(Rejestracja: 2012-04-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Dolor s.c. powstał w 2011 roku jako kontynuacja istniejącej od 2008 roku firmy Milo
Główną działalnością firmy jest handel hurtowy nowoczesnymi oświetleniami w technologii LED .
W naszej ofercie znajdują sie żarówki ledowe do użytku domowego i wykorzystywane w przemyśle, taśmy i moduły led wykorzystywane np. w branży meblarskiej i reklamowej , profile aluminiowe , zasilacze i akcesoria elektryczne . Oferujemy produkty najważniejszych producentów tych branż.
W ciągu 3 miesięcy jesteśmy w stanie wyprodukować i dostarczyć Państwu każdy rodzaj oświetlenia jakiego będziecie potrzebować . Pozycja rynkowa osiągnięta dotychczas jest wynikiem stałej dbałości o jakość naszej pracy zorientowanej na zadowolenie klienta.
Oferowane przez nas produkty produkowane są w najlepszych fabrykach , dlatego nie obawiamy się na większość produktów udzielać 24 miesięcznej gwarancji co świadczy o jakości naszych produktów .
Marka BRILLO jest znakiem rozpoznawalnym dla wielu hurtowni , sklepów i wykonawców już od dawna współpracujących z naszą firmą .
Dzięki ciągłemu śledzeniu zmian produktowych i rynkowych uwarunkowań, gwarantujemy naszym klientom dostępność najnowszych technologii pojawiających się w oświetleniu Led .
Zatrudniamy wykwalifikowany personel oferujący profesjonalne doradztwo, konkurencyjne ceny oraz nadzór nad kompleksową realizacją każdej inwestycji. Kompleksowa obsługa klientów obejmuje doradztwo techniczne oraz materiałowe, wyliczenie oraz wycenę materiałów oraz dostawę zamówionych towarów w miejsce wskazane przez państwa na terenie kraju .
Naszym stałym Klientom oferujemy atrakcyjne warunki współpracy, jak również profesjonalną pomoc w rozwijaniu biznesu. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą Dolor s.c. zapraszamy do odwiedzenia naszego oddziału ZGIERZ ul Sienkiewicza 10 bądź prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN
*PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM.
*DOKONANIE ZAKUPU NA KTÓREJŚ Z NASZYCH AUKCJI JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ NASZEGO REGULAMINU WRAZ ZASADAMI WYSYŁKI.
*WSZELKIE PYTANIA PROSIMY KIEROWAĆ ZA POMOCĄ ZAKŁADKI ?ZADAJ PYTANIE?
FINALIZACJA TRANSAKCJI
Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie e-mail-owe, oraz wypełnienie formularza do którego link otrzymacie Państwo po dokonaniu zakupu.
Pola które prosimy wypełnić:
1.Forma płatności (przelew, pobranie?)
2.Rodzaj dokumentu sprzedaży (faktura, paragon)
3.Adres do wysyłki ? jeżeli inny niż w Świstaku.
DANE DO PRZELEWU
Po dokonaniu zakupu otrzymacie Państwo informację na e-mail.
REKLAMACJE
Aby złożyć reklamację niezbędne jest przedstawienie dowodu sprzedaży (faktura bądź paragon). Do tego prosimy o krótki opis wady zakupionego towaru z podpisanym imieniem i nazwiskiem oraz nick-iem.
Ważne aby również podać adres zwrotny pod który ma zostać wysłany towar będący przedmiotem reklamacji.
Nie zastosowanie się do tych wymogów może opóźnić lub wstrzymać proces reklamacyjny.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora.
Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu.
Termin rozpatrzenia reklamacji ? do 14 dni.
ZWROT TOWARU
Zwrot towaru bez podania przyczyny możliwy jest do 10-ciu dni roboczych tylko z oryginalnym paragonem lub fakturą oraz z oświadczeniem na piśmie ( z datą i podpisem ).
O odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Klient jest zobowiązany na swój koszt przesłać towar na adres firmy.
Zwrot kosztów towaru będzie dokonany na podane przez Klienta konto po uprzednim sprawdzeniu stanu towaru (towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu, załączoną dokumentacją ( instrukcja obsługi, karta gwarancyjna).
W przypadku, gdy towar został zakupiony na fakturę VAT, do klienta zostanie wysłana korekta faktury VAT, a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu podpisanego dokumentu.
W przypadku, gdy towar nie będzie spełniał w/w warunków zostanie odesłany do klienta na jego koszt do tego straci on prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
Zwroty wysyłane przesyłką za pobraniem nie będą odbierane.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Sprzedawca gwarantuję najwyższą jakość sprzedawanych produktów.
Towary są pełnowartościowe, legalnie zakupione w kraju bądź za granicą.
Cena wysyłki zawiera koszt pudełka i pakowania.
Sprzedawca posiada możliwość wystawienia faktury VAT.
W przypadku braku zgłoszenia potrzeby otrzymania faktury sprzedawca wraz z towarem prześle paragon fiskalny.
Ważne aby w tytule przelewu podać nazwisko właściciela konta oraz jego nick.
Brak w/w danych może spowodować opóźnienie wysyłki wynikające z trudności ze zlokalizowaniem wpłaty na koncie.
Wysyłając do nas email prosimy aby w temacie wiadomości wpisać imię i nazwisko oraz nick właściciela konta.
Żaden email nie zostanie bez odpowiedzi ! Jeżeli nie otrzymacie Państwo od nas odpowiedzi to znaczy, że wiadomość do nas nie dotarła.
Proszę jednak pamiętać, że odpowiadamy na wiele zapytań stąd odpowiedz może przyjść następnego dnia lub po weekendzie ? zależnie od dnia.