(Rejestracja: 2012-01-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
     
       

RGM Spółka z o.o.

Poznańska 57

66-300 Międzyrzecz

Tel.: 95 742 93 89

GSM: 601-323-444

 

 

Kim jesteśmy? (czyli kilka słów o nas)

Jesteśmy firmą istniejącą od 2003 roku. W naszych sklepach można nabyć artykuły elektroniczne, sprzęt dyskotekowy, narzędzia, meble ogrodowe oraz wiele innych ciekawych i przydatnych rzeczy. Współpracujemy ze znanymi producentami. W naszej ofercie znajdują się produkty m. in. Velleman, HQ Power, Stanley, NUAIR, Knipex czy Wiha. Staramy się stale poszerzać nasz asortyment i dbać o najwyższą jakość obsługi.

   

Dlaczego właśnie my? (powody, dla których warto u nas kupować)

  • Jesteśmy firmą obecną na rynku od 8 lat i dorobiliśmy się rzeszy zadowolonych Klientów, którzy potwierdzają wysoką jakość obsługi i produktów, które oferujemy.

  • Nasze artykuły sprowadzamy bezpośrednio od producenta z Belgii. Dzięki temu możemy zaoferować niską cenę, a Klient zyskuje pewność, że kupuje oryginalny produkt.
  • Oferowane przez nas artykuły objęte są gwarancją producenta.
  • Jesteśmy dobrym duchem ? doradzamy przed, w trakcie i po zakupie. Możesz na nas liczyć!
  • Staramy się być elastyczni i otwarci na propozycje naszych Klientów.
  • Dokładamy wszelkich starań by przesyłka z zamówieniem jak najszybciej dotarła do Klienta.
  • To tylko kilka powodów, dla których warto u nas kupować. Aby poznać pełną listę korzyści wystarczy skorzystać z okazji i zostać jednym z wielu zadowolonych Klientów. :)
   

miniREGULAMIN (kilka prostych zasad, których przestrzeganie sprawi, że transakcja przebiegnie sprawnie i bezproblemowo)

Ponieważ nie chcemy by nasi Klienci czuli się ?u nas? jak w urzędzie gdzie warunki dyktuje twardy regulamin, nie obarczamy Kupujących ogromem nakazów, zakazów, punktów i paragrafów. Jednak aby usprawnić proces sprzedaży i finalizacji transakcji prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami. Ułatwi nam to szybszą wysyłkę oraz pozwoli uniknąć nieporozumień.

  1. Wysyłka i odbiór osobisty
    • Nasz asortyment wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej Siódemka.
    • Koszty wysyłki zakupionego towaru ponosi Kupujący ? chyba, że w aukcji zaznaczono inaczej.
    • Informacja o kosztach wysyłki konkretnego produktu znajduje się w opisie aukcji.
    • Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy RGM w Międzyrzeczu.
  2. Płatności
    • Akceptowalne formy płatności za konkretny produkt są zawsze podane w opisie aukcji.
    • Przy wpłacie na konto bankowe prosimy o podanie w tytule wpłaty numer aukcji i login z Allegro. Pozwoli to szybciej zidentyfikować wpłatę i zrealizować wysyłkę.
  3. Reklamacja i zwrot towaru
    • Podstawą reklamacji lub zwrotu jest dowód zakupu, który dołączamy do wysyłanego towaru.
    • Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć o czym sprzedający ma obowiązek poinformować Kupującego.
    • Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
    • Przesyłki z rozpatrzoną reklamacją odsyłane są do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką zwykłą, chyba, że Klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.
    • Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty zakupu. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek 'za pobraniem'.
  4. Zastrzeżenia
    • Nie bierzemy odpowiedzialności za paczki i listy wysyłane Pocztą Polską (opóźnienia, uszkodzenia, zaginięcia). Przesyłki listowe (niepolecone) wysyłamy na odpowiedzialność Zamawiającego. Są to przesyłki nierejestrowane na które, w razie zaginięcia nie ma możliwości złożenia reklamacji na Poczcie Polskiej.
    • Przesyłki kurierskie należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera i w wypadku uszkodzenia spisać protokół szkody (w przeciwnym razie traci się prawo do roszczenia reklamacji)
    • Zdjęcia, opisy oraz dane techniczne oferowanych przez nas artykułów pochodzą ze strony producenta. Nie odpowiadamy za błędy w tłumaczeniu, nie zmieniające zastosowania produktu oraz nie wpływające na bezpieczeństwo jego użytkowania.
    • Choć dokładamy wszelkich starań by jak najdokładniej opisać wszystkie produkty, może się zdarzyć, że zakupiony towar będzie nieznacznie odbiegał wyglądem od prezentowanego na zdjęciu, w zależności od partii produktu dostarczonej od producenta.
    • Do wszystkich produktów dołączona jest instrukcja obsługi w języku angielskim. Instrukcje w języku polskim nie są dołączone do wszystkich produktów. Jeżeli Klient nie zgadza się na zakup towaru bez polskiej instrukcji, może zrezygnować z zakupu.
    • Przed zakupem przedmiotu obarczonego opisem 'czas realizacji ok. ...', prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia jego dostępności i określenia dokładniejszego terminu realizacji. Czas realizacji jest orientacyjny. Może się zdarzyć, z przyczyn losowych i od nas niezależnych, że czas realizacji nieco się przedłuży. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby zamówiony towar dotarł do Klienta w jak najkrótszym czasie.
    • czas realizacji podawany jest w dniach roboczych i jest orientacyjny
  5.  

    WARUNKI REKLAMACJI :

    1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (faktura VAT).
    2. Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
    3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
    4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: 66-300 Międzyrzecz ul. Poznańska 57. 
    5. Okres realizacji reklamacji może zostać wydłużony z przyczyn od nas niezależnych, o czym Klient zostanie poinformowany.
    6. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
    7. Reklamacji nie podlegają artykuły oświetleniowe (żarówki, świetlówki, węże świetlne itp.)
    8. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy.
    9. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo, jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.
    10. Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba, że Klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.

    Procedura reklamacyjna:

    1. Reklamację należy zgłosić bezzwłocznie po wykryciu usterki na adres e-mail: [email protected]
    2. W zgłoszeniu należy podać:
      1. Imię Nazwisko lub firmę na którą została wystawione faktura (ew. nazwa konta Świstak)
      2. Nr faktury zakupu
      3. Kod produktu/nazwa
      4. Opis usterki
      5. Adres na który przesyłka ma zostać odesłana
      6. Nr kontaktowy
    3. Po zgłoszeniu proszę czekać na kontakt i instrukcje z działu reklamacji
    4. Uszkodzony towar należy wysłać na adres naszej firmy z dopiskiem RMA
    5. Do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu, opis usterki i nr kontaktowy (brak któregoś z elementów wydłuży czas reklamacji)
    6. Reklamowany towar zostanie sprawdzony pod kontem zgłoszonej usterki i wysłany do producenta.
    7. Czas reklamacji to 14 dni roboczych od czasu otrzymania przez nas uszkodzonego towaru
    8. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się oznacza to uznanie reklamacji
    9. Czas reklamacji może wydłużyć się z przyczyn od nas niezależnych - klient w takim przypadku zostanie przez nas poinformowany
    10. Jeżeli producent stwierdzi, że reklamowany towar nie podlega reklamacji (uszk. mech., użytkowanie nie zgodne z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi itp) gwarancja na reklamowany towar automatycznie wygasa a klient pokrywa koszty odesłania uszkodzonego towaru (Poczta Polska - paczka ekonomiczna lub kurier)
    11. W przypadku uznanej reklamacji naprawiony lub wymieniony na nowy towar zostanie odesłany do klienta na nasz koszt Pocztą Polską lub kurierem.
    12. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa dokonamy zwrotu należności za towar po uprzednim kontakcie z kupującym

     

    Dokonanie zakupu oznacza akceptację powyższych zasad.

   

Masz pytanie?


Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
Tel. +48 95 742 93 89
Fax +48 95 742 93 91
e-mail:[email protected]

gg: 38186174
 
   

Widzisz błąd?

 Jak każdemu, zdarzają nam się błędy. Jeśli dostrzegłeś(łaś) jakiś błąd na naszych stronach, poinformuj nas o tym. Jesteśmy tylko ludźmi ;)
Z góry dziękujemy.


   
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ

   
DODAJ DO ULUBIONYCH


Strona wygenerowana 2024-03-28 21:46:25, 120