Jesteś tutaj › Profil użytkownika ProSIDE › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2012-05-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






LOGO

 

ProSIDE Arkadiusz Olejniczak


Adres: 95-100 Zgierz, ul. Dubois 29/67

Bank Millenium: 23 1160 2202 0000 0002 1490 0107

NIP: 507-005-61-49

REGON: 101391620

Tel. 507-039-582

e-mail: swistak@proside.pl

 

 

REGULAMIN

 

  1. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto,

  2. Towar 'ZA POBRANIEM' wysyłamy TYLKO użytkownikom, którzy mają co najmniej 10 pozytywnych komentarzy - zastrzegamy sobie prawo odmówienia transakcji przy negatywnej weryfikacji użytkownika - niski stosunek pozytywnych komentarzy do negatywnych,
  3. W tytule przelewu wpisz koniecznie swój login Świstaka,

  4. Wysyłki realizujemy maksymalnie do 48h po zaksięgowaniu wpłaty w dni robocze
    (Poczta Polska oraz firmy spedycyjne nie świadczą usług w weekendy i święta),

  5. Po kupieniu przedmiotu wypełnij formularz dostawy,

  6. Do każdego zakupu wystawiamy firmowy rachunek - dowód zakupu / paragon,

  7. Warunkiem uwzględnienia gwarancji producenta jest okazanie dowodu zakupu,

  8. Reklamacje bez okazania dowodu zakupu nie będą uwzględniane,

  9. ProSIDE nie bierze odpowiedzialności za niedostarczenie/uszkodzenie/zniszczenie przesyłki przez firmę spedycyjną lub Pocztę Polską,

  10. Zwroty bez protokołu szkodowego sporządzonego w obecności kuriera lub listonosza nie będą uwzględniane. Zawsze sprawdzaj towar w obecności spedytora,

  11. Ustawowo w ciągu 10 dni masz prawo na zwrot zakupionego towaru pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania (jest w formie nienaruszonej). Przed zwrotem koniecznie skontaktuj się z nami!

  12. W nawiązaniu do pkt. 11, w przypadku towaru z kartą gwarancyjną producenta, wypełnioną oraz podstemplowaną kartę wysyłamy Pocztą Polską po potwierdzeniu kupującego o zgodności towaru i zapewnieniu o braku zwrotu. Kartę gwarancyjną wysyłamy niewcześniej niż 10 dni od dnia otrzymania towaru przez kupującego.
  13. W przypadku zwrotów koszty transportu pokrywa kupujący,

  14. W przypadku zwrotów gwarancyjnych, koszt transportu pokrywa kupujący

    1. Paczki wysłane do ProSIDE za pobraniem nie będą odbierane,

    2. W przypadku stwierdzenia braku usterki reklamowanego towaru, kupujący zobowiązuję się pokryć wszelkie koszta związane z procedurą gwarancyjną, jaką ze swojej strony musiało pokryć ProSIDE, tj. min. 50zł ekspertyza + koszty ew. zużytych części/narzędzi + koszta transportu do serwisów zewnętrznych,

  15. Wysyłany towar zwrotny musi być odpowiednio zabezpieczony,

  16. ProSIDE jako sprzedający wystawia zawsze komentarz do transakcji jako drugi,
  17. Kupując na aukcjach ProSIDE, akceptujesz powyższy regulamin.


Strona wygenerowana 2016-12-07 15:33:10, 213