zajmujemy się sprzedażą artykułów zoologicznych dla psów, kotów, rybek i gryzoni.
na e-maile odpowiadamy codziennie. Jeśli Państwa pytanie nie może czekać prosimy o telefon. W korespondencji prosimy zawsze o podanie nicku ze świstak.pl i numeru aukcji, której dotyczy pytanie.
wszystkie produkty przez nas oferowane są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski.
Dostawa
przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku przez firmę kurierską OPEK
jeśli przesyłka się spóźnia lub nie została doręczona wogóle prosimy o kontakt.
wysyłany towar jest zawsze dobrze zabezpieczony
jeżeli adres dostawy ma być inny niż ten z informacji z allegro prosimy o przesłanie niezwłocznie maila z danymi do przesyłki.
Formy płatności
formy płatności, rodzaj przesyłki i cennik opłat za przesyłkę są zawsze podane przy aukcji
w tytule przelewu prosimy wpisać swój nick ze świstak.pl oraz nr aukcji
Ceny
podane ceny są cenami brutto
Paragon/faktura
do każdej paczki dołączony jest paragon; jeśli potrzebują Państwo fakturę prosimy po wygraniu aukcji o przesłanie danych niezbędnych do jej wystawienia
Gwarancja i zwrot towaru
Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że nie noszą one śladów używania, a jeśli są w opakowaniu fabrycznym, opakowanie to musi pozostać nienaruszone. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę. Klient odsyła towar na własny koszt. Pieniądze zwracamy w ciągu 5 dni po otrzymaniu towaru. Przed odesłaniem towaru prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową [email protected] lub telefonicznie 0 606 337 424
Część towarów dostępnych w sklepie objętych jest gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru Klient wykryje w nim wady techniczne w czasie trwania gwarancji należy poinformować nas o tym, a następnie odesłać do nas produkt wraz z podstęplowaną przez nas kartę gwarancyjną. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych odesłanych za pobraniem. Po naprawie lub wymianie produktu (zgodnie z warunkami określonymi w gwarancji przez producenta) odeślemy go z powrotem. Przed odesłaniem towaru prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową [email protected] lub telefonicznie 0 606 337 424
Jeżeli paczka zostanie uszkodzona w czasie transportu należy w obecności Kuriera spisać protokół szkody i nie odbierać uszkodzonej paczki. Tylko w takim przypadku firma kurierska uwzględni reklamację a my będziemy mogli wysłać paczkę ponowie. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy (najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania dostawy) kontakt drogą mailową [email protected] lub telefoniczny 0 606 337 424
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych odsyłanych za pobraniem.
Adres na jaki należy przesyłać zwracany towar: PHU 'Karus' ul. Spacerowa 81 98-220 Zduńska Wola