(Rejestracja: 2013-05-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witamy na stronie o mnie
DANE FIRMY
Firma jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KRATER Sp. zo.o.
ul. Grzybowska 71, 00-844 Warszawa
NIP 527-020-55-07
Konto bankowe:
21 1440 1387 0000 0000 0683 2059
(NORDEA BANK POLSKA S.A.)
Kontakt:
tel. (22) 654 20 00
e-mail: [email protected]
Tu możesz odebrać osobiście
(po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru):
- Warszawa-Wola
ul. Grzybowska 71 (przy Towarowej)
czynne: pn.-pt. 9-17
tel. (22) 654 20 00
mapka
- Warszawa-Bielany
ul. Kochanowskiego 1 (przy Trasie Armii Krajowej)
czynne: pn.-pt. 10-18
tel. (22) 633 00 03
mapka
INFORMACJE DLA KUPUJĄCYCH
- Wszystkie sprzedawane przez nas artykuły są fabrycznie nowe i zapakowane w oryginalne opakowania.
- Do zakupionego towaru dołączamy paragon lub (na życzenie) fakturę VAT.
- Po dokonaniu zakupu prosimy o informację o wybranym sposobie dostarczenia towaru (wysyłka / odbiór osobisty)
- Odbiory osobiste odbywają się w obydwu naszych sklepach (prosimy podać adres, który Państwo wybiorą). Płatność przy odbiorze tylko gotówką.
- W tytule przelewu prosimy podać tylko swój Nick z Allegro.
- Wszystkie przesyłki są wysyłane maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie.
- Przesyłki są wysyłane jako PRIORYTETY za pośrednictwem Poczty Polskiej, przewidywany czas dostarczenia 1-2 dni robocze.
- Koszt wysyłki to koszt usługi pocztowej + podatek VAT + koszt opakowania.
- Na wpłatę z wygranej aukcji czekamy 7 dni, po tym czasie wysyłamy przypomnienie. Jeżeli po 30 dniach od daty zakupu należność nie zostanie uregulowana, uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy negatywny komentarz.
- Jako sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu go od Kupującego. Komentarze wystawiamy raz z tygodniu.
WAŻNE INFORMACJE O PRZESYŁKACH POCZTOWYCH
- Nie odpowiadamy za opóźnienia Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka zbyt długo do Państwa nie dociera, prosimy o kontakt ? podamy nr nadania.
- Reklamacje na poczcie można składać po 14 dniach roboczych od momentu nadania przesyłki. Termin rozpatrzenia takiej reklamacji ? do 30 dni.
Nie odpowiadamy za zaginięcie przesyłek nieubezpieczonych. Za zagubione przesyłki wypłacamy odszkodowanie do wartości ustalonej w Ustawie o Prawie Pocztowym z dnia 12.06.2003 r.
- Przesyłki ubezpieczamy na wyraźne życzenie klienta (za dodatkową opłatą: za każde 50 zł dowolnie ustalonej kwoty ? dopłata 1,30 zł).
? W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności listonosza.
REKLAMACJE
- Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej wraz z dowodem zakupu.
- Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
- Jeżeli reklamacja jest zasadna wysyłamy Państwu nowy przedmiot lub zwracamy należność (w wysokości wartości zakupionego towaru) w terminie 7 dni na wskazane przez Państwa konto bankowe.
PRAWA KONSUMENTA
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów, gwarantujemy Państwu prawo zwrotu towaru zakupionego poza siedzibą sprzedawcy w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE