(Rejestracja: 2011-08-01, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam na stronie o mnie

Jestem rzetelnym sprzedawca, dokładam wszelkich starań do tego, aby sprzedawane przedmioty były zgodne z opisem i spełniały państwa oczekiwania. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt na podany numer tel. bądź emalia. W każdej aukcji jest regulamin proszę się z nim zapoznać przed licytacją. Przyjmuję zasadę, że nie ma sytuacji bez wyjścia, więc zawsze można się dogadać,  znaleźć wyjście z danej sytuacji. Pozdrawiam.

KONTAKT:
tel: 793035077
email: rafallorenc@o2.pl

 

Zwroty

 
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.Nr.22, poz.271), mogą Państwo zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt na nasz adres mailowy w celu uzgodnienia zwrotu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, posiadać metki oraz niezniszczone opakowanie. Zwroty należy wysyłać paczką pocztową (priorytetową) na adres podany przez nas mailowo. Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób (np. kurierem, na koszt odbiorcy, za pobraniem). Gwarantujemy zwrot wartości zamówienia pomniejszony o koszty transportu. Zwrotowi nie podlegają poniesione koszty dostawy i koszty odesłania towaru. Zwrot zapłaconej ceny będzie dokonywany na podany przez Państwa numer konta bankowego niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru. Towar zakupiony w drodze licytacji nie podlega zwrotowi(Art.16.1 pkt 10 wyżej wymienionej Ustawy).  

 

 
Reklamacje


Kupującemu ma prawo do reklamacji każdego zakupionego towaru posiadającego wady. W takim przypadku prosimy o kontakt na nasz adres mailowy w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących reklamacji. Reklamowany towar należy wysyłać paczką pocztową(priorytetową) na adres podany przez nas mailowo. Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób (np. kurierem, na koszt odbiorcy, za pobraniem). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a koszty wysyłki towaru do reklamacji zwrócone na podany przez Państwa numer konta bankowego. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. 

Przedmioty zakupione drogą licytacji nie podlegają wymianie ani nie ma możliwości zwrotu!!!


W przypadku, gdy towar nie dojdzie w podanym terminie prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji na poczcie. Po otrzymaniu odpowiedzi na złożoną reklamacje od poczty (poczta ma na to czas do 21 dni) zwracamy pieniądze lub wysyłamy towar ponownie. W takim przypadku koszt ponownej przesyłki pokrywa sprzedający.


 
 
 
 
JEŚLI NIE GODZISZ SIĘ Z POWYŻSZYMI ZASADAMI - NIE KUPUJ, NIE LICYTUJ!!!

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 20:53:04, 213