(Rejestracja: 2011-06-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






1.O firmie
Dokładamy wszelkich starań , aby transakcje z nami przebiegały szybko i bezproblemowo.
Gwarantujemy bezpieczne zakupy - działamy legalnie - towar zakupiony u nas zawsze otrzymujesz wraz z paragonem ,wystawiamy faktury VAT.
Ceny wszystkich produktów  znajdujących się w naszej ofercie  zawierają podatek VAT (są cenami brutto) ? zarówno towar jak i koszty przesyłki.
Aukcje internetowe użytkownika www_logos-net_pl w serwisie aukcyjnym Allegro.pl
prowadzone są przez firmę: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,
NIP: 764-206-62-86, REGON 570882100.  Numer wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej 16773 , zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zostało wydane przez Prezydenta Miasta Piły.
Adres korespondencyjny: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,
Kontakt telefoniczny:  nr tel 67 348-28-22 w dni robocze , poniedziałek - piątek w godzinach 10.00 ? 16.00
Adres  elektroniczny: allegro@logos-net.pl
Firma jest czynna  w dni robocze od poniedziałku do piątku w  godzinach od 10.00 do 16.00.  W tych  godzinach czynny jest nasz telefon. W dni robocze na e-maile otrzymane do  godziny 16.00 staramy się odpowiadać tego samego dnia.
Na maile otrzymane po  godzinie 16.00 odpowiadamy następnego dnia roboczego. Na maile otrzymane w sobotę i niedzielę odpowiadamy w poniedziałek. Na maile otrzymane w dni świąteczne odpowiadamy w pierwszy następujący po nich dzień roboczy. Klient dokonujący zakupu w naszej firmie na bieżąco informowany jest  drogą elektroniczną (mailem) o  etapach realizacji zamówienia poprzez program obsługujący transakcje allegro Menedżer Sprzedaży. Nie wysyłamy żadnych zbędnych informacji , spamu , czy materiałów o treści reklamowej.
Jeśli masz wątpliwości,  jakiekolwiek pytania - zapraszamy - kontaktuj się z nami - najlepiej poprzez link na aukcji 'Zadaj pytanie Sprzedającemu' możesz też wysłać maila na adres: allegro@logos-net.pl
Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami mailowo - zadzwoń - tel. 67 348-28-22  w dni robocze w godz.10.00 ?16.00.
Kontaktując się z nami podaj numer lub tytuł aukcji o którą chcesz zapytać - ułatwi to nam udzielenie odpowiedzi.
Nie odpowiadamy na SMS-y i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej.


2. O produkcie
Wszystkie oferowane przez Nas towary pochodzą z legalnego źródła, na wszystkie wystawiamy FV lub Paragon.
Przed zalicytowaniem proszę sprawdzić dokładnie opis produktu - zajmie to tylko chwilę, a unikniemy niepotrzebnych wymian.
Zdjęcia produktów najczęściej są wykonywane przez nas (real foto) i przedstawiają licytowany przedmiot.


3.Formy płatności

a)        przedpłata na konto: numer konta naszej Firmy 40 1140 2004 0000 3102 5292 7385 w tytule przelewu proszę podać koniecznie nick oraz nr aukcji.  Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu przesyłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro, a także w mailu przesłanym przez nas - potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacji.

b)       wysyłka za pobraniem  (płatne przy odbiorze paczki)

Jeżeli zakupili Państwo kilka przedmiotów i mają one zostać wysłane w jednej paczce, proszę dokonać wspólnej wpłaty za wszystkie transakcje i jeden koszt wysyłki (wspólny przelew). Nie wstrzymujemy wysyłki paczek za które otrzymaliśmy wpłatę.

4.Wysyłka
Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem Firmy kurierskiej DHL od poniedziałku do piątku - każdego dnia roboczego do godz 12.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki przed jej odebraniem , prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu o stanie przesyłki  (protokołu szkodowego).
Jeżeli nie otrzymają Państwo przesyłki, prosimy o informację w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej.
Prosimy  naszych klientów o uzupełnienie swoich danych  w zakładce'Dane konta Allegro' o aktualny numer telefonu kontaktowego. Wysyłki paczek użytkowników, którzy w swoich danych nie posiadają/nie podali numeru  kontaktowego/ będą wstrzymane do momentu uzyskania numeru.    

 

5.Koszt przesyłki
W opisie każdej aukcji (tabela 'Transport i Płatność') podane są koszt przesyłki, który należy doliczyć to ceny wylicytowanego przedmiotu. Koszt przesyłki zawiera:koszt zabezpieczenia i pakowania zakupionego towaru oraz koszt nadania. Jeśli nie odpowiada Państwu koszt przesyłki lub jej forma (kurier DHL), proszę nie dokonywać zakupów na naszych aukcjach.

6.Zmiana adresu

Jeżeli aktualny adres wysyłki jest inny niż podany w ustawieniach Allegro, prosimy o aktualizację swojego adresu w serwisie Allegro przed dokonaniem zakupów na naszych aukcjach. Można to bardzo łatwo i szybko zrobić korzystając z  zakładki:Ustawienia > Moje Dane.
W wyjątkowych sytuacjach możemy przesłać paczkę pod inny adres.

 

7.Termin płatności
Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 7 dni od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są  mailowe  powiadomienia przypominające o zakupie.  Po 14 dniach wysyłamy do serwisu allegro  Formularz Zwrotu Prowizji.  Jeśli chcesz wstrzymać się z wpłatą, bo planujesz dalsze zakupy i chcesz mieć wysyłkę jedną paczką -poinformuj nas mailem do kiedy zamierzasz licytować.

8.Komentarze
Jako Sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z otrzymaną przesyłką jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego.Uważamy , że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Osoby, które wystawią nam komentarz negatywny (bądź neutralny) , a nie zgłaszały wcześniej reklamacji, wad towaru lub zaginięcia przesyłki otrzymają od nas komentarz negatywny.Zależy nam  na zadowoleniu klienta z transakcji - więc jeżeli coś będzie nie tak prosimy o kontakt - na pewno postaramy się szybko rozwiązać wszelkie problemy.

9.Dowód zakupu
Do przesyłki dołączany jest paragon  potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest Faktura VAT. Dowód zakupu jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu, dlatego proszę zwrócić na to uwagę przy otwieraniu paczki. Wszelkie niezgodności lub braki proszę zgłaszać w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki.

10.Gwarancja
Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są rękojmią wynikającą z aktualnych przepisów prawa.

11.Warunki reklamacji
Towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodności z umową. Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na adres: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,  wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu (paragon lub faktura),adresem zwrotnym z podaniem kontaktowego numeru telefonu, imieniem i nazwiskiem, nickiem z Allegro oraz opisem wady towaru .
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14dni od ich wpłynięcia.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechanicznie.  W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności towar jest naprawiane lub wymieniane na nowe  - o sposobie załatwienia reklamacji decyduje producent. Jeśli jednak zdarzy się, że naprawa , czy wymiana nie jest możliwa, zwracamy pieniądze za towar i koszt odesłania standardową paczką pocztową - koszt do 10zł  (nie zwracamy kosztów przesyłek kurierskich), na wskazany rachunek bankowy (nie wysyłamy pieniędzy przekazami pocztowymi).

12.Zwroty

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r.Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy przedmiotów zakupionych w opcji Kup teraz.
Aby dokonać zwrotu proszę odesłać towar na adres: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież,w stanie nienaruszonym (tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania),odesłany w oryginalnym opakowaniu (prosimy nie zaklejać pudełek taśmą !) wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz z wszystkimi elementami z jakimi  został dostarczony. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.Gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną przesłane na wskazane przez zwracającego konto bankowe w terminie do 14 dni Nie wysyłamy pieniędzy przekazami pocztowymi. Zwrot towaru wiąże się z naszym wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji (nie powoduje żadnych konsekwencji dla    Kupującego ze strony Allegro).

14.Wymiana

Istnieje możliwość wymiany zakupionego  towaru na inny, jeśli tylko jest aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę proszę o kontakt e-mail. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie towaru na adres: LOGOS Tomasz Kiżewski, Raczkowskiego 2, 64-800 Chodzież, w stanie nienaruszonym (tzn.towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania) , odesłany w oryginalnym opakowaniu(prosimy nie zaklejać pudełek taśmą) wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony.    Niedostosowanie się do warunków wymiany, jest podstawą do odmowy jej realizacji. Do przesyłki proszę dołączyć karteczkę ze swoim nickiem z Allegro,adresem zwrotnym, odliczoną kwotę na przesyłkę zwrotną.

Pozdrawiamy i życzymy zadowolenia z zakupów :-)



 


Strona wygenerowana 2016-12-11 15:04:32, 213