Jesteś tutaj › Profil użytkownika SHIRON › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







F.H.U. COMTEL sp.j. powstała w 1997 r. Od początku działalności, celem była
hurtowa dystrybucja sprzętu telekomunikacyjnego oraz dbanie o wysoką jakość oferowanych produktów i atrakcyjną cenę.

Zajmujemy się sprzedażą specjalistycznego sprzętu telekomunikacyjnego od prostych telefonów stacjonarnych przewodowych, po najnowocześniejsze aparaty bezprzewodowe, faksy, kopiarki, centralki, krótkofalówki, akcesoria telefoniczne, materiały eksploatacyjne, baterie

Obecnie posiadamy dwa sklepy detaliczne: Salon oświetleniowy i Salon elektroniki użytkowej.

Wraz z rozwojem firmy i dostosowaniem naszej oferty do potrzeb i oczekiwań klientów,
systematycznie poszerzaliśmy naszą ofertę o nowe grupy towarowe m.in. radia CB, drobne AGD,
zestawy domofonowe, odtwarzacze MP3 i Mp4 oraz sezonowo sprzedajemy wentylatory
i grzejnictwo.

Oferta naszej firmy obejmuje produkty znanych marek, takich jak:
Panasonic, Siemens, Philips, Maxcom, Doro Atlantel, Amacom, President, Midland, TTi, Adler, Elesko, Eltron, Commax, itp

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pozagwarancyjny na wszystkie sprzedawane produkty.


 


Dane firmy:

F.H.U. COMTEL sp.j
Plac Kupiecki 2
32-800 Brzesko

NIP 869-15-85-325
  REGON 850515140


e-mail: shiron@mikro24.pl

tel. 14 68 63 474


Nasz rachunek

Raiffeisen Bank Polska
39 1750 1338 0000 0000 1385 7253


 


Warunki gwarancji: 


Sprzęt objęty jest 12 lub 24 miesięczną gwarancją producenta

Jeżeli zakupiony towar zepsuł się i obowiązuje na niego gwarancja producenta, udaj się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej danego producenta lub odeślij sprzęt do nas .
Wadliwy sprzęt zostanie wysłany do serwisu centralnego, a po naprawie (maksymalnie do 14 dni roboczych) odesłany na nasz koszt.

Formularz reklamacyjny. Wypełnij, wydrukuj i dołącz do paczki. Dołącz również ksero
faktury.

http://mikro24.pl/serwis/

Całość wyślij na adres:

FHU COMTEL sp.j.
Plac Kupiecki 2
32-800 Brzesko


Warunki zwrotu towaru: 

 

 


Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego na naszych aukcjach, bez podania przyczyny.

Napisz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.

Zapakuj zwracany sprzęt do oryginalnego pudełka, w którym go otrzymałeś.

Zwracany towar musi być niezniszczony, kompletny i nie może nosić śladów użycia. Musi zostać
dostarczony w niezniszczonym opakowaniu wraz z kompletem załączonych akcesoriów.

Zwracany sprzęt (z dołączonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy) musi być wysłany na własny koszt na nasz adres.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

 

Zwrócimy Ci pieniądze (nie zwracamy kosztów transportu). Zwrot następuje w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania numeru konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu pieniędzy.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym. 

Formularz do zwrotu. Wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki. Dołącz również ksero
faktury.

 


Wysyłka towaru: 

 

Proszę sprawdzać paczki przy kurierze. W razie stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkodowy.
W przypadku przesyłki pobraniowej, najpierw należy zapłacić, a potem sprawdzić towar i ewentualnie spisać protokół.

Podpisując odbiór przesyłki potwierdzają Państwo odbiór towaru pełnowartościowego.
Tylko na podstawie protokołu można reklamować towar uszkodzony w transporcie.

W przypadku uszkodzonego towaru należy spisać protokół i odesłać paczkę tym samym kurierem
/proszę nie przyjmować paczki/

Jeśli towar zostanie odebrany, paczkę z protokołem szkodowym należy odesłać na własny koszt.



Wszystkie paczki wysyłane są firmą kurierską DHL.

Po nadaniu przesyłki zawsze wysyłamy potwierdzenie z numerem listu przewozowego.
Status można sprawdzić na stronie: http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/

Czas doręczenia to ok 24-72h od wysłania paczki. W okresie listopada i grudnia czas ten może ulec wydłużeniu.

Firma COMTEL nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas doręczenia przesyłek.

Jeśli taka sytuacja ma miejsce proszę o kontakt z firmą kurierską DHL

Dane kontaktowe dostępne na stronie: http://www.dhl.com.pl/pl/kontakt.html

 


Forma wysyłki towaru: 

 

Jeśli wybrano przesyłkę 'za pobarniem' i towar jest w magazynie, wysyłany jest od razu,
a przy wpłacie na konto - po zaksięgowaniu wpłaty.
                         
Jeśli towaru nie ma aktualnie w magazynie - czas realizacji może wzrosnąć do 5 dni roboczych.


 


Odbiory osobiste: 


Odbiór osobisty pod adresem:

32-800 Brzesko
Plac Kupiecki 2

Przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny w celu przygotowania zamówionego towaru.

 


 


Strona wygenerowana 2016-12-07 17:33:03, 213