Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-03-16, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Protech Micro

Specjalizujemy się w tworzeniu profesjonalnych rozwiazań bazujących na najnowszych technologiach.
Aby dostarczyć towar wysokiej klasy w atrakcyjnej cenie posługujemy się najnowszymi technologiami internetowymi.

Projektujemy proste w obsłudze, jednakże w pełni funkcjonalne rozwiązania dla

Elektroników
Programatory i akcesoria.

Motoryzacji.
Lampy ostrzegawcze LED. Systemy podświetleniowe LED.

Do domu i ogrodu.
Profesjonalne odstraszacze i akcesoria.


Zapewniamy naszym klientom wysoką jakość i niezawodność.
Wszystkie oferowane przez nas towary objęte są gwarancją. Na każdy z nich wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

Wyróżnia nas profesjonalizm poparty rzetelnym, specjalistycznym przygotowaniem oraz wieloletnim doświadczeniem w branży.

Nasi klienci są zawsze zadowoleni!

Firma Protech Micro bierze udział w programie Rzetelna Firma.
To największe i najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie promujące solidnych przedsiębiorców w Polsce.
Celem programu jest szerzenie uczciwych zasad prowadzenia biznesu.
Uczestnictwo w programie stanowi świadectwo najwyższych standardów prowadzonej działalności gospodarczej.

Dane kontaktowe:

Nr telefonu:(+48 75) 613 80 80
Komórka: (+48) 694 373 250
e-mail:allegro@protech-micro.pl
Gadu-Gadu:10190923

Dane adresowe:

Protech Micro Systemy Elektroniczne
Maciej Barszczewski
ul. 1-go Maja 61
58-500 Jelenia Góra

Nr konta: MULTIBANK 93 1140 2017 0000 4002 0674 6491

 

Tutaj znajdziesz zasady panujące na naszych aukcjach:

  • Zanim kupisz przedmiot, zastanów się, bo odwołujemy złożone oferty tylko w bardzo uzasadnionych przypadkach!
  • Jesteśmy uczciwi i zawsze staramy się, aby transakcje przeprowadzone były szybko i solidnie.
  • W razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt. Uważamy, że wszystko można rozwiązać polubownie.
  • W tytule przelewu proszę podać numer aukcji i swój nick ze Świstak.pl. Ułatwi to identyfikację i przyspieszy wysyłkę.
  • Do każdej paczki dołączany jest paragon zakupu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, poinformuj nas o tym zaraz po zakupie.
  • Jeśli do sprzedawanego przedmiotu może być dołączony jakiś gratis i jesteś nim zainteresowany(a), to po licytacji proszę o e-mail lub telefon.
  • Gdy pieniądze wpłyną na konto wcześniej niż informacja, że mamy go dołączyć, może go zabraknąć w przesyłce (kurier odbiera przesyłki codziennie o 13).
  • Zamówienia złożone do godziny 12 są najczęściej realizowane jeszcze tego samego dnia.
  • Jeśli masz jakieś specjalne wymagania co do przesyłki lub zamówionego towaru, to proszę o maila zaraz po licytacji.
  • Przesyłki pobraniowe wysyłamy priorytetem. Jeśli produkt ma być wysłany przesyłką ekonomiczną to proszę o informację zaraz po licytacji.
  • Robimy wszystko, aby przesyłka dotarła do adresata jak najszybciej.
  • Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające z pracy poczty. Reklamacje można składać dopiero po dwóch tygodniach od nadania przesyłki.
  • Gdy prowadzimy korespondencję przez e-mail, proszę o odpowiadanie na poprzednie wiadomości, a nie pisanie nowych.
  • W e-mailach proszę podpisywać się imieniem i nazwiskiem lub nickiem ze Świstak.pl. Bez tego trudno jest skojarzyć kto do nas pisze.
  • Jeśli kupujesz więcej przedmiotów, to koszty przesyłki mogą nieco wzrosnąć (jeśli opis aukcji nie stanowi inaczej). Jeśli chcesz wiedzieć ile, proszę napisać maila z zapytaniem.
  • Gdy licytujesz na kilku aukcjach, to towar zostanie wysłany w jednej przesyłce. Jej koszt zależny jest od wagi przedmiotów.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.
  • W przypadku gdy dostaniesz maila z informacją o zmianie konta, proszę o wiadomość! Jedynie dane podane tutaj oraz w mailu po wygranej aukcji są prawidłowe! Uważaj na oszustów!!!
  • Koszt przesyłki w przypadku reklamacji lub zwrotu pokrywa kupujący. Po naprawie, sprzęt odsyłamy na nasz koszt.
  • Nie przyjmujemy przesyłek ZA POBRANIEM!

Procedura zwrotu w przypadku niezadowolenia z naszych produktów:

1. Urządzenie należy zwrócić w terminie 14 dni roboczych od daty zakupu.

2. Zwracane urządzenie musi być kompletne, bez widocznych uszkodzeń mechanicznych i śladów użytkowania.

3. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki. Zwracany towar klient odsyła do nas na swój koszt.

4. Do zwracanego urządzenia powinny być dołączone: paragon, nazwa użytkownika, numer konta, dane adresowe oraz krótki opis dlaczego urządzenie zostało odesłane.

5. Zwroty pieniędzy będą dokonywane na wskazane konto bankowe po sprawdzeniu zawartości przesyłki. Nie wysyłamy pieniędzy przekazem pocztowym.

6. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

 

Zapraszamy na nasze aukcje :)

 


Strona wygenerowana 2016-12-08 21:49:03, 213