztuk  wysyłka tylko kurierem (np.: 2 prześcieradła+podkład, 3 prześcieradła, 3 podkłady, 2 podkłady +prześcieradło itd.).


3.1. Wysyłka na poczcie polskiej są realizowane następnego dnia roboczego ok godz 5:30 rano w niedzielę ok godz. 10. Nie dostarczam przesyłek na pocztę dodatkowo w danym dniu. Jeśli komuś bardzo zależy na czasie, proszę zamówić wysyłkę kurierem, zwykle dostawa towaru wysłanego kurierem następuje w ciągu 24h - dotyczy dni roboczych.

Przesyłki są wysyłane następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na moim koncie bankowym/koncie allegro poprzez wpłaty systemem PayU.


Dni, w które następuje wysyłka o 5:30 rano to wtorek, środa, czwartek, piątek. W  niedzielę wysyłam ok godz 10. W poniedziałek i w sobotę nie wysyłam przesyłek pocztą polską.


Przy płatności PayU - wysyłka pocztą - towar zakupiony do godz 20:00 jest wysyłany następnego dnia, po tej godzinie przesyłki są wysyłane w terminie do 2 dni roboczych.

 

3.2. Wysyłka kurierem - jeśli płatność jest zrobiona tego samego dnia do godz 15, wysyłka będzie zrealizowana tego samego dnia. 

 

Istnieje możliwość wysyłki za pobraniem - Kurier pobranie 24 zł - proszę ta opcję ustalić ze mną przed zakupem. Osoby z negatywnymi komentarzami, mogą się liczyć z odmową wysyłki za pobraniem.

 

3.3. Zachęcam do odbioru osobistego, uniknie się w ten sposób kosztów przesyłki. W celu ustalenia terminu odbioru osobistego proszę o kontakt mailowy mabami.allegro@gmail.com  (odbiór jest możliwy tylko w Warszawie - Ursynów ul. Jaworowa 26/1 - po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru).


3.4. Kwota wysyłki podana jest przy każdej aukcji, do kosztów przesyłki doliczony  podatek VAT - 23%.

Przy wysyłce Pocztą Polska: koszt to cena z cennika poczty polskiej (zawsze gabaryt B) +23% VAT.


PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI SZTUK, BARDZO PROSZĘ O KONTAKT, W CELU USTALENIA KOSZTÓW WYSYŁKI.


Przy zakupie większej ilości za wysyłkę płaci się tylko RAZ!

Ze swojej strony staram się żeby wszystkie przedmioty były rzetelnie opisane, sprawne i dobrze zapakowane. Jednak uszkodzenia mogą się przydarzyć podczas wysyłki przez Pocztę Polską/ Kuriera GLS, za uszkodzenia powstałe w ten sposób nie odpowiadam. W takim wypadku proszę o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera/pracownika poczty.

 

4. Jeśli przy zakupie jest możliwość wyboru wzoru/koloru, po zakupie proszę o maila w celu ustalenia co dokładnie ma być wysłane, żeby uniknąć nieporozumień. Lub też proszę o wypełnienie formularza dostawy.

5. W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt mabami.allegro@gmail.com, a na pewno wspólnie rozwiążemy sprawę pozytywnie.

6. Jeśli czegoś nie wiesz zapytaj
. Wszelkie sprawy proszę załatwiać poprzez wysłanie maila ze strony allegro poprzez opcję 'zadaj pytanie sprzedającemu' lub maila mabami.allegro@gmail.com. Na maile odpowiadam na bieżąco.


7. Do przesyłki dołączony jest paragon, na życzenie wystawiam fakturę VAT.

 

8 Zwroty i reklamacje

 

8.1. ZWROTY 

8.1.1.  Kupujący ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odbioru przesyłki, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).


8.1.2 . Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odebrania przesyłki.


8.1.3. Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 8.1.1 powyżej, jak i zwrot zakupionego towaru, o którym mowa w ust 8.1.2. powyżej możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzeń.


Do zwracanych produktów prosimy dołączyć następujące informacje: nick allegro, nr aukcji, dane kontaktowe, paragon/ faktura Vat , numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot gotówki.

 

8.1.4. Zwroty proszę kierować na adres - z dopiskiem Zwrot

 

Mabami Dorota Basiak

Jaworowa 26/1

02-798 Warszawa

 

Towar można również zwrócić osobiście.

 

8.2. Reklamacje

 8.2.1. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktów, uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcia i zadrapania, naderwanie lub rozerwanie materiału, uszkodzenie ozdób, zamków itp.).

8.2.2. Reklamację należy przesyłać na adres - z dopiskiem Reklamacja

Mabami Dorota Basiak

Jaworowa 26/1

02-798 Warszawa

 

Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt. Do reklamowanych towaru proszę dołączyć krótki opis wady, żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji, swoje dane osobowe łącznie z telefonem kontaktowym, kserokopię paragonu i nr aukcji/nick allegro. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest kopia paragonu, którą należy dołączyć do reklamowanego towaru. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania przez firmę Mabami Dorota Basiak W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym.


Jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam na udane zakupy.

sen maluszka

 


Strona wygenerowana 2016-12-04 02:57:24, 213