Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-07-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Szanowni Państwo,

nasza Infolinia czynna jest w dni pracujące
od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-17:00
Do Państwa dyspozycji pozostawiamy następujące numery telefonów:
222 553 222
222 036 740
infolinia: 801 080 371
faks: 222 036 741
GG#:MegaPrezent.pl
email: sklep@MegaPrezent.pl
 



Informacje o nas

Jesteśmy dystrybutorem szerokiej gamy prezentów, sprzętu elektronicznego, muzyki, filmów i gier, zarówno komputerowych, jak i planszowych elektronicznych produktów.
Kupując u nas możesz się kompleksowo zaopatrzyć w prezent dla każdego i dla wszystkich za jednym razem.

Oferujemy towary w bardzo niskich cenach, ale zawsze w najwyższej jakości. Dzięki temu każdy klient, niezależnie od zasobności portfela znajdzie coś dla siebie.

Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszych aukcji !

DANE FIRMY
NetPartner Polska Sp. z o.o.
ul. Kobielska 14/1
04-359 Warszawa
NIP: 701-002-44-77
Regon: 140574706
KRS: 0000259866

KONTAKT
tel. 222 553 222
tel. 222 036 740
infolinia: 801 080 371
faks: 222 036 741
gg: 28260286
e-mail: swistak@megaprezent.pl

Nr konta i dane wymagane do dokonania przelewu:
PKO BP: 80 1020 1097 0000 7502 0230 6033

Regulamin naszych aukcji :

  1. Towar opisujemy bardzo skrupulatnie i odpowiadamy na każde poważne pytanie.
  2. Nie odwołujemy ofert, prosimy więc o rozsądne licytacje.
  3. Oferty osób z przewagą komentarzy negatywnych będą automatycznie usuwane z naszych aukcji.
  4. Po wygraniu aukcji prosimy o wpłatę należności poprzez system Płacę z Allegro lub na podane konto bankowe. Na wpłatę czekamy do 7 dni,chyba że wcześniej ustalimy inaczej. Po upływie tego terminu,występujemy do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy negatywny komentarz.
  5. W tytule przelewu proszę podać NUMER AUKCJI oraz NICK (nazwę użytkownika) z Allegro.
  6. Paczki wysyłamy w od 1 do 14 dni, roboczych, od wygrania aukcji. Możliwość odbioru osobistego potwierdzamy e-mailem, po przygotowaniu paczki. Jeżeli zależy Ci na wysyłce ekspresowej zadzwoń do Nas, zobaczymy co możemy zrobić. Jeżeli w tym czasie nie możemy zrealizować danej transakcji informujemy o tym za pomocą poczty elektronicznej i wspólnie ustalamy inny termin.
  7. Towar zamówiony na aukcji wysyłamy od 1 do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto w przypadku płatności przelewem. Zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji zamówień których realizacja w terminie 1-7 dni nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od nas. 
  8. W przypadku, gdy ADRES WYSYŁKI jest inny niż podany w allegro wypełnij poprawnie FORMULARZ OPCJI DOSTAWY. Nowy adres zaznacz wybierając opcję 'adres do wysyłki', w przeciwnym razie może się zdarzyć, że paczka zostanie wysłana na adres z danych osobowych. Nie wpisuj zmienionego adresu w 'wiadomości do sprzedającego', ani w osobnym mailu. FORMULARZ OPCJI DOSTAWY PROSZĘ WYPEŁNIAĆ ZARAZ PO ZAKUPIE!
  9. Po wcześniejszym umówieniu, możliwy jest odbiór osobisty, w Warszawie przy ul.Londyńskiej 34/1 okolice Ronda Waszyngtona. Informacja o możliwości odbioru osobistego będzie wysłana w oddzielnym e-mailu.
  10. Komentarz wystawiamy jako drudzy, gdy towar dotrze do odbiorcy. Zastanów się dobrze nim wystawisz nam negatywny komentarz, ponieważ wina nie koniecznie leży po naszej stronie. Napisz do nas, a rzetelnie sprawdzimy i wyjaśnimy zaistniałą sytuację. Dla nas najważniejsze jest Twoje zadowolenie!
  11. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją (W opisie każdego przedmiotu znajduję się informacja o długości gwarancji).
  12. Towar pakujemy do paczek lub kopert - w zależności od wielkości przesyłki. Wszystkie przesyłki wysyłamy za potwierdzeniem nadania. Od momentu nadania towaru na poczcie nie ponosimy za niego odpowiedzialności.
    W przypadku zaginięcia towaru składamy stosowną reklamację na Poczcie Polskiej lub u kuriera i czekamy na jej rozstrzygnięcie - co może potrwać nawet do miesiąca. Poczta ma miesiąc na odpowiedź w sprawie reklamacji.
  13. W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki należy spisać reklamację w obecności listonosza lub kuriera, tylko w ten sposób złożone reklamacje będą uwzględniane. Każda paczka wysłana przesyłką kurierską jest ubezpieczona.
  14. Przesyłki nadane za pomocą firmy kurierskiej objęte są pełnym ubezpieczeniem.
  15. Koszty przesyłki podawane są przy każdej aukcji oddzielnie, nie podlegają negocjacjom. 
  16. Wszelkie reklamacje proszę składać na adres reklamacje@megaprezent.pl oraz pisemnie na adres Netpartner Polska Sp. zo.o., ul. Londyńska 34/1, 03-921 Warszawa

Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona. Informujemy że My możemy złożyć reklamacje na Poczcie Polskiej dopiero 30 dni od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy. Decydując się na wysyłkę pocztą robisz to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność! 

Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie prawa utorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170

Zwroty:

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późn. zm. mianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

FAQ Najczęstcze pytania i odpowiedzi

W jakim terminie otrzymam zamówiony produkt?

Towar zamówiony na aukcji wysyłamy od 1 do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto w przypadku płatności przelewem. Zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji zamówień których realizacja w terminie 1-7 dni nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od nas. W przypadku wysyłki kurierem paczka dochodzi do klienta w ciągu 24 godzin, w przypadku wysyłki pocztą jest to do 48 godzin (jednakże często zdarza się ze Poczta Polska nie dotrzymuje takiego terminu).

Wpłaciłem już pieniądze, a mimo to w statusie mojego zamówienia widnieje informacja, iż pieniądze nie są zaksięgowane, a paczka nie wysłana
Przyczyn tego może być kilka:
1. W tytule przelewu nie pojawił się login z allegro. Jak większość sprzedających na allegro tak również i my korzystamy z oprogramowania ,które opiera się na loginach klientów i praktycznie nie mamy możliwości zidentyfikowania przelewu który w tytule przelewu nie zawiera loginu z allegro. Jeżeli w tytule przelewu nie wpisałeś loginu z allegro wyślij nam na maila skan potwierdzenia nadania przelewu i na jego podstawie zidentyfikujemy przelew.
2. Przyczyną może być również to w jaki sposób wpłaciłeś nam pieniądze, jeżeli jest to przelew miedzy tymi samymi bankami pieniążki będą u nas szybko, ale jeżeli wpłaty dokonałeś na poczcie musisz się liczyć z tym, iż mogą one iść do nas nawet kilka dni.

Co mam wpisać w polu 'tytułem' wpłaty?
W tytule przelewu koniecznie musi pojawić się LOGIN z allegro na który zostało złożone zamówienie oraz nr aukcji których dotyczy płatność. Brak LOGINU w tytule przelewu uniemożliwia nam zidentyfikowanie przelewu, a w efekcie realizację zamówienia.

Chciałbym aby przesyłka została wysłana na inny adres niż ten podany w allegro
W przypadku gdy paczka ma zostać wysłana na inny adres niż ten podany w allegro należy podać tą informację w formularzu dostawy.

Jakie są koszty przesyłki? Ile zapłacę za wysyłkę w przypadku wylicytowania przedmiotów na kilku aukcjach?

Koszty wysyłki dla każdego przedmiotu są różne, różne też są dla poszczególnej ilości sztuk danego produktu. Wypełniając formularz dostawy możesz wybrać formę dostawy i ustalić koszt przesyłki.

Nadal nie otrzymałem paczki mimo, iż w statusie mojego zamówienia od dawna widnieje informacja, że paczka została wysłana
Jeżeli od dnia, w którym w statusie wysyłki pojawiła się informacja o wysłaniu minął już spory czas, a mimo to nadal paczka do Ciebie nie dotarła warto sprawdzić czy paczka nie leży na poczcie, poczta ma to do siebie że listonosze czasem nawet nie zostawią awizo...Jeżeli będzie potrzeba skontaktuj się z nami, a otrzymasz nr nadania paczki na podstawie którego sprawdzenie co dzieje się z paczką jest o wiele łatwiejsze. W przypadku, gdy i to nie poskutkuje skontaktuj się z nami, może okazać się, że paczka zaginęła wtedy my składamy reklamację na poczcie, niestety możemy zrobić to dopiero po 14 dniach od daty nadania paczki, zaś sama reklamacja rozpatrywana jest na poczcie w terminie od 14 do 30 dni.

Otrzymałem inny towar, niż zamawiałem.
Jeżeli otrzymałeś produkt inny, niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz zadzwoń lub napisz do nas. Jesteśmy tylko ludzi i nam, również przytrafiają się pomyłki, zamiast postawisz tezę że zostałeś oszukany i wystawisz negatywny komentarz skontaktuj się z nami, nie chcemy nikogo oszukać, opisz wszystko dokładnie w mailu, zwrócisz nam towar, który nie zamawiałeś a my na własny koszt wyślemy produkt który faktycznie został zakupiony.

Gwarancja, reklamacja.
Większość produktów oferowanych przez naszą firmę objęta jest gwarancją producenta, w takiej sytuacji w przypadku stwierdzenia problemów bądź usterek prosimy o kontakt bezpośrednio z serwisem producenta.
Informujemy, że każdy produkt poddany jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne.
Gwarancji i naprawie nie podlegają urządzenia elektroniczne, które zostały uszkodzone w skutek działania użytkownika (niewłaściwa eksploatacja, uszkodzenia mechaniczne ), bądź urządzenia nie posiadające plomb i oznaczeń.
Zakres gwarancji nie obejmuje czynności należących do obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, konserwacja, oraz czynności związane z konfiguracją sprzętu, instalacją dodatkowych opcji itp.
W razie jakichkolwiek problemów nasz serwis gwarancyjny dokona wszelkich niezbędnych napraw.
Informujemy, że towary przesyłane do naprawy gwarancyjnej / wymiany muszą posiadać oryginalne opakowania oraz wszelkie dodatki otrzymane w przesyłce (Kable / Płyty Cd / Opakowania i inne w zależności od rodzaju sprzętu)
Reklamacje towarów niekompletnych, bez opisu usterki, oryginału paragonu lub kopii faktury VAT nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy.
W przypadku reklamacji NIEZASADNYCH stosujemy wyżej opisaną procedurę!
Przypominamy również, że zgodnie z regulaminem zakupów w naszej firmie, klient pokrywa koszty wynikające z dostarczenia reklamowanego przedmiotu do producenta / dystrybutora.
Towar wadliwy, bądź reklamowany po pozytywnej ekspertyzie spełniający wszystkie wymogi Procedury reklamacyjnej, jest odsyłany na koszt naszej firmy kurierem.

Przypominamy, również o konieczności załączenia do przesyłanego towaru dokumentów zakupu oraz dokładnego opisu problemu tzw formularza reklamacyjnego.

Prezentowane zdjęcia duktów mogą odbiegać od faktycznie przesłanego przedmiotu.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Powstałe jakiekolwiek błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do ewentualnych roszczeń.

Dokonując zakupów w naszej firmie klient automatycznie oświadcza, że zapoznał się i w pełni akceptuje regulamin zakupów na aukcjach naszej Firmy.


 Otrzymany towar nie podoba mi się, nie spełnia moich oczekiwań.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ!!!
W przypadku, gdy otrzymany przedmiot nie spełnia oczekiwań kupującego, istnieje możliwość odstąpienia od umowy KUPNA-SPRZEDAŻY zawartej na odległość w terminie 10 dni od momentu odebrania przesyłki!

W tym celu należy odesłać na SWÓJ koszt zwracany przedmiot załączając dowód zakupu, pismo stwierdzające odstąpienie od umowy zawierające powód odstąpienia, dane kupującego, numer rachunku bankowego oraz oryginalnie zapakowany, nie noszący śladów użytkowania przedmiot wraz z kompletem dokumentów na adres sprzedawcy. Czas realizacji zwrotu wynosi około 21 dni roboczych !!!

Informujemy, że nasza firma w przypadku odstąpienia od umowy nie zwraca żadnych kosztów wykonanych usług przewozowych( Transportu / Wysyłek / Pakowania )
Nie refundujemy również kosztów odesłania przesyłki.

 Wystawiłem wam komentarz już dawno mimo to nadal nie otrzymałem komentarza.
W ciągu tygodnia otrzymujemy około 1000 komentarzy, nie możemy pozwolić sobie na to aby codziennie wystawiać ręcznie komentarze stąd też wystawiane są one przez nasz system obsługi klientów allegro, komentarz wystawiane są automatycznie co 2-3 tygodnie. Jeżeli tylko wystawiłeś nam pozytywny komentarz masz pewność, że również otrzymasz go od nas.

 


Strona wygenerowana 2016-12-11 03:41:24, 213