RGM Spółka z o.o. Poznańska 57 66-300 Międzyrzecz Tel.: 95 742 93 89 GSM: 601-323-444 Kim jesteśmy? (czyli kilka słów o nas) Jesteśmy firmą istniejącą od 2003 roku. W naszych sklepach można nabyć artykuły elektroniczne, sprzęt dyskotekowy, narzędzia, meble ogrodowe oraz wiele innych ciekawych i przydatnych rzeczy. Współpracujemy ze znanymi producentami. W naszej ofercie znajdują się produkty m. in. Velleman, HQ Power, Stanley, NUAIR, Knipex czy Wiha. Staramy się stale poszerzać nasz asortyment i dbać o najwyższą jakość obsługi. | | | | Dlaczego właśnie my? (powody, dla których warto u nas kupować) | | | | miniREGULAMIN (kilka prostych zasad, których przestrzeganie sprawi, że transakcja przebiegnie sprawnie i bezproblemowo) Ponieważ nie chcemy by nasi Klienci czuli się ?u nas? jak w urzędzie gdzie warunki dyktuje twardy regulamin, nie obarczamy Kupujących ogromem nakazów, zakazów, punktów i paragrafów. Jednak aby usprawnić proces sprzedaży i finalizacji transakcji prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami. Ułatwi nam to szybszą wysyłkę oraz pozwoli uniknąć nieporozumień. - Wysyłka i odbiór osobisty
- Nasz asortyment wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej Siódemka.
- Koszty wysyłki zakupionego towaru ponosi Kupujący ? chyba, że w aukcji zaznaczono inaczej.
- Informacja o kosztach wysyłki konkretnego produktu znajduje się w opisie aukcji.
- Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy RGM w Międzyrzeczu.
- Płatności
- Akceptowalne formy płatności za konkretny produkt są zawsze podane w opisie aukcji.
- Przy wpłacie na konto bankowe prosimy o podanie w tytule wpłaty numer aukcji i login z Allegro. Pozwoli to szybciej zidentyfikować wpłatę i zrealizować wysyłkę.
- Reklamacja i zwrot towaru
- Podstawą reklamacji lub zwrotu jest dowód zakupu, który dołączamy do wysyłanego towaru.
- Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć o czym sprzedający ma obowiązek poinformować Kupującego.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Przesyłki z rozpatrzoną reklamacją odsyłane są do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką zwykłą, chyba, że Klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.
- Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty zakupu. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek 'za pobraniem'.
- Zastrzeżenia
- Nie bierzemy odpowiedzialności za paczki i listy wysyłane Pocztą Polską (opóźnienia, uszkodzenia, zaginięcia). Przesyłki listowe (niepolecone) wysyłamy na odpowiedzialność Zamawiającego. Są to przesyłki nierejestrowane na które, w razie zaginięcia nie ma możliwości złożenia reklamacji na Poczcie Polskiej.
- Przesyłki kurierskie należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera i w wypadku uszkodzenia spisać protokół szkody (w przeciwnym razie traci się prawo do roszczenia reklamacji)
- Zdjęcia, opisy oraz dane techniczne oferowanych przez nas artykułów pochodzą ze strony producenta. Nie odpowiadamy za błędy w tłumaczeniu, nie zmieniające zastosowania produktu oraz nie wpływające na bezpieczeństwo jego użytkowania.
- Choć dokładamy wszelkich starań by jak najdokładniej opisać wszystkie produkty, może się zdarzyć, że zakupiony towar będzie nieznacznie odbiegał wyglądem od prezentowanego na zdjęciu, w zależności od partii produktu dostarczonej od producenta.
- Do wszystkich produktów dołączona jest instrukcja obsługi w języku angielskim. Instrukcje w języku polskim nie są dołączone do wszystkich produktów. Jeżeli Klient nie zgadza się na zakup towaru bez polskiej instrukcji, może zrezygnować z zakupu.
- Przed zakupem przedmiotu obarczonego opisem 'czas realizacji ok. ...', prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia jego dostępności i określenia dokładniejszego terminu realizacji. Czas realizacji jest orientacyjny. Może się zdarzyć, z przyczyn losowych i od nas niezależnych, że czas realizacji nieco się przedłuży. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby zamówiony towar dotarł do Klienta w jak najkrótszym czasie.
- czas realizacji podawany jest w dniach roboczych i jest orientacyjny
WARUNKI REKLAMACJI : - Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura VAT).
- Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: 66-300 Międzyrzecz ul. Poznańska 57.
- Okres realizacji reklamacji może zostać wydłużony z przyczyn od nas niezależnych, o czym Klient zostanie poinformowany.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają artykuły oświetleniowe (żarówki, świetlówki, węże świetlne itp.)
- W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.
- Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo, jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.
- Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba, że Klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.
Procedura reklamacyjna:
- Reklamację należy zgłosić bezzwłocznie po wykryciu usterki na adres e-mail: [email protected]
- W zgłoszeniu należy podać:
- Imię Nazwisko lub firmę na którą została wystawione faktura (ew. nazwa konta Świstak)
- Nr faktury zakupu
- Kod produktu/nazwa
- Opis usterki
- Adres na który przesyłka ma zostać odesłana
- Nr kontaktowy
- Po zgłoszeniu proszę czekać na kontakt i instrukcje z działu reklamacji
- Uszkodzony towar należy wysłać na adres naszej firmy z dopiskiem RMA
- Do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki i nr kontaktowy (brak któregoś z elementów wydłuży czas reklamacji)
- Reklamowany towar zostanie sprawdzony pod kontem zgłoszonej usterki i wysłany do producenta.
- Czas reklamacji to 14 dni roboczych od czasu otrzymania przez nas uszkodzonego towaru
- Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się oznacza to uznanie reklamacji
- Czas reklamacji może wydłużyć się z przyczyn od nas niezależnych - klient w takim przypadku zostanie przez nas poinformowany
- Jeżeli producent stwierdzi, że reklamowany towar nie podlega reklamacji (uszk. mech., użytkowanie nie zgodne z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi itp) gwarancja na reklamowany towar automatycznie wygasa a klient pokrywa koszty odesłania uszkodzonego towaru (Poczta Polska - paczka ekonomiczna lub kurier)
- W przypadku uznanej reklamacji naprawiony lub wymieniony na nowy towar zostanie odesłany do klienta na nasz koszt Pocztą Polską lub kurierem.
- Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa dokonamy zwrotu należności za towar po uprzednim kontakcie z kupującym
Dokonanie zakupu oznacza akceptację powyższych zasad.
| | | | Masz pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
|
| | | | Widzisz błąd?
Jak każdemu, zdarzają nam się błędy. Jeśli dostrzegłeś(łaś) jakiś błąd na naszych stronach, poinformuj nas o tym. Jesteśmy tylko ludźmi ;) Z góry dziękujemy.
| | | | ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ
| | | | |
|