Jesteś tutaj › Profil użytkownika Lidka500 › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2011-06-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







Jesteśmy firmą reklamową, specjalizującą się m.in. w wykonywaniu plansz reklamowych, oklejaniu szyb i pojazdów, wykonywaniu kasetonów podświetlanych i konstrukcji reklamowych. Jedną z naszych specjalizacji są naklejki na ściany.

Dane firmy:

Lidia Gajdzicka
ul. 20 Stycznia 112/1
95-200 Pabianice
zarejestrowana w Urzędzie Miasta w Pabianicach pod nr ew. 24220

NIP 731 142 32 61, REGON 100933786

nr konta bankowego: (Citi Handlowy) 44103000190109851803716082

Na wszelkie pytania odnośnie naszych aukcji odpowiadamy pod nr tel. 668 700 102 lub na maila lidia.gajdzicka@interia.pl

Uwagi do naszych aukcji:

1. Sprzedajemy produkty wykonywane indywidualnie na zlecenie, nie zdejmujemy ich z półki, dlatego czas oczekiwania jest nieco dłuższy, niż przy sprzedaży np. produktów spożywczych, konkretnie myślę o bułkach :)

DLATEGO TEŻ:


kliknięcie Kup Teraz nie jest umową na sprzedaż towaru, ale umową na wykonanie usługi; w związku z tym wszelkie reklamacje i zmiany po fakcie wykonania naklejki nie będą uwzględniane (chodzi o np. zmiany zakresu umowy co do wzoru i koloru) bez zwrotu przez Klienta kosztu materiałów i robocizny. Prosimy o tym pamiętać, że wykonujemy jednostkowe usługi! Wysłanie maila z informacją o wyborze określonego wzoru i koloru jest informacją wiążącą- jeśli naklejka jest już wycięta nie ma możliwości bezkosztowej zmiany żadnych jej parametrów.
Wszelkie inne reklamacje i zwroty rozpatrywane będą na zasadach ogólnych, z zastosowaniem terminu 10-dniowego od dnia otrzymania towaru przez Zamawiającego. Prosimy też pamiętać, że nie możemy odpowiadać za terminy i sposób realizacji wysyłek przez Pocztę, choć sprawy konfliktowe zdarzają się b. rzadko- jesteśmy b. zadowoleni z usług Poczty. Ok. 50% przesyłek dociera do adresatów w ciągu 24 godzin!

UWAGA! Jeśli przesyłka nie dociera zbyt długo- prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Często bywa, że listonosz nie zostawia awiza, paczka wraca na Pocztę, gdzie czeka 2 tygodnie na odbiór, a później wraca do nas. Zwłaszcza w dużych miastach jest to nagminna praktyka.

2. Terminy wysyłek są określone w treści aukcji, staramy się aby wychodziły one od nas jak najszybciej - nie wysyłamy za pobraniem na konta bez min. 5 pozytywnych komentarzy i inne, na których jest mniej niż 95% komentarzy pozytywnych.

3. Koszt wysyłek w przypadku zakupu więcej niż jednej naklejki na naszych aukcjach:
- w przypadku zakupu dowolnej ilości naklejek na jednej aukcji = 1x koszt podany na tej aukcji
- w przypadku zakupu na więcej niż jednej aukcji: prosimy o sprawdzenie jakie są podane kwoty należności za wysyłkę na każdej z tych aukcji i wybranie najwyższej (mała wagowo wysyłka zawsze kosztuje mniej niż większa i odwrotnie) - płaci się 1x ten najwyższy koszt.

4. Duże naklejki są dzielone na pasy o wys. 50 cm, co ułatwia naklejanie i umożliwia wysyłkę w pocztowym gabarycie B (koszt wysyłki tuby np. 1 m byłby dużo wyższy!), ponadto szerokie naklejki dodatkowo dzielimy na połowę szerokości- uważamy, że amator nie jest w stanie prawidłowo nakleić pasa o wymiarach 2x0,5 m, nawet nam, choć wyklejamy od 20 lat byłoby niełatwo! Natomiast klejenie połowy tej długości to całkiem inna bajka, klei się prosto, łatwo i szybko :)

5.  Jesteśmy elastyczni co do uzgadniania zamówień i sposobu odbioru - potrafimy doradzić, również w postaci np. wizualizacji.

6. Udzielamy 2-letniej gwarancji producenta folii ORACAL na trwałość koloru i kleju, pod warunkiem prawidłowego technicznie naklejania na powierzchni znajdującej się w zakresie temperatur 0-30 stopni C.

7. Po zakupie, w przypadku braku kontaktu z nami odnośnie wyboru nr wzoru i koloru, kontaktujemy się z kupującym telefonicznie oraz mailowo. W przypadku braku odpowiedzi, w terminie 7 dni po zakończeniu aukcji zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji. Skutkuje to ostrzeżeniem na konto kupującego, po 3 ostrzeżeniach konto zostaje zablokowane. Dlatego prosimy o rozsądne licytowanie, nie mamy możliwości odwołania ofert, a za czyjeś błędy nie będziemy dopłacać z własnej kieszeni. Dotyczy to też ilości zakupionych naklejek.

8. Po zakupie, w przypadku podania wybranego wzoru naklejki, a nie podaniu koloru, czekamy dodatkowe 3 dni na uzupełnienie zamówienia. W przypadku nie podania koloru w tym czasie- wycinamy naklejkę w kolorze domyślnym, czyli czarnym.

Zdarzają się nam błędy, jak każdemu człowiekowi, ale jak do tej pory nie mieliśmy ŻADNYCH scysji z tego tytułu z naszym klientem - umówmy się co do zasady 'kto chce się dogadać- ten się dogada' :) Więc jeśli otrzymałaś/łeś niewłaściwy wzór/kolor- po prostu napisz maila lub zadzwoń. Są to b. rzadkie sytuacje, ale kto nie pracuje ten się nie myli...

0E1E69BF83113C3EE75456E1DB52F52D


Strona wygenerowana 2016-12-10 12:22:48, 213