Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-02-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






KARMEN

Sklep Internetowy KARMEN oferuje Państwu szeroki wachlarz produktów drobnego AGD
dobrej jakości znanych marek m.in.
DAJAR, AMBITION,DOMOTTI, EMALIA OLKUSZ, EXPRESS, ROSSLER, SAPIR oraz wiele innych
Oferowane przez nas produkty pochodzą bezpośrednio od importera
Daje nam to możliwość zaoferowania Państwu artykułów dobrej jakości w atrakcyjnych cenach
W naszych działaniach pragniemy zapewnić Klientom maksimum satysfakcji z dokonanych
u nas zakupów.

 

KONTAKT:
KARMEN Karolina Matusiak
Łaziska 27
96-520 Iłów
Tel: 664 47 32 32
e-mail:
karmen.shop24h@gmail.com
GG: 44415740

Firma KARMEN zajmuje się sprzedażą "drobnego" sprzętu AGD

Zamówienia można składać 24 H/dobę poprzez:

Sklep internetowy www.karmenagd.pl

Aukcje Allegro/Sklep Allegro

Mailowo: karmen.shop24h@gmail.com

Telefonicznie: 664 47 32 32 w godz.: 8.00 ? 20-00 sob.: 8:00-14.00

Po dokonaniu zakupu wypełnij formularz lub powiadom Nas E-mailem

Jaką formę zapłaty wybierasz : przedpłata/przelew, pobranie

Zakupiony towar wysyłamy codziennie

maksymalnie do 48 h po zaksięgowaniu wpłaty na konto

ING BANK ŚLĄSKI S.A

67 1050 1025 1000 0090 9606 8250

KARMEN Karolina Matusiak

Łaziska 27

96-520 Iłów

W tytule podaj:

NUMER AUKCJI/PRZEDMIOTU

Przesyłki są wysyłane codziennie od poniedziałku do piątku
w możliwie najkrótszym czasie

Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.

W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.

Każdy zakupiony produkt opatrzony jest dowodem zakupu paragon
(podstawa udzielenia reklamacji)

Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta w przedmiocie nie zużytym.
Towar do reklamacji przyjmowany jest za okazaniem dowodu sprzedaży

Procedury reklamacji, gwarancji i zwrotu towaru:

Udzielamy gwarancji na sprzedawane produkty. Jeżeli kupujący chce zgłosić produkt do reklamacji musi to zrobić drogą mailową bądź listowną.
Należy dokładnie opisać problem i podać swoje dane osobowe, nick z allegro, oraz datę zakupu.
Koszt przesyłki do serwisu pokrywa Klient.
Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, koszt odesłania naprawionego lub wymienionego przedmiotu ponosi nasza Firma.

Nie odbieramy przesyłek z reklamacjami nadanymi za pobraniem lub wysłanych inna drogą
niż poprzez Pocztę Polską (zwykła paczka pocztowa priorytetowa). Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania przedmiotu. W tym czasie kupujący otrzyma wyczerpująca odpowiedź jak reklamacja została rozwiązana.

Gwarancją nie są objęte:

* produkty z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas użytkowania produktu.
* produkty uszkodzone w wyniku zdarzeń losowych
* produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane w nieodpowiednich warunkach.

Szczegółowe warunki gwarancji i reklamacji

* reklamacji podlegają TYLKO wady ukryte powstałe z winy producenta, wykryte przez kupującego w nieużywanym produkcie w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
* reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie się produktu, wady powstałe podczas użytkowania
w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem, lub pielęgnowany niewłaściwie, produkt z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu,
* reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechanicznie powstałe podczas używania przedmiotu.
W przypadku jeśli ekspertyza stwierdza iż produkt nie może podlegać gwarancji przez jego niewłaściwe użytkowanie bądź zepsucie przez klienta, klient nie ma prawa ubiegać się o naprawienie, wymianę produktu oraz zwrotu kosztów wysyłki.
Klient, który zawarł umowę
poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny,
składając
stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy.
Zwrot powinien
nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić
w takim stanie
w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu beż śladów użytkowania wraz
z dowodem zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W przypadku zwrotu towaru kupujący pokrywa
koszty wysyłki w obu kierunkach nawet gdy koszt wysyłki do kupującego pokrywa sprzedawca.


.


Strona wygenerowana 2016-12-04 05:28:59, 213