Witamy na naszych aukcjach. Ty też możesz dołączyć do grona Modnie Spakowanych!
ModnieSpakowani powstali, aby uczynić podróże wygodniejszymi, a także zadbać o ich estetykę. Chcemy Państwu zaoferować najciekawsze walizki w bardzo atrakcyjnych cenach.
Sprzedaż w internecie stanowi dla nas kolejny etap rozwoju swojej działalności. Posiadamy bogate doświadczenie w handlu detalicznym artykułami modowymi.
Na swoich aukcjach wystawiamy walizki podróżne pochodzące bezpośrednio od francuskich i włoskich dostawców. W swojej codziennej pracy stawiamy sobie za cel dostarczyć Państwu towar najwyższej jakości. Kupując na naszych aukcjach maja Pastwo pewność, że towar na nich wystawiony znajduje się w naszym magazynie. Dzięki czemu jesteśmy w stanie zagwarantować szybki czas dostawy.
Na pierwszym miejscu stawimy sobie zadowolenie naszych Klientów. Jeżeli macie Państwo pytania odnośnie wystawionych przez nas produktów lub nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania w poniższym regulaminie prosimy o kontakt:
kontakt(małpa)modniespakowani.pl
tel. +48 783 180 169
Skype login: modnie.spakowani
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 20.00. W miarę możliwości odbieramy telefon także w dni weekendowe.
Konto bankowe 30 1300 0000 2076 7134 8681 0001 (MeritumBank)
ZASADY ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH:
Tuż po licytacji dostaną Państwo automatycznie wygenerowany e-mail z danymi potrzebnymi do wykonania wpłaty na nasze konto bankowe. Numer naszego konta bankowego można także znaleźć przy opisie każdej z naszych aukcji. Honorujemy również płatności poprzez PayU.
Na kwotę przelewu, który muszą Państwo wykonać składa sie cena wylicytowanego towaru plus koszty przesyłki. W tytule przelewu wystarczy podać swoją nazwę użytkownika Allegro.
Jako dowód zakupu wystawiamy FAKTURĘ VAT. Znajdą ją Państwo we wnętrzu zakupionego przedmiotu. Cena przedmiotu podana w aukcji jest kwotą brutto.
Przesyłka jest przez Nas wysyłana na adres Kupującego, który zostaje uzyskany automatycznie z serwisu Allegro. Jeśli chcą Państwo zmienić swój adresu do wysyłki, prosimy po zakupie o niezwłoczne wypełnienie ?Formularza Dostawy? lub wysłanie e-mail'a.
Przed dokonaniem zakupu prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem aukcji, gdzie informujemy o dostępności kolorów wystawianych walizek. W przypadku chęci zamiany zakupionego koloru (w ramach danego modelu i wielkości) na oferowany na innej z naszych aukcji, czas realizacji zamówienia, przedstawiony w pkt. 6, będzie zdecydowanie wydłużony.
Zakupiony na naszych aukcjach towar wysyłamy firmą kurierską GLS. Wysyłka jest realizowana w dni robocze w ciągu maksymalnie 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie lub otrzymania informacji o wyborze formy płatności ?za pobraniem?. W większości przypadków, gdy potwierdzenie o wpłacie dotrze do nas do godziny 12: 00, to nadajemy przesyłkę jeszcze tego samego dnia (roboczego). Zawsze po nadaniu przesyłki, informujemy kupującego droga e-mailowa o numerze listu przewozowego, który umożliwi mu śledzenie przesyłki.
Kupujący bez pełnej aktywacji konta i posiadający konto typu 'junior' mogą dokonywać zakupów na naszych aukcjach. W ich przypadku nie realizujemy jednak wysyłki za pobraniem, a czekamy na przelew na nasze konto bankowe lub płatność poprzez PayU.
Przesyłki ?za pobraniem? realizujemy w przypadku Kupujących posiadających minimum 3 pozytywne komentarze!
Koszt wysyłki paczki na terenie Polski w przypadku zakupu od 1 do 3 szt. towaru znajdą Państwo w treści aukcji. Jeśli kupią Państwo 4 i więcej przedmiotów na naszych aukcjach, prosimy zawsze o kontakt w celu ustalenia ostatecznych kosztów przesyłki.
Nie ręczymy za czas dostawy firmy kurierskiej, jednak w 99% przypadków doręczenie odbywa się w ciągu 24 h od nadania przesyłki. Nie odpowiadamy również za problemy związane z doręczeniem przesyłki (m.in. brak nadawcy pod wskazanym adresem czy błędnie podany adres).
Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są ubezpieczone, więc w przypadku problemów z doręczeniem swoje roszczenia należy rozwiązywać z działem interwencji firmy kurierskiej.
Każdemu z naszych klientów zawsze pomagamy w interwencjach u firmy kurierskiej. W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody. Tylko taki protokół umożliwi nam szybką i skuteczną pomoc.
Możliwy jest również odbiór osobisty zakupionego towaru na terenie Augustowa. Odbiór osobisty możliwy jest uprzednim umówieniu telefonicznym (szczegóły w e-mail'u po dokonaniu transakcji). Towar jest wydawany wyłącznie w naszym magazynie.
W sytuacji, gdy nie otrzymamy pieniędzy w czasie 14 dni od daty zakupu, anulujemy zamówienie i zwracamy się do Allegro o zwrot poniesionych kosztów. Nierzetelnemu Kupującemu wystawiamy zaś negatywny komentarz.
W celu usprawnienia całego procesu zakupu staramy się wystawiać Komentarz do transakcji jako pierwsi. Wykonanie zapłaty za zakupiony towar przez Kupującego stanowi dla nas wystarczający powód, aby uznać transakcje za pomyślnie zrealizowaną. Wynika to z założenia, że zadaniem Kupującego jest zapłacić za zakupiony towar naszym zaś jego szybkie dostarczenie w jego ręce.
Jeśli nabyty przez Kupującego towar nie spełni jego oczekiwań, prosimy o kontakt przed wystawieniem negatywnego komentarza. Chcemy zawsze pomagać, tłumaczyć i gwarantować satysfakcjonujące i bezpieczne zakupy w Internecie. Kontakt z nami jest zawsze najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu.
Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
W swojej codziennej pracy każdego z Kupujących traktujemy poważnie oczekujemy tego samego od wszystkich osób uczestniczących w naszych aukcjach. W przypadku wątpliwości lub pytań z Państwa strony, prosimy o zadanie ich przed dokonaniem zakupu!
Polityka zwrotu towaru
Zwracany towar musi być nieużywany, kompletny (z opakowaniem i akcesoriami) w stanie niezmienionym, dostarczony do nas na koszt Kupującego.
Kupujący w ramach naszych aukcji ma prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w o kresie do 10 dni od dnia jego otrzymania. Po zakończeniu w/w okresu nie przyjmujemy zwrotów i nie zwracamy poniesionych kosztów zakupu towaru.
W przypadku zwrotu do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Aby ułatwić proces dostarczamy jego wzór na prośbę kupującego.
Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych do nas ?za pobraniem'.
Pieniądze za odesłany towar zwracamy na konto Kupującego maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Polityka reklamacji
Sprzedawane prze nas towary objęte są 12 miesięczną gwarancją z tytułu rękojmi. W sytuacji, gdy wysłany przez nas towar okaże się wadliwy, każdy Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. Osobiście bierzemy odpowiedzialność za wady towaru, gdyż satysfakcja naszych klientów jest dla Nas najważniejsza.
Przed każdą wysyłką towar przekazywany kurierowi jest dokładnie sprawdzamy, by dostarczyć klientowi 100% sprawny produkt, a tym samym satysfakcję z zakupionych walizek.
W sytuacji, gdy usterka powstała z naszej winy każdą reklamację uznamy za zasadną. Co za tym idzie usuniemy ją lub wymienimy towar na nowy.
Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej.
Do każdej z otrzymanych reklamacji ustosunkujemy się w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. W przypadku przekroczenia w/w terminu, będzie to równoznaczne z pełną akceptacją roszczeń Kupującego.
Należy pamiętać, ze reklamacja nie jest zasadna w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwego lub nieostrożnego użytkowania lub mechanicznego zużycia walizki.
Reklamacji szczególnie nie podlegają uszkodzenia walizki powstałe podczas niedelikatnego traktowania walizki, np. w podróżach samolotowych (np. pęknięcia, wyłamania kółek), przenoszenia przeciążonej walizki, itp. W sytuacji, gdy towar uległ uszkodzeniu w trakcie podróży, zalecamy zachowanie należytej staranności, aby w wyniku dalszego korzystania z towaru nie pogłębiać powstałej usterki. Może to być podstawą do odrzucenia reklamacji.
Reklamacji nie podlega zapach walizek (zdarza się ze przez pewien czas produkty wykonane z tworzyw sztucznych specyficznie pachną).
Reklamacji nie podlegają również wytarcia i rozerwania podszewek.
Sprzedawane przez nas walizki, przeznaczone są do celów transportu ubrań oraz drobnych rzeczy użytku codziennego o wadze nieprzekraczającej 23 kg. W przypadku użytkowania walizki niezgodnie z jej przeznaczeniem reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.
W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń powstałych podczas transportu przez firmę kurierska będą one rozpatrywane tylko na podstawie protokołu szkody spisanego w obecności kuriera.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt przesyłki towaru ponosimy my. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji koszty przesyłek towaru ponosi Kupujący.
Nie przyjmujemy reklamowanych paczek wysłanych do nas ?za pobraniem?.
ModnieSpakowani = BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW + GWARANCJA SATYSFAKCJI + MODA NA KAŻDYM KROKU
Pełne dane firmy:
'SOCIAL PACK' Damian Leszczyński
ul. Mostowa 28, 16-300 Augustów
NIP 8461586841
REGON 200667979