(Rejestracja: 2013-04-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
http://images68.fotosik.pl/1222/5bd7f072b14081d0gen.jpg
U MNIE PŁACISZ TYLKO RAZ
Sprzedażą zajmuję się od roku 1996.
Sprzedaję towar POLSKIEJ produkcji i zagranicznej.
Staram się sprzedawać towar,który spełnia oczekiwania klientów.
Zadowolenie klienta jest u mnie najważniejsze.
Pocztę odbieram po godz.16.00
SERDECZNIE ZAPRASZAM NA ZAKUPY
REGULAMIN
1.Po zakupie towaru na mojej aukcji proszę o wypełnienie FOD(Formularz Opcji Dostawy)zawarcie w nim informacji o wybranym kolorze,adresie wysyłki .
2.W tytule przelewu proszę podać login oraz nr aukcji.
3.Towar wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej(POCZTEX KURIER48-idzie ok.dwóch dni)(LIST POLECONY EKONOMICZNY) do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie(jeżeli jest możliwość to wysyłam na drugi dzień.
4.Wysyłka od poniedziałku do piątku
5.Po otrzymaniu przesyłki proszę o wystawienie komentarza - jest to dla mnie sygnałem,że przesyłka dotarła do państwa i towar zgodny jest z zamówieniem..
6.Proszę o rozważne zakupy-nie wycofuję ofert.
7.Kupując kilka przedmiotów-za przesyłkę płacisz tylko raz bez względu na zakupioną ilość towaru(kwota najdroższej z przesyłki
8.Ceny towarów są cenami brutto(zawierają vat)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Handel Obwoźny Detal - Hurt
Elżbieta Grasela
ul.M.Konopnickiej 30
57-500 Bystrzyca Kłodzka
2.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
nr 2358/96
Burmistrz Bystrzyca Kłodzka
3.Adres siedziby:
Handel Obwoźny Detal - Hurt
ul.M.Konopnickiej 30
57-500 Bystrzyca Kłodzka
4.Adres do zwrotu i reklamacji-ADRES SIEDZIBY
5.Opis procedury reklamacji:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6.Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy ? zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Handel Obwoźny Detal Hurt,Elżbieta Grasela,ul.M.Konopnickiej 30,57-500 Bystrzyca Kłodzka.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login : [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
7.Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy :
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
8.Oświadczam,że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad,z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
9.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej (Wrocław). Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?.
KONTAKT
Tel. 697729761
E-mail: [email protected]
KONTO I ADRES
Bank Zachodni WBK S.A. 29 1090 2297 0000 0001 1643 0639
Elżbieta Grasela
ul.M.Konopnickiej 30
57-500 Bystrzyca Kłodzka
NIP-881-105-09-29
REGON-890442266
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
nr 2358/96
Burmistrz Bystrzyca Kłodzka
Życzę udanych zakupów.