(Rejestracja: 2012-05-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
ProSIDE Arkadiusz Olejniczak
Adres: 95-100 Zgierz, ul. Dubois 29/67
Bank Millenium: 23 1160 2202 0000 0002 1490 0107
NIP: 507-005-61-49
REGON: 101391620
Tel. 507-039-582
e-mail: [email protected]
Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto,
W tytule przelewu wpisz koniecznie swój login Świstaka,
Wysyłki realizujemy maksymalnie do 48h po zaksięgowaniu wpłaty w dni robocze
(Poczta Polska oraz firmy spedycyjne nie świadczą usług w weekendy i święta),
Po kupieniu przedmiotu wypełnij formularz dostawy,
Do każdego zakupu wystawiamy firmowy rachunek - dowód zakupu / paragon,
Warunkiem uwzględnienia gwarancji producenta jest okazanie dowodu zakupu,
Reklamacje bez okazania dowodu zakupu nie będą uwzględniane,
ProSIDE nie bierze odpowiedzialności za niedostarczenie/uszkodzenie/zniszczenie przesyłki przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską,
Zwroty bez protokołu szkodowego sporządzonego w obecności kuriera lub listonosza nie będą uwzględniane. Zawsze sprawdzaj towar w obecności spedytora,
Ustawowo w ciągu 10 dni masz prawo na zwrot zakupionego towaru pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania (jest w formie nienaruszonej). Przed zwrotem koniecznie skontaktuj się z nami!
W przypadku zwrotów koszty transportu pokrywa kupujący,
W przypadku zwrotów gwarancyjnych, koszt transportu pokrywa kupujący
Paczki wysłane do ProSIDE za pobraniem nie będą odbierane,
W przypadku stwierdzenia braku usterki reklamowanego towaru, kupujący zobowiązuję się pokryć wszelkie koszta związane z procedurą gwarancyjną, jaką ze swojej strony musiało pokryć ProSIDE, tj. min. 50zł ekspertyza + koszty ew. zużytych części/narzędzi + koszta transportu do serwisów zewnętrznych,
Wysyłany towar zwrotny musi być odpowiednio zabezpieczony,
Kupując na aukcjach ProSIDE, akceptujesz powyższy regulamin.