Promocja wysyłki firmą kurierską "GLS" dla zakupów wieloprzedmiotowych ! Bez względu na ilość zakupionych przedmiotów ( również na innych naszych aukcjach ) koszt wysyłki jest taki jak za jedną sztukę !
Witamy serdecznie wszystkich Klientów.
Puzzloman powstał z myślą o wymagających klientach, którzy wybrali zakupy w internecie.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty najlepszych producentów krajowych i zagranicznych. Wierzymy, że nasza strona będzie ulubionym miejscem odwiedzin wszystkich Puzzlomaniaków.
Przed każdym zakupem prosimy dokładnie zapoznać się z opisem aukcji.
Każdy sprzedawany produkt w naszym sklepie jest fabrycznie nowy. Do każdego zakupionego towaru dołączamy paragon, a na życzenie fakturę Vat. Jako sprzedający wystawiamy komentarz po Kupującym.
Wysyłka:
Promocja wysyłki firmą kurierską "GLS" dla zakupów wieloprzedmiotowych ! Bez względu na ilość zakupionych przedmiotów ( również na innych naszych aukcjach ) koszt wysyłki jest taki jak za jedną sztukę !
Oferujemy standardową przesyłkę kurierską bez wyboru godziny doręczenia ani dostawy w dni wolne. Dokładne koszty wysyłki zawarte są w opisie aukcji.
Przesyłki w opcji płatne przy odbiorze, wysyłamy klientom z dorobkiem co najmniej dzisięciu komentarzy pozytywnych oraz braku negatywnych za nieodebranie przesyłki.
Przesyłki wysyłamy:
Za pośrednictwemPoczty Polskiej i firmy kurierskiej - GLS
W dniu zaksięgowania wpłaty lub na drugi dzień.
Płatności:
Wpłat można dokonać na konto 91 1020 1462 0000 7302 0021 1383
W tytule wpłaty prosimy podać nick z Świstaka i numer aukcji.
W przypadku formy za pobraniem, prosimy o potwierdzenie e-mailem.
Koszty wysyłki:
Informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdują się w opisach poszczególnych aukcji.
Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny.
W cenie towaru zawarty jest koszt przesyłki. Na życzenie wystawiamy faktury VAT
Reklamacje i zwroty:
Klient ma prawo zwrócić zakupiony przedmiot w ciągu 10 dni od zakupu bez podania przyczyny.
W przypadku reklamacji Klient wysyła wadliwy towar do siedziby naszej firmy. Zarówno w przypadku zwrotu jak i reklamacji nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
W przypadku zaginięcia przesyłki w transporcie procedurę reklamacyjną związaną z zaginięciem paczki rozpoczynamy po 14 dniach od daty wysłania.
W przypadku zniszczenia, uszkodzenia paczki przez przewożnika, ewentualny zwrot pieniędzy nastąpi po rozpatrzeniu reklamacji przez przewożnika.
Kontakt:
P.H.U " POWER " ul.Dąbrowskiego 17- 23 89-100 Nakło n/Not