Jesteś tutaj › Profil użytkownika Pasjona › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-23, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Witamy Państwa serdecznie na stronie firmy Pasjona

Firma Pasjona specjalizuje się w produkcji świec sojowych. Wychodzimy naprzeciw rosnącym wymaganiom konsumentów, którzy pragną otaczać się produktami najwyższej jakości, naturalnymi, nieszkodliwymi dla nich, ich bliskich i środowiska. W związku z tym wprowadzamy na rynek eleganckie świece wykonane wyłącznie z naturalnego wosku sojowego oraz surowych knotów bawełnianych. Pomysł produkcji świec sojowych zrodził się w Stanach Zjednoczonych w połowie lat 90-tych ubiegłego stulecia. Szybko zdobyły one popularność wśród Amerykanów. Na początku XX wieku pojawiły się w Europie, zyskując coraz większą rzeszę odbiorców.

Więcej informacji na temat świec sojowych oraz innych naszych produktów znajdą Państwo na stronie www.pasjona.pl , która już wkrótce będzie oddana do Państwa dyspozycji.

 

 

REGULAMIN SKLEPU PASJONA

 

Definicje

- Sprzedawca - firma Pasjona, ul. Pilotów 6C/20, 80-460 Gdańsk, NIP 584-241-04-80, REGON 221240210.

- Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

 

- Towar/Produkt - świece sojowe, których producentem jest Sprzedawca.

 

Wpłata

- Sprzedawca akceptuje wyłącznie przedpłaty na konto.

- Klient dokonuje wpłaty w ciągu 7 dni od daty skontaktowania się Klienta i Sprzedawcy po wygraniu aukcji przez Klienta, po tym czasie Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji.

- W tytule przelewu Klient zobowiązany jest do podania Nicku ze Świstaka.

- Kupując na aukcjach Sprzedawcy kilka przedmiotów jednocześnie, Klient płaci za przesyłkę tylko raz.

 

Wysyłka

- Sprzedawca wysyła zakupiony towar w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.

- Przesyłki wysyłane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.

- Jeżeli Klient życzy sobie otrzymać przesyłkę na adres inny, niż podany w swoim profilu Świstak, zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę emailem niezwłocznie po zakupie przedmiotu. Ze względów bezpieczeństwa informacje o zmianie adresu dostawy będą brane pod uwagę wyłącznie wtedy, gdy email będzie wysłany z adresu podanego w profilu Świstaka Klienta.

- Do każdej przesyłki dołączany jest paragon. Jeżeli Klient życzy sobie otrzymać fakturę VAT zobowiązany jest o tym poinformować Sprzedawcę emailem, podając dane do faktury.

- Z chwilą nadania przesyłki na poczcie Sprzedawca przestaje ponosić za nią odpowiedzialność. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta, na podstawie posiadanego przez Sprzedawcę dowodu nadania przesyłki zgłaszana jest reklamacja na poczcie. Według regulaminu Poczty Polskiej reklamacja jest możliwa nie wcześniej niż 14 dni roboczych od dnia nadania przesyłki. Rozstrzygnięcie reklamacji może potrwać do 6 tygodni. W momencie otrzymania od Poczty Polskiej pisemnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona i zaginęła, Sprzedawca zwraca należność Klientowi w kwocie równej cenie towaru za jaką nabył go Klient.

 

Zwroty

- Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny na swój koszt, lecz zobowiązany jest powiadomić o tym Sprzedawcę oraz odesłać przesyłkę w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

- Zwracany produkt musi być odesłany nieuszkodzony i nieużywany, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z dołączonym oryginałem dowodu zakupu oraz oświadczeniem zwrotu.

- Kwota równa cenie towaru (widniejąca na paragonie lub fakturze VAT) zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

-  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesłanych za pobraniem.

 

Reklamacje

- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w sytuacji, gdy towar jest niezgodny z zamówieniem lub posiada istotne wady. O fakcie reklamacji musi powiadomić Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody, podpisanego przez Klienta oraz pracownika dostarczającego przesyłkę.

- Do odesłanego produktu musi być dołączony dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny.

- Klient zobowiązany jest odesłać produkt  Pocztą Polską na własny koszt.

- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na jego koszt.

- Po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki Klientowi.

- Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.

 

Postanowienia końcowe

- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

- Klienta oraz Sprzedawcę obowiązuje regulamin, dostępny w momencie zawarcia transakcji sprzedaży.


Strona wygenerowana 2024-04-18 11:20:25, 120