Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-08-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






<p><br /><strong><br />Nasze dane adresowe:</strong><br /><br /><strong>Mazurskie Centrum Myśliwskie Kaliber Sp.zo.o</strong><br />11-500 Giżycko, ul. Armii Krajowej 4<br />tel./fax: (0-87) 428-15-19, 602-703-458<br />e-mail: [email protected]</p>
<div><font class="Apple-style-span" face="Arial, Helvetica, sans-serif" size="2"><em><span class="Apple-style-span" style="font-family: monospace; white-space: pre-wrap; font-style: normal; font-size: medium;">Nasz adres <a href=>www.mcm-gizycko.pl</a></span></em></font><br /><br /><strong>Zasady Gwarancji :</strong><br /> <br />Niemal każdy towar, kt&oacute;ry kupujesz w naszej firmie jest objęty gwarancją, kt&oacute;rej okres opisany jest w aukcji<br />Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na nasz adres<br />Czas realizacji reklamacji wynosi od 14 do 45 dni roboczych począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru<br /><br /><br />Reklamowany towar musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli produkt zakupiony u nas składał się z kilku części odsyłamy kompletny sprzęt, wszystkie podzespoły towaruGwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych<br />Prosimy o dostosowanie się do wyżej wymienionych podpunkt&oacute;w, w przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.<br /><br /><strong>W szczeg&oacute;lności jeżeli nie zostanie dołączony do towaru dokument zakupu paragon lub faktura.<br /><br /> A w przypadku odesłania towaru na nasz koszt nie zostanie on przez nas przyjęty<br /><br /></strong><br /><br /><strong>W przypadku zwrotu zakupionego produktu nie zwracamy poniesionych koszt&oacute;w transportu<br /><br /></strong><strong>Wysyłka :</strong><br /><br />Nasza firma szanuje wszystkich klient&oacute;w i każdą sprawę chcemy rozwiązać pozytywnie dla klienta.<br />Towar zam&oacute;wiony na aukcji wysyłamy od 1 do 7 dni roboczych od złożenia zam&oacute;wienia. Większość paczek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 48 godzin od daty zakupu, jednak zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji<br /><br /><strong>Bardzo ważne !</strong><br /><br /> Wpłacając nam pieniądze na konto lub pisząc do nas maila koniecznie trzeba się dokładnie podpisać loginem poprzez kt&oacute;ry dokonywało się zakupu.<br /><br />Np. &bdquo;fafik_1982&rdquo; wpłata za aukcje nr &bdquo;xxxxxxxxx&rdquo; a nie uproszczeniami typu &ndash; wpłata za aukcje od fafika<br />Np. &bdquo;fafik_1982&rdquo; pytanie o przedmiot nr &bdquo;xxxxxxxxx&rdquo; ( koniecznie nr aukcji a nie nazwa przedmiotu typu &bdquo;n&oacute;ż&rdquo; &bdquo;latarka&rdquo; &bdquo;zasilacz&rdquo; itp.)<br /><br />Pisząc maila r&oacute;wnież nie należy korzystać z uproszczeń tego typu ponieważ przy tak dużej liczbie klient&oacute;w uniemożliwia nam to znalezienie klienta w naszej bazie danych i tym samym udzielania mu odpowiedzi bądź też sfinalizowania transakcji. Nie odpowiadamy na korespondencje nie podpisaną loginem z allegro. Prosimy też o używanie maila podanego portalowi allegro.pl w sprawach innego adresu wysyłki bądź sprzedaży za pobraniem.<br /><br /><strong>Wszystkie koszty przesyłki są dokładnie podane w opisie każdej aukcji</strong><br /><br />Wpłacając nam pieniądze na konto w tytule przelewu wpisują Państwo sw&oacute;j login z allegro i nr aukcji, jeżeli wpłata dotyczy kilku aukcji podają Państwo wszystkie numery aukcji. Przy wpłacie na konto koniecznie musi Pan/Pani doliczyć do ceny wylicytowanego towaru koszty przesyłki kt&oacute;re są umieszczone na aukcji. W przypadku wpłynięcia mniejszej kwoty nie wyślemy paczki i będziemy czekać na dopłatę za przesyłkę. Cena przesyłki obejmuje przygotowanie i bezpieczne zapakowanie towaru oraz inne wszelkie koszty pakowania. Wpłacają Państwo dokładnie tyle ile jest podane w opisie aukcji Niekt&oacute;re osoby wpłacają koszt wysyłki z cennika Poczty Polskiej nie uwzględniając dodatkowych koszt&oacute;w ponoszonych w związku z wysyłką paczki.<br /><br /><strong>Wysyłka na inny adres, kupiłem przedmiot koledze itp</strong><br /><br />Jeżeli poprosiliście kolegę, żeby dla Was zakupił towar przez allegro i chcecie za niego sami zapłacić, lub żebym wysłał na inny adres to proszę o maila z podaniem nowego adresu ( w mailu musi być Login z Allegro osoby, kt&oacute;ra dokonała zakupu oraz musi być z adresu wyslanego nam przez Allegro). Robiąc przelew z konta proszę podać w tytule wpłaty tylko Login osoby licytującej. Oczywiście maila ze zmianą adresu trzeba wysłać wcześniej niż wpłatę na konto. Nie wpisujcie w tytule przelewu adresu na jaki mam wysłać. Skojarzymy wpłatę z nowym adresem w swojej bazie sami<br /><br /><strong>Problemy z Pocztą Polską</strong><br /><br />Przy odbiorze paczki z poczty lub od kuriera proszę od razu sprawdzić zawartość przesyłki. Nie udzielamy gwarancji na uszkodzenia mechaniczne sprzętu. Jeżeli paka przyjdzie uszkodzona i np. głośnik jest pogięty lub połamany to proszę z pocztą spisać protok&oacute;ł. Wymieniamy paczki tylko z takim protokołem. Informujemy że My możemy złożyć reklamacje na Poczcie Polskiej dopiero 30 dni od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj sprzedającego bez pr&oacute;by kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy<br /><br />Wystawiony komentarz jest dla nas potwierdzeniem zakończenia transakcji. Komentarze wystawiamy zawsze jako odpowiedź na komentarz wystawiony przez kupującego
<p id="footer">&nbsp;</p>
</div>


Strona wygenerowana 2024-04-23 20:08:34, 120