Jesteś tutaj › Profil użytkownika Puderek › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2011-05-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Witamy wszystkich allegrowiczów.

 
 

Zanim kupisz coś na naszych aukcjach uważnie przeczytaj zasady!

 
 

Bardzo ważne! Kontaktując się z nami koniecznie podaj swój login z allegro oraz link do aukcji, której pytanie dotyczy.

 

Przed napisaniem do nas maila prosimy o uważne przeczytanie opisów aukcji oraz strony o mnie. Znajdziecie tam Państwo odpowiedź na większość Waszych pytań.

 

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, od poniedziałku do piątku.

 

Na maile odpisujemy w godz. 9-17.

 

Dzwonić proszę tylko w bardzo ważnych sprawach.

Zasady dotyczące płatności i wysyłki
  1. Przesyłki za pobraniem wysyłamy jedynie dla użytkowników spełniających wyznaczony przez nas warunek: posiadających nie mniej niż 20 punktów w systemie komentarzy i conajmniej 98% opinii pozytywnych.
  2. W tytule przelewu proszę o podanie jedynie nicku z Allegro.
  3. Przy zakupie kilku rzeczy na naszych aukcjach o różnych kosztach przesyłki, proszę wybrać ten wyższy.
  4. Na wpłatę oczekujemy bezwzględnie 7 dni roboczych. W przypadku nie zapłacenia w tym terminie, występujemy do allegro o zwrot prowizji i wystawiamy komentarz negatywny.
  5. Jeśli życzą sobie Państwo, aby paczka została wysłana na adres inny niż podany w allegro, najlepiej aby zrobili to Państwo za pośrednictwem formularza Allegro. Jeżeli nie korzystają Państwo z tej opcji prosimy o maila z taką informacją i wszystkim danymi (login oraz właściwe dane do wysyłki). W przypadku podania innego adresu wysyłki tylko w mailu, może zajść pomyłka i przesyłka zostanie wysłana na niezmieniony adres.
  6. Po otrzymaniu swojego zakupu prosimy o wystawienie komentarza co jest dla nas sygnałem, że przesyłka doszła. My wystawiamy komentarz jako druga strona.
  7. Nie odpowiadamy za fizyczne uszkodzenie przesyłek. Wysyłamy towary wyłącznie nowe i pełnowartościowe, a jeżeli ich stan faktyczny jest inny-zawsze jest to umieszczone na aukcji. Nie możemy odpowiadać za szkody powstałe w trakcie transportu. 
  8. W związku z punktem powyżej, na życzenie klienta możemy paczkę ubezpieczyć za dodatkową opłatą. Ubezpieczenie przesyłki kosztuje w granicach 10-15% wartości przesyłki.
  9. Wyrażamy jednak głęboką nadzieję, że uszkodzonych paczek będzie jak najmniej. Dlatego też każda rzecz jest bardzo solidnie indywidualnie zapakowana, aby zmninimalizować ryzyko jej uszkodzenia.
  10. Nie odwołujemy ofert - przemyśl zanim kupisz/zalicytujesz!
  11. Na koszt wysyłki składa się koszt koperty + koszt taśmy i folii bąbelkowej + podatek. Przepisy podatkowe traktują to jako dodatkową usługę, którą świadczymy i jesteśmy zobowiązani do odprowadzenia podatku od kwoty kosztu wysyłki. Proszę więc nie zaniżać ocen za koszt wysyłki. Jeżeli koszt wysyłki jest dla Ciebie zbyt wysoki- nie kupuj! Koszt wysyłki nie podlega negocjacji.
  12. Nieopłacenie w pełni kosztów wysyłki powoduje jej wstrzymanie .
  13. Na życzenie wystawiamy rachunek.
  14. Zastrzegam sobie odmowę sprzedaży dla osób, które wzbudzają we mnie brak zaufania (np. mają dużą liczbę komentarzy negatywnych lub mam potwierdzone podejrzenia kupna w złej wierze), co jest zgodne z regulaminem Allegro.
  15. Jesteśmy tylko ludźmi, którym też czasem zdarzają się pomyłki:) Liczymy na państwa wyrozumiałość i zapraszamy do zakupów!

 


 
Zwroty i reklamacje

Prawo reklamacji towaru przysługuje Państwu w przypadku, gdy:


  • Posiadacie Państwo paragon na zakup towaru. (wymóg Urzędu Skarbowego)
  • Towar jest przeterminowany.
  • Wygląd bądź zapach wskazuje na zepsucie się towaru.
  • Towar posiada inne istotne wady, niepowstałe w trakcie transportu
  • Towar jest niezgodny z opisanym na aukcji.
  • Zaleca się sprawdzenie zawartości   każdej przesyłki przy listonoszu,inaczej reklamacja za uszkodzenie lub brak towaru może nie być uwzględniona.
  • Jeżeli przesyłka w momencie odbioru jest uszkodzona, nie należy jej odbierać, w innym wypadku reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki lub braku towaru w przesyłce nie będą uwzględniane.


W powyższych przypadkach prosimy o kontakt. 

Wysyłka w obie strony na nasz koszt. 

Pieniądze zwracamy po otrzymaniu reklamowanego towaru. 

Nie akceptujemy zwrotu poprzez przesyłkę za pobraniem, paczkę lub kurierem. Tylko i wyłącznie listem poleconym! Koszt zwracamy jak za list polecony.

Pieniądze zwracamy przelewem bankowym, żadną inną formą płatności typu przekaz pocztowy, przelew na poczcie itp.

Staramy się przeprowadzać reklamacje zawsze z korzyścią dla kupującego.

Komentarz negatywny proszę traktować jako ostateczność.


Kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru w terminie 10 dni (podstawą jest data stempla pocztowego) od jego odebrania.

Zwrot jest możliwy tylko w przypadku rzeczy NIEUŻYTYCH (komplet metek, zafoliowane, nie noszące jakichkolwiek śladów użytkowania itp). 

Warunkiem koniecznym do uwzględnienia zwrotu jest odesłanie towaru wraz z paragonem.


W tej sytuacji kupujący zobowiązany jest do poniesienia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem. Do tych kosztów należy zaliczyć: 

-koszt przesyłki w obie strony

-koszty niezwracane przez Allegro (koszt wystawienia + dodatkowych opcji, np. wyróżnienia)

Zwrot pozostałej kwoty następuje w terminie do 7 dni od otrzymania przez nas zwrotu i po stwierdzeniu, że towar wrócił w takim stanie jak został wysłany. Stan towaru jest udokumentowany w postaci zdjęć (głównie odzież i obuwie).


W przypadku kiedy zwrócony towar nie spełnia powyższych wymogów, zwrot nie będzie zaakceptowany.



Wg ustawy z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny /Dz.U.00.22.271/Art. 16. 1.   wszystkie przedmioty nabyte w drodze licytacji nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny.  Licytacją nie będzie opcja KUP TERAZ. 


 

KLIKAJĄC ?KUP TERAZ? OD RAZU WYGRYWASZ AUKCJE !!!
Artykuł 8.1 ?Zgłoszenie oferty kupna przez konto Użytkownika i każde kolejne postąpienie w aukcji jest prawnie wiążące i nie może być wycofane przez Kupującego?
Artykuł 8.2 ?Użytkownik powinien zatroszczyć się o to, aby oferty z jego konta nie były składane lekkomyślnie, omyłkowo lub też bez zapoznania się i zrozumienia konsekwencji składania oferty zgodnie z niniejszym regulaminem i przepisami polskiego prawa.? 

 



Powyższe warunki podyktowane są tym, że wciąż jestem narażany na straty przez nieprzemyślane zakupy, niedoświadczonych Allegrowiczów, złośliwą konkurencję oraz nie zapoznanie się z opisami aukcji. 

Aukcje zawsze zawierają możliwie najdokładniejszy opis oraz rzeczywiste zdjęcia przedmiotów jak najbardziej oddające wygląd, stan i kolor przedmiotu. Zawsze opisujemy faktyczny stan przedmiotu/ów.  

Jako sprzedawcy nie możemy ponosić odpowiedzialności za nieprzemyślane zakupy i nieprzeczytanie przez kupujących opisów aukcji oraz strony o mnie, niesprawdzenie wymiarów itp. przyczyn.

 


Często mają Państwo zastrzeżenia do tego, że na opakowaniu nie ma zamieszczonej daty ważności kosmetyku. Oto  fragment ze strony Federacji Konsumentów:


"W zależności od okresu trwałości, kosmetyki będą znakowane na dwa sposoby:

  • Jeżeli kosmetyk zachowuje trwałość równą bądź krótszą niż 30 miesięcy na opakowaniu będzie umieszczona data przydatności najczęściej w formie miesiąc/rok (np. 05/2005) wraz ze zdaniem "najlepiej zużyć przed końcem".
  • Jeżeli kosmetyk zachowuje trwałość powyżej 30 miesięcy, data przydatności nie będzie podana. Na opakowaniu pojawi się symbol OTWARTEGO SŁOIKA z literą M. Oznacza to, że okres trwałości kosmetyku liczymy od momentu jego pierwszego użycia i trwa on tyle miesięcy, ile wynosi liczba umieszczona obok lub w środku tego symbolu. Znak graficzny, który informuje, po jakim czasie od otwarcia opakowania kosmetyk może być stosowany bez stwarzania zagrożenia dla zdrowia użytkownika, może być przedstawiony w dowolnym kolorze i wymiarach dostosowanych do wielkości opakowania.

Nowe przepisy odnoszą się do standardowego używania produktu przechowywanego w normalnych warunkach, tj. temperaturze otoczenia i bez bezpośredniego oddziaływania promieni słonecznych.

Niektóre produkty, o trwałości przekraczającej 30 miesięcy, nie wymagają podania okresu trwałości po otwarciu, należą do nich: próbki jednorazowe, produkty jednokrotnego użytku (np. farby do włosów), produkty zamknięte w szczelne opakowania pod ciśnieniem nie mające kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym (np. aerozole) lub kosmetyki odporne na działania mikroorganizmów (mydła)."


Proszę uwierzyć, że nie zdrapujemy dat ważności z opakowań:)




Dla zainteresowanych polecam przeczytanie całej strony: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=290



PAMIĘTAJ!!

Dokonujesz zakupu świadomie, bez przymusu. Proszę o rozważne zakupy.

Kontakt

dabdetal@gmail.com

            Licytacja/kupno na moich aukcjach oznacza automatyczną akceptację warunków
 

Jeśli nie akceptujesz powyższych zasad - NIE Licytuj!!!


Dane firmy:

Piotr Zadrożny
Dab Detal
Szyleny 8a
14-500 Braniewo
REGON: 280526618
NIP: 5821581733

email:dabdetal@gmail.com


Strona wygenerowana 2016-12-04 21:52:26, 213