(Rejestracja: 2013-04-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






   
 
Informacje o nas
  •  
Kontakt

Tel.: 65 529 30 77
Tel. kom.: 603 130 725

 

godz. 9-17 pon.-piątek

 

PHU SIGNUS

ul. Święciechowska 116

64-100 Leszno

 Email: [email protected]

Gadu-Gadu: 897271
 

 
 

STRONA O MNIE
     
 
Witamy wszyskich na stronie 'O MNIE'.

Nasza firma istnieje na rynku już 10 lat i zajmuje się kompleksową obsługą informatyczną firm i osób prywatnych oraz sprzedażą markowego sprzętu i akcesoriów komputerowych.
 
Dystrybucja marek: SPECK, Buil, TESORO, Samsonite, Tucano, Wrapsol, G-form, SONY VAIO, Wenger, Puro, i inne
 
 
Jesteśmy również Autoryzowanym Partnerem firmy COMARCH w zakresie sprzedaży, wrożeń i serwisu programów CDN OPTIMA, CDN XL
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Płatności za aukcje można realizować na trzy różne sposoby:



1. przelew na konto:

Przelew należy dokonać na nr konta podany w mailu z informacją o wygranej Aukcji.

Przelew jest zaksięgowany na naszym koncie w terminie 1-3 dni robocze, w zależności od banku.

UWAGA! Koniecznie wpisz swój nick z Allegro w polu 'Tytuł przelewu'! Jeśli tego nie zrobisz możemy mieć problem z rozpoznaniem wpłaty.


2. za pobraniem


3. Przez Serwis


Przy wyborze tej opcji wysyłka jest realizowana w terminie 3-5 dni roboczych tj. od od momentu otrzymania przez nas wpłaty na konto.
 
 
0dbiór osobisty -proszę ustalać telefonicznie minimum 1 dzień roboczy przed odbiorem z uwagi na rezerwacje towaru.
 
 
UWAGI:


Proszę pamietać, iż poczta polska przekazuje wpłaty ok. 3-5 dni roboczych.


Jeśli chcą Państwo przyspieszyć wysyłkę:

Prosimy o przesłanie informacji o dokonanej wpłacie i przesłanie dowodu obciązenia rachunku. Wysyłka jest wtedy dokonywana w tym samym dniu bądz następnym dniu roboczym, w zależności od wpłynięcia środków na konto.
Prosimy o tym pamiętać dokonując płatności. 
 
Wysyłka na inny adres niż podany w serwisie: PROSZĘ O PODANIE INFORMACJI W FORMULARZU DOT. ZAKUPU, jeśli nie otrzymam formularza z informacją o zmianie adresu wysyłki - TOWAR WYSYŁAM ZGODNIE Z ADRESEM PODANYM w Serwisie.

W przypadku wątpliwości co zgodności toreb/etui z wymiarami laptopa prosimy o kontakt mailowy w celu upewnienia się co do wymiarow - nie dotyczy to toreb/etui dedykowanych.



Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów - opisy pobierane są bezpośrednio ze strony producenta.

Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
 
 
 
 
Dostępność towaru

Towar oferowany przez nas na Aukcjach i w sklepie jest nowy, oryginalnie zapakowany (jeśLi jest inaczej taka informacja znajduje się w opisie Aukcji).



WYSYŁKI

-są realizowane w terminie 1-3 dni roboczych (pon-piątek) DO GODZ. 10.


Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce proszę o kontakt bezpośrednio po licytacji, lub przed w celu wyjaśnienia wątpliwości. przyspieszy to wysyłkę.

-Wszystkie paczki przesyłamy Kurierem.

Paczki mogą iść do 3 dni roboczych z reguły jednak 80% paczek dociera w ciągu 24 godzin od nadania.

 

 

Przesyłki nadawane Kurierem są ubezpieczone, wysyłki Pocztą Polską są ubezpieczone jedynie do wysokości opłaty za wysyłkę.

 

 

Klienta ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera.

 

W przypadku zauważenia uszkodzeń obowiązkowe jest spisanie protokołu z kurierem doręczającym przesyłkę - opisanie uszkodzeń i braków jest to podstawą reklamacji.


 
Koszt wysyłki jest podany w opisie Aukcji.


ZAKUPY

Kupując zgadzasz się na warunki podane w regulaminie podanym na stronie 'O mnie' , PROSZĘ O PRZECZYTANIE INFORMACJI ZAWARTYCH NA TEJ STRONI  ('O MNIE').

 - w terminie 3 dni od dokonania zakupu proszę o wybranie formy płatności, w przypadku braku takiej informacji uznaję, iż Kupujący zrezygnował z zakupu, zwracam się z wnioskiem do Allegro o zwrot pobranej prowizji, na wpłatę czekam 7 dni roboczych.
 
- Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz,

- Kupujący pokrywa koszty wysyłki, NA KTÓRY SKŁADA SIĘ: OPŁATA za wysyłkę, OPAKOWANIE I UBEZPIECZENIE!!

- W przypadku chęci otrzymania faktury VAT proszę o maila z tą informacją i podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury VAT.

- faktury są dostarczane wraz z przesyłką


Nie chcesz kupić, nie licytuj.

- W przypadku braku odbioru przesyłek pobraniowych Kupujący jest obciązony kosztami przesyłki.

- Na każdej Aukcji podajemy informację, iż w sprawie wszelkich wątpliwosci co do opisu technicznego (który jest pobierany ze stron producentów) prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądz telefoniczny, przed licytacją, w celu wyjaśnienia wątpliwości.

- Nie prowadzę w Lesznie sklepu stacjonarnego, proszę o wcześniejszą informację jeśli kupujący chce osobiście odebrać zakupiony przedmiot.

- od dnia zakupu w terminie 3 dni proszę podać jaki rodzaj płatności Państwo wybrali - jeśli nie otrzymam tej informacji, przyjmuję, iż zrezygnowali Państwo z zakupu i zwracam się do serwisu Allegro o zwrot pobranej prowizji.

- NIE ODBIERAM TELEFONU KOMÓRKOWEGO W SOBOTY I NIEDZIELĘ oraz PO GODZ. 16.
 
 
 
 
Reklamacje
 
Przed wysyłką proszę o informację mailową o szczegółach reklamacji i ewentualnie o przesłanie zdjęć.
Pzredmiot przesyłany w drodze reklamacji powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie został dodatkowo uszkodzony podczas transportu.
Prosimy o dołączenie do przedmiotu dowodu zakupu wraz z opisem reklamacji i danymi dot. osoby kupującej.
Towar przyjęty na reklamacje jest odsyłany do Producenta i ma on 14 dni na podanie informacji o przyjęciu bądź odmowie przyjęcia reklamacji.

O stanie reklamacji informujemy Kupującego po otrzymaniu informacji od Producenta.
Koszty wysyłki reklamowanego przedmiotu pokrywa Kupujący - wysyłka przedmiotu po naprawie lub wymianie odbywa się na Nasz koszt.
 
 Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
 
ZWROTY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły śladów używania. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, podlegające ochronie praw autorskich takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką, materiały eksploatacyjne itp. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu otrzymania numeru reklamacji. Paczki bez widocznego numeru reklamacji na opakowaniu nie będą przyjmowane.
Następnie towar należy odesłać na własny koszt na adres: 

 SIGNUS ul. Święciechowska 116, 64-100 Leszno
Zwracany towar musi być dostarczony nieużywany i w oryginalnym opakowaniu z kpl. metek i dowodem zakupu - Regulacja dot. zwrotu nie dotyczy przedmiotów kupionych w drodze Licytacji oraz zakupionych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
 
   - po otrzymaniu towaru - zwrot wpłaconej kwoty za zakupiony przedmiot jest przekazywany na podane przez Kupującego konto, lub zgodnie z adresem zamieszkania podanym w Serwisie, po otrzymaniu zwrotu prowizji od serwisu - w terminie do 7 dni od otrzymania zwrotu.
 
- koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący.
 
BIORĄC UDZIAŁ W NASZYCH AUKCJA I DOKONUJĄC NA NICH ZAKUPU WYRAŻAJĄ PAŃSTWO ZGODĘ NA PRZESTRZEGANIE POWYŻSZYCH ZASAD SPRZEDAŻY tj.   REGULAMINU SKLEPU.
 

Strona wygenerowana 2024-03-19 07:28:16, 120