(Rejestracja: 2012-08-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
<p><br /><strong><br />Nasze dane adresowe:</strong><br /><br /><strong>Mazurskie Centrum Myśliwskie Kaliber Sp.zo.o</strong><br />11-500 Giżycko, ul. Armii Krajowej 4<br />tel./fax: (0-87) 428-15-19, 602-703-458<br />e-mail: [email protected]</p>
<div><font class="Apple-style-span" face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><em><span class="Apple-style-span" style="font-family: monospace; white-space: pre-wrap; font-style: normal; font-size: medium;">Nasz adres <a href=>www.mcm-gizycko.pl</a></span></em></font><br /><br /><strong>Zasady Gwarancji :</strong><br /> <br />Niemal każdy towar, który kupujesz w naszej firmie jest objęty gwarancją, której okres opisany jest w aukcji<br />Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na nasz adres<br />Czas realizacji reklamacji wynosi od 14 do 45 dni roboczych począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru<br /><br /><br />Reklamowany towar musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli produkt zakupiony u nas składał się z kilku części odsyłamy kompletny sprzęt, wszystkie podzespoły towaruGwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych<br />Prosimy o dostosowanie się do wyżej wymienionych podpunktów, w przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.<br /><br /><strong>W szczególności jeżeli nie zostanie dołączony do towaru dokument zakupu paragon lub faktura.<br /><br /> A w przypadku odesłania towaru na nasz koszt nie zostanie on przez nas przyjęty<br /><br /></strong><br /><br /><strong>W przypadku zwrotu zakupionego produktu nie zwracamy poniesionych kosztów transportu<br /><br /></strong><strong>Wysyłka :</strong><br /><br />Nasza firma szanuje wszystkich klientów i każdą sprawę chcemy rozwiązać pozytywnie dla klienta.<br />Towar zamówiony na aukcji wysyłamy od 1 do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Większość paczek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 48 godzin od daty zakupu, jednak zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji<br /><br /><strong>Bardzo ważne !</strong><br /><br /> Wpłacając nam pieniądze na konto lub pisząc do nas maila koniecznie trzeba się dokładnie podpisać loginem poprzez który dokonywało się zakupu.<br /><br />Np. „fafik_1982” wpłata za aukcje nr „xxxxxxxxx” a nie uproszczeniami typu – wpłata za aukcje od fafika<br />Np. „fafik_1982” pytanie o przedmiot nr „xxxxxxxxx” ( koniecznie nr aukcji a nie nazwa przedmiotu typu „nóż” „latarka” „zasilacz” itp.)<br /><br />Pisząc maila również nie należy korzystać z uproszczeń tego typu ponieważ przy tak dużej liczbie klientów uniemożliwia nam to znalezienie klienta w naszej bazie danych i tym samym udzielania mu odpowiedzi bądź też sfinalizowania transakcji. Nie odpowiadamy na korespondencje nie podpisaną loginem z allegro. Prosimy też o używanie maila podanego portalowi allegro.pl w sprawach innego adresu wysyłki bądź sprzedaży za pobraniem.<br /><br /><strong>Wszystkie koszty przesyłki są dokładnie podane w opisie każdej aukcji</strong><br /><br />Wpłacając nam pieniądze na konto w tytule przelewu wpisują Państwo swój login z allegro i nr aukcji, jeżeli wpłata dotyczy kilku aukcji podają Państwo wszystkie numery aukcji. Przy wpłacie na konto koniecznie musi Pan/Pani doliczyć do ceny wylicytowanego towaru koszty przesyłki które są umieszczone na aukcji. W przypadku wpłynięcia mniejszej kwoty nie wyślemy paczki i będziemy czekać na dopłatę za przesyłkę. Cena przesyłki obejmuje przygotowanie i bezpieczne zapakowanie towaru oraz inne wszelkie koszty pakowania. Wpłacają Państwo dokładnie tyle ile jest podane w opisie aukcji Niektóre osoby wpłacają koszt wysyłki z cennika Poczty Polskiej nie uwzględniając dodatkowych kosztów ponoszonych w związku z wysyłką paczki.<br /><br /><strong>Wysyłka na inny adres, kupiłem przedmiot koledze itp</strong><br /><br />Jeżeli poprosiliście kolegę, żeby dla Was zakupił towar przez allegro i chcecie za niego sami zapłacić, lub żebym wysłał na inny adres to proszę o maila z podaniem nowego adresu ( w mailu musi być Login z Allegro osoby, która dokonała zakupu oraz musi być z adresu wyslanego nam przez Allegro). Robiąc przelew z konta proszę podać w tytule wpłaty tylko Login osoby licytującej. Oczywiście maila ze zmianą adresu trzeba wysłać wcześniej niż wpłatę na konto. Nie wpisujcie w tytule przelewu adresu na jaki mam wysłać. Skojarzymy wpłatę z nowym adresem w swojej bazie sami<br /><br /><strong>Problemy z Pocztą Polską</strong><br /><br />Przy odbiorze paczki z poczty lub od kuriera proszę od razu sprawdzić zawartość przesyłki. Nie udzielamy gwarancji na uszkodzenia mechaniczne sprzętu. Jeżeli paka przyjdzie uszkodzona i np. głośnik jest pogięty lub połamany to proszę z pocztą spisać protokół. Wymieniamy paczki tylko z takim protokołem. Informujemy że My możemy złożyć reklamacje na Poczcie Polskiej dopiero 30 dni od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj sprzedającego bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy<br /><br />Wystawiony komentarz jest dla nas potwierdzeniem zakończenia transakcji. Komentarze wystawiamy zawsze jako odpowiedź na komentarz wystawiony przez kupującego
<p id="footer"> </p>
</div>