Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-10-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 
   
 
 
 

Regulamin aukcji

 

Jesteśmy legalnie działającą, zarejestrowaną firmą, do każdego zakupu dołączamy paragon lub, na życzenie klienta, wystawiamy rachunek, dane firmy:


Blue&Yellow Aneta Karwowska
Askenazego 9/2
03-580 Warszawa
NIP: 521-289-32-06


- Nie wysyłamy za pobraniem, nie udostępniamy opcji odbiór osobisty i nie wystawiamy FV;
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, kontakt telefoniczny możliwy jest tylko w tych godzinach;  
- Podstawowe koszty wysyłki podane w aukcji są wiążące przy zakupie jednej sztuki przedmiotu;
- Bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłki przy kurierze i ewentualnie spisanie protokołu szkody;
- Jeżeli aukcja dotyczy przedmiotu dostępnego w rożnych wzorach lub wersjach kolorystycznych, prosimy o informację z wyborem koloru lub wzoru;  
- W tytule przelewu prosimy wpisać swój Nick z portalu Świstak;
- Jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w portalu Świstak, prosimy o informację;
- Komentarz wystawiamy jako drudzy;  
- Jeżeli z jakiego powodu nie są Państwo zadowoleni z dokonanej transakcji prosimy o kontakt;

 

Płatność

Na przelew czekamy do 7 dni roboczych. Dane do przelewu otrzymają Państwo w mailu informującym o zakupie, oraz na stronie aukcji.

 

Wysyłka

Wysyłkę realizujemy od poniedziałku do piątku. Najczęściej zakupiony towar wysyłany jest dnia następnego, maksymalnie na drugi dzień roboczy. Gdyby jednak transakcja z przyczyn od nas niezależnych miała się opóźnić, zostaną Państwo o tym poinformowani drogą elektroniczną. Przesyłki pocztowe wysyłamy jedynie w formie rejestrowanej.

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną razem z dokumentacją fotograficzną. Każdy towar sprawdzany jest przed wysyłką, gdyby jednak okazało się, że posiada wadę fabryczną, należy pozostawić go w oryginalnym opakowaniu. Szczególnie dotyczy to towarów zapakowanych w przezroczystą folię. Zdjęcie folii lub zniszczenie fabrycznego opakowania skutkuje utratą możliwości złożenia reklamacji u producenta.  Uszkodzenia które powstały z winy przewoźnika powinny być zgłaszane przy odbiorze przesyłki. Kurier ma obowiązek wypełnić protokół szkody, zgodnie ze stanem faktycznym doręczonej paczki. Reklamację należy jak najszybciej przesłać do nas drogą elektroniczną, w możliwie krótkim czasie zostanie ona rozpatrzona. W ciągu maksymalnie 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji Klienta i powiadomimy o sposobie jej załatwienia. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni ? z wyjątkiem sytuacji, o których mowa w art. 10 ust. 3 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny.

 

Strona wygenerowana 2016-12-04 11:31:35, 213