Jesteś tutaj › Profil użytkownika KRYNIKA › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-06, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

1.  Tytułowanie przelewu, numer konta i czas na zapłatę.
 
Na wpłatę czekamy maksymalnie 7 dni. W przypadkach losowych proszę poinformuj nas o fakcie opóźnionej wpłaty na pewno wydłużymy czas ale musimy dostać taką prośbę.
W tytule przelewu należy wpisać swój login z allegro oraz numery aukcji.  
Proszę nie umieszczać dodatkowych informacji w tytule przelewu tylko i wyłącznie login i nr aukcji.

Konto posiadamy w IDEA BANK
 
nr. rachunku
51 1950 0001 2006 0166 4607 0002

"KRYNIKA"
ul. Pokoju 166
05-320 Mrozy

2.Koszt wysyłki, sposoby zapłaty, wysyłka towaru

-Towar wysyłamy tylko po zaksięgowaniu na koncie pełnej kwoty należnej za zakupione przedmioty plus koszty wysyłki lub po wyraźnej prośbie na nasz  mail  o wysyłkę ZA POBRANIEM.
-Przesyłki są wysyłane do 24 h roboczych od zaksięgowania wpłaty w wyjątkowych sytuacjach do 48 h.

-o wysyłce klient jest informowany e-mailem.

-Zakupienie towaru na naszych aukcjach jest równoznaczne z udzieleniem nam pełnomocnictwa, upoważniającego nas jako sprzedającego do zawarcia umowy o świadczenie usług kurierskich w Państwa imieniu i na Państwa rachunek.

Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu nadania przesyłki.  
Zastrzegamy sobie prawo w wyjątkowych sytuacjach do wydłużenia czasu realizacji zamówienia.


3.Odwoływanie ofert

-Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy.
-W przypadku wpłaty PROSZĘ PODAJ WSZYSTKIE NUMERY AUKCJI Z TYTULE PRZELEWU I NICK Z ALLEGRO.
     
4. Czas dostawy
 
-W przypadku wysyłki towarów Pocztą Polską nie mamy możliwości monitorowania przesyłki(list ekonomiczny).

-W przypadku nie dotarcia przesyłki do 4 dni  prosimy o sprawdzenie na poczcie czy przesyłka nie czeka , jeśli jej nie będzie, prosimy nam to zgłosić po 14 dniach mamy obowiązek reklamować przesyłkę, a towar wysłać klientowi ponownie lub zwrócić wszelkie koszty które poniósł z transakcją.


6. Zwroty i reklamacje

-Każdą wymianę należy ustalić z nami.

-Po ustaleniu już na co ma być wymiana.


INFORMACJE JAK NALEŻY ODESŁAĆ I OPISAĆ WYSYŁKĘ NA WYMIANĘ ZOSTANĄ UDZIELONE.

UWAGA !

Kupujący zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. ? o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego? (Dz.U.Nr 141, poz. 1176 ze zm.),
ma prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 10 dni od daty otrzymania wraz z wypełnionym oświadczeniem ?o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość?.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto klienta.
Wszelkie koszty związane z transportem pokrywa kupujący.( nie będziemy odbierać paczek za pobraniem)
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH , A W PRZYPADKU ODSYŁANIA TOWARU NA ADRES FIRMY  PROSZĘ WYSYŁAĆ TYLKO PRZESYŁKI REJESTROWANE POLECONE
LUB PACZKI BO INNE PRZESYŁKI CZĘSTO GINĄ I NIE BIERZEMY ZA TO ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI .

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy: posiada uszkodzenia mechaniczne, przebarwienia lub inne tego typu wady, lub nastąpiła pomyłka z naszej strony - wymieniamy towar.

Dajemy możliwość wymiany towaru na coś innego po wcześniejszym uzgodnieniu z nami, na co ma być wymiana, a w przypadku reklamacji wysyłamy nową rzecz.
W przypadku odesłania towaru NALEŻY GO STARANNIE ZABEZPIECZYĆ by nie uległ zniszczeniu i zniekształceniu.

 CHCESZ ZADAĆ PYTANIE ?

 tel. 530 540 211
 GG: 37979508
 mail :
biuro-krynika@wp.pl

Strona wygenerowana 2016-12-09 09:06:03, 213